Ach, op de uni zitten er genoeg anderen die al begin twintig zijn. Dat krijg je als je een paar keer van studie wisselt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik vind niet dat je het kunt maken om na je 25ste nog te beginnen aan een normale hbo/wo opleiding met allemaal havo/vwo gasten van 17/19 jaar. Gewoon uit fatsoen niet, das net zoiets als op je 12de nog aan de kleuterschool beginnen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik vind niet dat je het kunt maken om na je 25ste nog te beginnen aan een normale hbo/wo opleiding met allemaal havo/vwo gasten van 17/19 jaar. Gewoon uit fatsoen niet, das net zoiets als op je 12de nog aan de kleuterschool beginnen.
Echt complete onzin, ik ben op m'n 25ste nog aan HBO informatica begonnen. Dat gaat prima, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef Impala-neuker het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben 30+ en ik ga ook weer een studie oppakken. M.i. ben je nooit te oud om te leren.
Ja, want HBO/WO is hetzelfde als de kleuterschool... In het Nederlandse onderwijsstelsel heb je verplichte en niet verplichte onderdelen, dus is het logisch dat sommigen later beginnen met de niet verplichte onderdelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef Impala-neuker het volgende:
Want sociale contacten nemen af naarmate je ouder wordt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lijkt me idd wel dat je wat eenzamer rondloopt bij zo'n studie op latere leeftijd
Want veel 19jarige chickies gaan niet voor kale dikke eind-30ers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want sociale contacten nemen af naarmate je ouder wordt?
19 jarige sjikies kom ik dan gelukkig ook niet tegen op de opleiding van mijn keuzequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Want veel 19jarige chickies gaan niet voor kale dikke eind-30ers.
dat zeg jijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Want veel 19jarige chickies gaan niet voor kale dikke eind-30ers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |