Waar wil je wel doodliggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef pisnicht het volgende:
Ik zou er in elk geval zelfs niet dood willen liggen.
Idd. Daarom alleen credits en geen kudos.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Ladidadida het volgende:
Minpunten echter voor de grammatica en interpunctie.
Tussen 50 bloedmooie geile vrouwen die ik net allemaal plat heb geneukt.quote:
That means negatief saldo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd. Daarom alleen credits en geen kudos.
Dat redt je niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Tussen 50 bloedmooie geile vrouwen die ik net allemaal plat heb geneukt.
rot op, sukkelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Armageddon het volgende:
Hebben ze in Bolsward pinautomaten? ROFLOLPANTOFFELENIZ!!11!!!!
Ja oplichtersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie neemt er dan ook postbank? Meest kutte bank van Nederland je kunt er niets regelen. Je krijgt altijd iemand aan de lijn in een kantoor ergens ver weg.
kut bank
Tsssk, je zou na 4 al dood neervallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Tussen 50 bloedmooie geile vrouwen die ik net allemaal plat heb geneukt.
Dat is prima grammatica hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:59 schreef pimbah het volgende:
[..]
Nerd, de forumgangster uithangen en vervolgens redt schrijven
Ja hoor en dan met honderende euros op zak lopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:05 schreef Topmaat het volgende:
Pin dan gelijk genoeg voor een hele dag, UIL!
Of ben jij zo iemand die per keer 20 euro pint
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:21 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Dat is prima grammatica hoor.
inderdaad. om dit soort problemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:47 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hoor en dan met honderende euros op zak lopen
Dat dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Ladidadida het volgende:
Minpunten echter voor de grammatica en interpunctie.
Dat kan ook met een gewoon bankpasje en een stukje papier, wel goed je pasje vasthouden anders is ie weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:12 schreef stbabylon het volgende:
Doordat er een hoekje van mijn ABNAMRO pasje afgebroken is (niet aan de magneetstripkant), kan ik elk Postbank automaat op storing zetten. Best grappig hehe
Misschien komt het vanavond bij Hart van Nederland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:39 schreef DrDarwin het volgende:
Maar begrijp ik het goed, er is in dat gehucht een pinautomaat geplaatst en dat is geen landelijk nieuws geweest?
Dezelfde regeling, slechts 1 maal per dag gastgebruik, is bij andere banken ook van toepassing en dus niet de Postbank verwijtbaar (want het is een interbancaire afspraak).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:37 schreef Slappy het volgende:
Dus ik kan bij andere bank pinnen maar 1x per dag maakt niet uit welke![]()
Dus ik kon vandaag geen geld ophalen omdat ik dat al vanmorgen had gedaan![]()
Ik hoop dat postbank medewerkers allemaal hooikoorts krijgen
Of bij Hard in Bolsward op de lokale frysland tvquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Misschien komt het vanavond bij Hart van Nederland.
Kankerfaler.quote:
wel waarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |