Het is nogal één groot cliché en als alle ouders je leren dat je met elkaar moet vechten dan is er geen vredequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:23 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar fucking negers, check deze quote van mij:
If we all had the same parents whom teached us all the same things, then wouldn't there be peace for all?
Hoe denken jullie erover? ik vind hem wel geniaal
Goede quote want als iedereen 'dezelfde' opvoeding zou krijgen dan zou iedereen hetzelfde zijn!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:23 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar fucking negers, check deze quote van mij:
If we all had the same parents whom teached us all the same things, then wouldn't there be peace for all?
Hoe denken jullie erover? ik vind hem wel geniaal
Maar jij niet want ik neukte je moeder toen ik al in haar baarmoeder zat gast!!!!1111111OMFGPWNT!@!!@!!!!!!!!!!! CALLTHE RAIDBUSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!:Dquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede quote want als iedereen 'dezelfde' opvoeding zou krijgen dan zou iedereen hetzelfde zijn!
Wacky Wheelsquote:
Okee, dan ga ik het eens kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Scrubs is geen sitcom. Tenminste, er is geen publiek en geen lachbandjes. En als je het ooit zo hebt gezen is dat juist een grap geweest oid.
Scrubs laat je bijna huilen van verdriet om een zielige scene waarbij iemand dood is gegaan, en dan ga je in JD's gedachte zogenaamd, en dan denkt hij 'Wat kan die mensen opbeuren' en dan zie je een scene waarbij hij danst met die familie van die overledene op '99 luftbalons'. Het is echt geniale humor en geniale drama.
Je moet zéker seizoen 1 eensdownloaden en bekijken voor de grap. Echt waar. Binnen de kortste keren ben je verslaafd.
Sarah Chalke vind ik btw maar magertjes spelen en niet grappig.
ZOMG ik speel het ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:46 schreef GasTurbine het volgende:
Even bitches neuken in SA.
Seeya'later CJ.
powertje 14.gif.
Waarom? Het is Laurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:08 schreef jordeeeh het volgende:
snel doorscrollen
Hij heeft wel in ONZ gestaan, maar daar wilde ze ons niet hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
jolijt, hij staat nog niet in ONZ![]()
moggeuh..
Laurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |