Maakt me niks uit, Scrubs ligt tegen de grens van genialiteit imo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
PRAISE THE FUCKING LORD!
Desnoods gaan ze verder met een verhaal over The Janitor of nervous guy ipv dit oeverloos gezeik
Amen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
Heroes, 24 en PB zijn wel de meest achterlijke langdradige vervelende kloteseries die er zijn. Stop gewoon als je geen verhaal meer hebt! Terwijl tijdloze series als scrubs wel stoppen.
Heroes is alleen nog maar interessant door Hayden. Het laatste seizoen was veel te rommelig. Nieuwe "heroes" die niet echt worden uitgewerkt zoals dat wel bij de vorige heroes gedaan werd. Die nieuwe heroes vind ik ook echt overbodig. Ook bijvoorbeeld Buffy, die laatste twee seizoenen waren echt overbodig, was gewoon gestopt toen ze dood ging.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
Heroes, 24 en PB zijn wel de meest achterlijke langdradige vervelende kloteseries die er zijn. Stop gewoon als je geen verhaal meer hebt! Terwijl tijdloze series als scrubs wel stoppen.
Ik ging altijd naar dat stadion toe en de ingang blokkeren met auto's en een auto nog midden in het stadion geparkeerdquote:
GTA 1 Demo in de ictheek stiekem installeren tijdens een tussenuurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:09 schreef Maisnon het volgende:
GTA 2
Scrubs is geen sitcom. Tenminste, er is geen publiek en geen lachbandjes. En als je het ooit zo hebt gezen is dat juist een grap geweest oid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heroes is alleen nog maar interessant door Hayden. Het laatste seizoen was veel te rommelig. Nieuwe "heroes" die niet echt worden uitgewerkt zoals dat wel bij de vorige heroes gedaan werd. Die nieuwe heroes vind ik ook echt overbodig. Ook bijvoorbeeld Buffy, die laatste twee seizoenen waren echt overbodig, was gewoon gestopt toen ze dood ging.
24 ben ik wel benieuwd naar het volgende seizoen. Geen CTU en zo meer, dus het zal wel anders worden.
Scrubs nog nooit gezien, weet alleen dat Becky #2 erin speelt (Sarah Chalke) en die is welmaar ik hou niet zo van die Amerikaanse sitcoms met hun lachbandjes en slechte humor
Maar het is inderdaad belachelijk dat juist leuke series te vroeg stoppen zoals The Inside, Dead Like Me, Alias.
Mevrouw kan niet portmappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Maar niemand zin in een potje GTA2?
Hmm trouwens dat moest laatst via Hamachi en daar heb ik geen verstand van (en porten open zetten lukt me ook niet goed)
hamachi ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Maar niemand zin in een potje GTA2?
Hmm trouwens dat moest laatst via Hamachi en daar heb ik geen verstand van (en porten open zetten lukt me ook niet goed)
NEEquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamachiquote:
Mja voor mij ook, al moet ik morgen ook even naar school...wel anderhalf uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Volgende week wel, want dan begint mijn school
Ma t/m do introweek...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mja voor mij ook, al moet ik morgen ook even naar school...wel anderhalf uur
OW NOESquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ma t/m do introweek...
Omg zo lang...
Dat dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:49 schreef slindenau het volgende:
kutactiviteiten
Goed, als jij daardoor wegblijft uit deze reeksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:52 schreef RickoKun het volgende:
Wat zijn jullie voor kut negerts, nu zit ik door jullie hier te roken, door jullie godverdomme krijg ik kanker!!!! hoe voelen jullie je nou!!!
Weet je wat vet is, zo kei veel autos verzamelen en dan de weg blokkeren...nog ff wachten tot er wat verkeer stil komt te staan...en dan zorgen dat je ergens in het midden een auto met autobom krijgt.quote:
Vorige keer deden we via Hamachiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:05 schreef RickoKun het volgende:
WTF WIE SPEELT GTA2?!?!!?! WIE WIL POTJE DOEN!???!!?!
Ik heb GTA 1 tm GTA Vice City legaal op steamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:04 schreef GasTurbine het volgende:
Maar GTA:SA is baast.
ik voel me aangesprokenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:10 schreef slindenau het volgende:
Maar ik ga eens slapen denk ik, over 8 uur gaat de wekker alweer joh
met de stadsbus over de kapotte brug springen in gtaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik sprong over een trein heen die aan kwam rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |