quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
dan gaat jordi vieze dingen met je doen
ze is liefquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom kijkt ze op elke foto lief?
geen idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom kijkt ze op elke foto lief?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:52 schreef mavalier het volgende:
Kanker mensen Kkan me geen reet schelen of ik geband wort jullie kanker mensen ga je moeder neuken!! kanker maar op!! iedereen
Pardon?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:13 schreef gers het volgende:
KUT
Cheryl Tweedyquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef jordeeeh het volgende:
Prison Break: 16 September
Heroes: 22 September
24: 23 November
Ik kom daar toch nooitquote:
quote:
Klopt, maar zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Cheryl TweedyMaar niet zo leuk als Hayden.
ik trap haar mijn bed niet uit nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker de moeite waard.
Yep, alleen PB ben ik halverwegen S3 ergens afgehaakt dus die moet ik nog even inhalen.quote:
K vond laatste seizoen van Lost erg tegenvallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep, alleen PB ben ik halverwegen S3 ergens afgehaakt dus die moet ik nog even inhalen.
Lost volg ik ook nog steedsvond afgelopen seizoen erg goed, maar het begint wel saai te worden als ze niet eens met iets nieuws komen.
Oh op internet staat: "January 2009"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vond laatste seizoen van Lost erg tegenvallen.
Wanneer wordt bekend wanneer het weer vervolgt wordt?
Geen idee. Denk pas volgend jaar weer ergens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vond laatste seizoen van Lost erg tegenvallen.
Wanneer wordt bekend wanneer het weer vervolgt wordt?
Uhm, gaat dat nog steeds door?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:26 schreef McFearless het volgende:
Ben benieuwd wat ze nu weer voor PB verzinnen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef jordeeeh het volgende:
Prison Break: 16 September
Heroes: 22 September
24: 23 November
Dexter: 28 September
Lost: Februari pas ofzo![]()
Ja, gaat nog door, maar ik vind het allemaal te langdradig worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, gaat dat nog steeds door?![]()
Ik geloof dat ik de eerste 2 seizoenen heb gezien, laatste aflevering was dat ze op een boot iemand neerknalden.. (lekker vage omschrijving) ..
Ik was ook al afgehaakt, om dezelfde reden..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gaat nog door, maar ik vind het allemaal te langdradig worden.
En terecht, het hele concept word uitgemolken en dat is jammer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was ook al afgehaakt, om dezelfde reden..
Daarom was ik ook afgehaakt inderdaad. Maar als ik niks te doen heb ofzo ga ik het wel weer eens oppakken denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gaat nog door, maar ik vind het allemaal te langdradig worden.
Het blijft ook wel leuk, maar het is te veel van hetzelfde. Ze hadden aan het einde van seizoen twee moeten stoppen of misschien zelfs al eerder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom was ik ook afgehaakt inderdaad. Maar als ik niks te doen heb ofzo ga ik het wel weer eens oppakken denk ik.
hahahaha, Sittard rol je met 5-1 op als professionele club (zoals Excelsiorquote:
tja, werken, school en zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
Guttegut, nog niet eens 12 uur, en nu al is er hier geen reet te beleven. Ik ga naar bed.
OG Loc heeft een gangster uit de heuvels laten vermoorden. Een echte baas dus. 14.gif.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:56 schreef McFearless het volgende:
OG Loc is toch die n00b van San Andreas?
PRAISE THE FUCKING LORD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |