Je kan zelf niet de links uit de OP copy pasten in een PM naar arcee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand arcee ofzo pmen met de links van 1 t/m 100 zodat we stats krijgen? :p
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan zelf niet de links uit de OP copy pasten in een PM naar arcee?
Wat ben je ook een teringlijer, waarom krijg ik dat niet te horen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Hallo vervelende kutusers!
Breathtaking, bedankt voor de mooie Hilary pics!
Ik was ineens weg omdat ik zag dat Heroes inmiddels begonnen was met een dubbele aflevering. 2 uur Hayden dus!Hoewel ik alles al een keer gezien heb
Jij was toch geestelijk vader? Doe er maar wat voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bobby-B krijgt van mij de eer om het te regelen, net als hij altijd de OP enzo regelt
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was toch geestelijk vader? Doe er maar wat voor
Jij bent al lang geen leider meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.
Omdat ik het ook te laat zagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat ben je ook een teringlijer, waarom krijg ik dat niet te horen?
Ik wijs deze beschuldiging van mij af.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent al lang geen leider meer.
Maar welk seizoen was het dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik het ook te laat zagik zag ineens die ganzgeile kop van Hayden. Kut RTL
De hele tijd krijg je fucking irritante reclame in het beeld over kansloze programma's maar niet dat ze de week erop eerder beginnen en 2 afleveringen doen
Ja, seizoen 2.quote:
Nu jij me uitmaakt voor voetvolk heb je je kans wel verkeken, dat snap je natuurlijk ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wijs deze beschuldiging van mij af.
Ooooh dan maakt t niet uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, seizoen 2.
[..]
Nu jij me uitmaakt voor voetvolk heb je je kans wel verkeken, dat snap je natuurlijk ook wel
Dat was eenmalig om de modjes onder druk te zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijden
Je bedoelt die moeilijke tijden waarin zowel Maisnon, als 4EBE als Breathtaking hun tieten niet willen posten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijden
Nee. Je zette 'jouw' eigen volk onder druk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was eenmalig om de modjes onder druk te zetten
Dat zijn ook moeilijke tijden ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt die moeilijke tijden waarin zowel Maisnon, als 4EBE als Breathtaking hun tieten niet willen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |