20 euro voor een avond is wel redelijk hoor.
Ik heb eens opgepast toen ik 17 was, van half zeven 's avonds tot ongeveer half 1. Pa en moe zouden eigenlijk om 11 weer terug zijn maar "het liep iets uit". Dat mijn eigen moeder inmiddels al honderd keer ongerust aan de telefoon had gehangen werd maar even vergeten voor het gemak. Ze hadden mij op zich natuurlijk ook best iets kunnen laten weten
Maar goed, die vlieger van "voor de hele avond op de bank zitten" gaat niet helemaal op natuurlijk. Ik moest oppassen op 2 kindjes, 1 van vier en 1 van bijna 1. Dus ik moest ze allebei naar bed doen, die van bijna 1 moest nog gewassen enzo worden en die van 4 ging later slapen want die mocht nog even tv kijken van de ouders. Uiteindelijk om 8 uur naar bed gebonjourd maar madame kwam er wel ongeveer elk kwartier uit. *Ik moet plassen * Ik heb dorst * Ik kan net slapen * Je bent vergeten een verhaaltje te lezen * enz enz enz. Toen de ouders thuiskwamen had ik net ongeveer een uur op de bank gezeten. Ik kreeg 10 euro van ze. Vonden ze wel genoeg voor "van 7 tot 11 op de bank zitten". Volgens deze mensen waren hun kinderen namelijk engeltjes waar ik geen omkijken naar zou hebben, en het feit dat ik eerder was begonnen en later weg ging dan 11 uur, tsja, dat kan gebeuren hè?!
Needless to say dat ik daarna nooit meer daar heb opgepast
Oh en ik heb ook wel es niets gekregen... Was bij mn tante; want dat moet je toch voor je neefje overhebben??

niet dat ik niets voor hem overheb, maar een kleinigheidje was toch wel fijn geweest.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回