Die van mij heeft altijd een paar dagen nodig om te acclimatiseren maar echt de maandag was het toppuntquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Beelzebufo het volgende:
Tot op heden (al twee dagen in de vakantie in...) lijkt het draken-seizoen even gekalmeerd te zijn. De laatste tijd géén grote incidenten gehad (zie eerder in deze topicreeks![]()
![]()
) en ze gedragen zich onderling best aardig!
Wij hebben een familie-abbonement voor de stadsspeeltuin, en dat is inderdáád een prima uitraasplek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij heeft altijd een paar dagen nodig om te acclimatiseren maar echt de maandag was het toppunt![]()
Hij heeft wel 10 keer op de trap gezeten en eindigde met een groot gat in zijn broek (hij had een klein gaatje, maar ging dat even groter maken op de trap)Morgen gaan we naar de stadsspeeltuin, kannie daar even uitrazen
De stadsspeeltuin IS leuk. Neem alleen wel een handdoek en (zo mogeljk) wat droge kleren mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik nog nooit in de stadsspeeltuin geweest![]()
Ik ben gastouder en heb 2 kaarten gehad voor dit seizoen (ik kan hem alleen doordeweeks gebruiken) Ik ga morgen met een collega en onze oppaskindjes + eigen kinderen, wordt vast heel leuk.
Ik dacht dat het hier wel meeviel deze vakantie, dat deed het ook wel, maar dat kan ook komen natuurlijk omdat ik de afgelopen 2 dagen zelf gewerkt hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Wel herkenbaar, de vakantie is begonnen en de kids veranderen in DRAAKjes
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:52 schreef moussy het volgende:
Het is maar 1 dader en hij is 5![]()
Hij heeft er wel moeite voor moeten doen, want ik moet al op mn tenen op de deksel van het toilet gaan staan om het te kunnen pakken. Van berouw is niet veel te merken, hij noemt het kunst
Hij stond niet naast mequote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik zou hem echt een lel hebben verkocht ben ik bangZeker als hij totaal geen berouw of iets toont!
......quote:Op maandag 18 mei 2009 08:13 schreef moussy het volgende:
Ik wil behang, véél behang, héél véél behang!
Een badkamer onder de zwarte haarverf badschuim, shampoo, pak waspoeder, scheerschuim de wasmachine incl was onder de haarverf zooi en als toetje is het ook nog eens in de wasmand gespoten...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Belana het volgende:
gelijk heb je moussy, ik hoop dat het helpt... jeetje joh, wat haalt ie in zijn hoofd?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou maar een schuifje op de badkamerdeur gaan zetten.
Hij was zo creatief om tegen zn zus te zeggen dat hij héél nodig moest poepen en anders in zn broek zou poepen.. had ie maar in zn broek gepoeptquote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef moussy het volgende:
op de badkamer zit inmiddels een schuifje.. ik hoop dat hij nog niet creatief genoeg is om hem open te maken.
Eerder een dwangbuisje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou maar een schuifje op de badkamerdeur gaan zetten.
Ik voel me echt k*t dat ik hem een tik voor zn kont heb gegeven, hij keek me ook echt aan van wat doe jij nou?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef Macka66 het volgende:
Mous, ik bewonder je om de kalme manier waarop je hier verslag komt doen!
Lijkt me logisch dat je je daar rot onder voelt, maar misschien is het wel doorgedrongen doordat hij zo'n reactie niet van je verwacht?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef moussy het volgende:
Ik voel me echt k*t dat ik hem een tik voor zn kont heb gegeven, hij keek me ook echt aan van wat doe jij nou?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |