Als reactie op:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohho![]()
En ik maar denken dat mijn "ik kijk stoicijns tv en ik hoor niet dat jullie mij roepen, zeggen dat straks het eten weg is, zitten te eten én afruimen en als ik dan in bed lig kom ik janken dat ik zo'n hohonger heb" middelste al een rol behang waard was.![]()
Baas boven baas
![]()
En wat schrijf je hilarisch, en wat zal je geschrokken zijn. en kwaad!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou en het vervolg van die fase van "och hij is net weer met school begonnen dit gaat wel over". De oogst van vandaag:
Mama komt hongerig thuis, tafel staat klaar edoch er mist een kind, dat bij navraag blijkt buiten te spelen. Mama loopt voor Jan Piet Hein Snot een kwartier de hele buurt af te zoeken ("Je moet het wel zeggen als je ergens anders heen gaat he?" -"Jahaaaa mam. Dat wéét ik toch"). Mama loopt net tandenknarsend naar huis als het kind opduikt uit een huis. Kind sprint naar een speeltoestel, klimt erop en beweert "dat hij van papa niet hoefde te zeggen als hij ergens naar binnen ging". Mama reageert nog steeds ijzig beheerst waarop het volgende gesprek zich ontspint:
-"Okay, volgende keer wel even zeggen he. En nu gaan we naar huis."
-"Nee."![]()
-"Wat nee?"![]()
-"Ik kom niet."![]()
-"We gaan eten"![]()
-"Ik heb geen honger"![]()
-"Kom nu naar beneden"![]()
-"Nee"![]()
Optie A: mezelf het toestel inwurmen via de glijbaan zodat de halve buurt ziet hoe ik met mijn kont eruit stekend een kind naar beneden sleur.
Optie B: het kind mededelen dat hij het maar uitzoekt en dat de deur niet opengaat zolang we aan tafel zitten (vuistregel bij ons thuis, heb er een gruwelijke hekel aan om collectanten of telefoons te beantwoorden of om andere redenen de hele tijd van tafel te moeten)
Enfin, zonder kind naar huis. Koud een paar happen naar binnen: DING DONG. De bel. De draak is gearriveerd en staat voor het raam te gesticuleren dat hij naar binnen wil. Ik gebaar terug dat hij moet wachten.
Draak begint vuur te spugen, krijst, stampvoet. Ik schud mijn hoofd en negeer het gedrocht verder. Draak begint hierop nog harder te loeien (passerende mensen op de fiets draaien hun hoofd om, de buurman komt naar buiten). Ik proef mijn eten niet meer en knarsetand me door de happen heen.
RINKELDEKINKEL. En nu hebben we dus ipv een ruit in de voordeur een stuk hardboard, ligt er een draak voor straf in bed sinds 17:30 te janken dat ie toch heus wel hohohonger heeft.
Raad eens wie er de komende week niet buitenspeelt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ie ook dubbel en dwars wed ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohho![]()
En ik maar denken dat mijn "ik kijk stoicijns tv en ik hoor niet dat jullie mij roepen, zeggen dat straks het eten weg is, zitten te eten én afruimen en als ik dan in bed lig kom ik janken dat ik zo'n hohonger heb" middelste al een rol behang waard was.![]()
...
Ja, mijn raam is iddquote:
Hij gaf een ram op de ruit en verdiende een one-way-ticket naar Vroegnaarbedland met een all-in Nietbuitenspelen-arrangement.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef sjak het volgende:
Oh Mwana, wat dapper dat je zo consequent was en wat zul je geschrokken zijn bij het rinkelen. Wat gebeurde er?
Hij stond met een soortement van Mr. Bean-uitdrukking te kijken op het tuinpad.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef sjak het volgende:
Pffff wat erg! Was ie zelf ook nog geschrokken? Tjonge, ik weet niet hoe ik zou reageren!
ja, hier ook, dubbele eigenwijsheid, dubbel ongeduld en ook dubbele opvliegendheid (ik kon er iig als kind ook wat vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:20 schreef E.T. het volgende:
Het opvliegende hebben ze iig niet van mij(nee, echt niet)..
qua eigenwijsheid zijn ze dubbel belast.. en hebben ze ook dubbel meegekregen volgens mij![]()
En Tijn zit nog niet in z'n terrible 2's en Saskia zou daar allang vanaf moeten zijn..
ja, maar heeeeeeejquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh dat is ie ook dubbel en dwars wed ik
Dit is trouwens ook mijn middelste, zou het daaraan liggen?
Geen oneven kroost meer eruit werken, dames!
En ook weer niet. Want dit staat me dus te wachten, mochten we voor een tweede gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind dit zo'n geruststellend topic
Ik heb een Osama Cas Ladenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef E.T. het volgende:
als ik het karakter van de oudste twee hier zo eens bekijk... voorzie ik binnen niet al te lange tijd ook wel van zulke taferelen![]()
Saskia kan er wat van, maar voor TerrorTijn hou ik echt mijn hart vast
Zulke ochtenden AAAAAH ik ben blij dat ik om 6:15 hier de straat uit fiets nu!quote:
Da's echt een meisjesdingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Macka66 het volgende:
Vertel ik hier thuis het relaas van mwana kind 2 en de voordeurruit, vindt lief dat ik wel wat meer medeleven mag tonen. Voor het kindLief heeft als zevenjarige ook eens uit woede een voordeurruit ingeslagen. En daar heb ik dan kinderen van
![]()
Ik hou m'n hart vast voor mayhem Maja, met haar nu al zo lieflijke stemgeluid van 90 dB(A) als ze het ergens niet mee eens is.
Ach, vanmorgen viel het nog mee. Moeizaam, maar geen schade.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
Ow god de tranen lopen over mijn wangen van het lachen BeelzebufoWat een heerlijk verhaal.
en geen kale plekken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef moussy het volgende:
Ik had laatst 2 die roken naar een wolk waterstofperoxideik zoeken, in de schuur, in de keuken.. tot ik in de badkamer kwam... de veet ontharingscreme zat tot aan de balken bij het plafond... 3 bussen leeggeklodderd... en dat is dan 9 en 5
Saaie mensen zijn er al genoeg!quote:
Dat bergen we hier érg goed op. Zit thioglycolzuur in dat hele nare brandwonden kan veroorzaken!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef moussy het volgende:
Ik had laatst 2 die roken naar een wolk waterstofperoxideik zoeken, in de schuur, in de keuken.. tot ik in de badkamer kwam... de veet ontharingscreme zat tot aan de balken bij het plafond... 3 bussen leeggeklodderd... en dat is dan 9 en 5
Hinderlijker is dat de oudste (nu bijna 6) af en toe de neiging heeft om poedelnaakt door het KDV te rennen om iedereen te laten zien dat hij een jongetje is.quote:
Ik vond het stiekem ook best zieligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Macka66 het volgende:
Vertel ik hier thuis het relaas van mwana kind 2 en de voordeurruit, vindt lief dat ik wel wat meer medeleven mag tonen. Voor het kindLief heeft als zevenjarige ook eens uit woede een voordeurruit ingeslagen. En daar heb ik dan kinderen van
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |