abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:18:48 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61203241
Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

mijn laatste post:
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohho
En ik maar denken dat mijn "ik kijk stoicijns tv en ik hoor niet dat jullie mij roepen, zeggen dat straks het eten weg is, zitten te eten én afruimen en als ik dan in bed lig kom ik janken dat ik zo'n hohonger heb" middelste al een rol behang waard was.
Baas boven baas
En wat schrijf je hilarisch, en wat zal je geschrokken zijn. en kwaad!
Als reactie op:
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou en het vervolg van die fase van "och hij is net weer met school begonnen dit gaat wel over". De oogst van vandaag:

Mama komt hongerig thuis, tafel staat klaar edoch er mist een kind, dat bij navraag blijkt buiten te spelen. Mama loopt voor Jan Piet Hein Snot een kwartier de hele buurt af te zoeken ("Je moet het wel zeggen als je ergens anders heen gaat he?" -"Jahaaaa mam. Dat wéét ik toch"). Mama loopt net tandenknarsend naar huis als het kind opduikt uit een huis. Kind sprint naar een speeltoestel, klimt erop en beweert "dat hij van papa niet hoefde te zeggen als hij ergens naar binnen ging". Mama reageert nog steeds ijzig beheerst waarop het volgende gesprek zich ontspint:

-"Okay, volgende keer wel even zeggen he. En nu gaan we naar huis."
-"Nee."
-"Wat nee?"
-"Ik kom niet."
-"We gaan eten"
-"Ik heb geen honger"
-"Kom nu naar beneden"
-"Nee"

Optie A: mezelf het toestel inwurmen via de glijbaan zodat de halve buurt ziet hoe ik met mijn kont eruit stekend een kind naar beneden sleur.
Optie B: het kind mededelen dat hij het maar uitzoekt en dat de deur niet opengaat zolang we aan tafel zitten (vuistregel bij ons thuis, heb er een gruwelijke hekel aan om collectanten of telefoons te beantwoorden of om andere redenen de hele tijd van tafel te moeten)

Enfin, zonder kind naar huis. Koud een paar happen naar binnen: DING DONG. De bel. De draak is gearriveerd en staat voor het raam te gesticuleren dat hij naar binnen wil. Ik gebaar terug dat hij moet wachten.
Draak begint vuur te spugen, krijst, stampvoet. Ik schud mijn hoofd en negeer het gedrocht verder. Draak begint hierop nog harder te loeien (passerende mensen op de fiets draaien hun hoofd om, de buurman komt naar buiten). Ik proef mijn eten niet meer en knarsetand me door de happen heen.
RINKELDEKINKEL. En nu hebben we dus ipv een ruit in de voordeur een stuk hardboard, ligt er een draak voor straf in bed sinds 17:30 te janken dat ie toch heus wel hohohonger heeft.
Raad eens wie er de komende week niet buitenspeelt?

[ Bericht 50% gewijzigd door debuurvrouw op 28-08-2008 21:25:58 (gelukt!) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61203325
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohho
En ik maar denken dat mijn "ik kijk stoicijns tv en ik hoor niet dat jullie mij roepen, zeggen dat straks het eten weg is, zitten te eten én afruimen en als ik dan in bed lig kom ik janken dat ik zo'n hohonger heb" middelste al een rol behang waard was.
...
Oh dat is ie ook dubbel en dwars wed ik
Dit is trouwens ook mijn middelste, zou het daaraan liggen?
Geen oneven kroost meer eruit werken, dames!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61203337
Houdoe.
pi_61203489
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef fransbreda het volgende:
Houdoe.
Ja, mijn raam is idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:31:37 #5
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61203608
Oh, Mwana, wat zal jij bóós zijn!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:37:56 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_61203783
Ow - My - God

Is dit ons voorland?
stormy waters...
sailin'
pi_61203848
ik moest toch wel even lachen hoor hoe je het schrijft
wat zul je kwaad zijn zeg.
mama van 3 kids!
pi_61203913
Oh Mwana, wat dapper dat je zo consequent was en wat zul je geschrokken zijn bij het rinkelen. Wat gebeurde er?
Lekker douchen!
pi_61204080
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef sjak het volgende:
Oh Mwana, wat dapper dat je zo consequent was en wat zul je geschrokken zijn bij het rinkelen. Wat gebeurde er?
Hij gaf een ram op de ruit en verdiende een one-way-ticket naar Vroegnaarbedland met een all-in Nietbuitenspelen-arrangement.

Edit: de ruit in kwestie, beetje donker maja:

[ Bericht 15% gewijzigd door Mwanatabu op 28-08-2008 21:56:43 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:03:29 #10
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61204493
Pffff wat erg! Was ie zelf ook nog geschrokken? Tjonge, ik weet niet hoe ik zou reageren!
Lekker douchen!
pi_61204702
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef sjak het volgende:
Pffff wat erg! Was ie zelf ook nog geschrokken? Tjonge, ik weet niet hoe ik zou reageren!
Hij stond met een soortement van Mr. Bean-uitdrukking te kijken op het tuinpad.
pi_61205272
Ooooh wat erg!
Wel leuk beschreven.

Mag ik het toch nog even opnemen voor je middelste?
Uit ervaring weet ik namelijk dat als je heeeeeeel boos bent en ruzie staat te maken met je ouders bij de voordeur, je zomaar ineens glasgerinkel kan horen en dan blijkt dat je per ongeluk zonder het in de gaten te hebben gehad de ruit van de voordeur hebt ingeslagen
Okay, ik was 16 en nogal een rotte kers appel, maar ik was zo woest op dat moment dat ik me werkelijk waar niet kon herinneren op het glas te hebben gerost. Gelukkig zijn de littekens inmiddels niet meer zichbaar en is de puber-agressie inmiddels ook verdwenen
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:17:23 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61206742
mwana.... was je er maar nooit aan begonnen he?
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 23:56:45 #14
43556 miss_dynastie
pi_61207829
Ik heb het ook vaker gehoord hoor, dat wel... kindje van een kennis duwde zo de kinderwagen naar buiten in een woeste ik-wil-niet-op-de-gang-bui
pi_61214272
OMG! Mwana.... volgens mij komen jij/ je kinderen in aanmerking voor een nieuwe award in OUD:
'de stoomaward' met een plaatje van een locomotief erbij ofzo.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:03:41 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61215159
als ik het karakter van de oudste twee hier zo eens bekijk... voorzie ik binnen niet al te lange tijd ook wel van zulke taferelen
Saskia kan er wat van, maar voor TerrorTijn hou ik echt mijn hart vast
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:13:39 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_61215419
en op wie lijken ze nou het meest ET?

Ik hou ook mijn hart vast voor Ezra hoor, want hoewel hij aan de ene kant makkelijker is dan Liam, kan ie aan de andere kant juist veel erger zijn. Maargoed, dit zijn gewoon nu even de terrible 2's houd ik mezelf voor

[ Bericht 0% gewijzigd door Belana op 29-08-2008 12:14:55 ]
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:20:09 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61215604
Het opvliegende hebben ze iig niet van mij (nee, echt niet)..
qua eigenwijsheid zijn ze dubbel belast.. en hebben ze ook dubbel meegekregen volgens mij

En Tijn zit nog niet in z'n terrible 2's en Saskia zou daar allang vanaf moeten zijn..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61215633
Mwana
maar ik moest ook lachen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61216200
Mwana, wat een verhaal!

Hoe is het inmiddels met de kleine? Iedereen weer een beetje afgekoeld?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:17:15 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_61217158
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:20 schreef E.T. het volgende:
Het opvliegende hebben ze iig niet van mij (nee, echt niet)..
qua eigenwijsheid zijn ze dubbel belast.. en hebben ze ook dubbel meegekregen volgens mij

En Tijn zit nog niet in z'n terrible 2's en Saskia zou daar allang vanaf moeten zijn..
ja, hier ook, dubbele eigenwijsheid, dubbel ongeduld en ook dubbele opvliegendheid (ik kon er iig als kind ook wat van ) Maar Liam doet het eigenlijk heel goed momenteel dus hier is het allemaal te handelen.
de homeopaat heeft hier echt veel geholpen bij Liam
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:31:21 #22
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61217560
Wat fijn om te lezen dat het hier meevalt....kwam eigenlijk om te posten, maar dat is nu al niet meer nodig...

Ik heb 2 'schatjes'

Mwana: respect voor je doorzettingsvermogen.... knap!! Wel zonde van de ruit.

En die award vind ik een goede optie!
pi_61218721
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh dat is ie ook dubbel en dwars wed ik
Dit is trouwens ook mijn middelste, zou het daaraan liggen?
Geen oneven kroost meer eruit werken, dames!
ja, maar heeeeeeej
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:15:58 #24
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61218856
Vanmorgen
- De oudste (5) komt uit bed. Ik vraag of hij zich even wil aankleden voor hij gaat eten. Antwoord: Nee.
- Terwijl ik bezig ben met de middelste (3) (zie volgende punt) gaat de oudste naar beneden en eet zijn boterham op
- Middelste wakkergemaakt, meteen zo van ik wil slahahapen (en nee, ik was niet hypervroeg, 't was 7:15 ofzo). Uit bed gehaald, luier verschoond, Ik wihihil geheheheen schohohone luier . Kleren aangedaan: Ik wihihil geheheheen kleheheheren aan , meegenomen naar bededen, aan tafel gezet bij boterham Ik wihihihil niet eheheheten .
- Ondertussen oudste nogmaals opgedragen om kleren aan te gaan doen.
- Jongste (1) uit bed gehaald, meteen zo van . Schone luier aangedaan Kleren aangedaan Boterham gegeven
- Middelste heeft ondertussen een halve fles melk op, maar brood ligt nog onaangeraakt op bord
- Oudste heeft inmiddels broek aan, maar nog geen shirt,.
- Jongste is klaar met boterham , opgepoetst om de restanten appelstroop er af te krijgen:
- Middelste bedreigd met weghalen van brood omdat we bijna wegmoesten Ik wihihil geen brood
- Oudste heeft inmiddels ook shirt aan, maar weigert nu weer schoenen te pakken
- Brood weggehaald bij middelste, meteen zo van Ik whihihil eheheheheten! Brood weer teruggezet,. Neemt één hapje, heeft genoeg, brood weer weg, Ik wihihihihil eheheheten!

Tot nu toe ging het redelijk voorspoedig, maar nu komen we toe aan tandenpoetsen
- Oudste:
- Middelste:
- Jongste:

Na enig geworstel met de tandenborstels , schoenen en jassen was iedereen weer schoon, zacht en fris. Hele spul op de bakfiets geladen, op weg naar de kinderopvang.
- Oudste:
- Middelste:
- Jongste:

- Middelste en jongste afgegeven bij de kinderopvang: jongste zo van , middelste: (zou het dan tóch allemaal aan mij liggen??)
- Oudste weer mee naar huis, met de auto naar school. Eigen auto ligt keurig gesorteerd in onderdelen bij de garage, had een leen-Panda mee. Hij mocht voorin, zónder kinderstoel:

Inmiddels mijn stemming:

Kom ik aan op mijn werk: koffieautomaat kapot
Stapels gezeik en gezeur:
Paar uur zonder de kinderen

Maar tóch zijn het schatjes (meestal dan toch). Dus voor J, S en R:

Samenvatting:
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:12:53 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61220736
Ik vind dit zo'n geruststellend topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')