Ok de Rode Duivels zijn momenteel flink kut aan het spelen.
Behalve op de olympische spelen dan, verliezen van Brazilie om brons is geen schande....
sowieso hadden we eigenlijk in de finale moeten staan want we verloren in de halve finales van Nigeria maar het is algemeen bekend dat die sjoemelen met de leeftijden op de paspoorten, dus er stonden van hun allemaal 25-30+'ers op het veld...maar goed dat is niet het punt....
Belgie speelt dus de laatste tijd kut, geen EK en WK in jaren gehaald en alle Belgen lachen de rode duivels uit en niemand kijkt meer een wedstrijd want ze maken zich belachelijk op't veld. (met 3-0 van Nigeria verliezen en daarna met 4-0 verliezen van brazilie op de olympics)
Belangstelling is dus tot een dieptepunt gezakt en het volkt supportert de rode duivels nog nauwelijks.
Behalve een paar die-hards zoals ik.
Ik dacht bij mezelf, shit, de komende WK-qualificatie interland tegen Estland en Turkye gaan ze het moeilijk krijgen....dus ik kijken of ik kaartjes kan regelen voor Belgie-Estland in Luik.....
FOKKING 40 EURO voor CENTRAAL te zitten. 40 EURO!!!
wat de tering man het is toch geen REAL madrid of ARsenal waar ik naar ga kijken.
Ok als Belgie nou goed genoeg was om Estland met 6 of 7-0 te dollen zou ik er mischien 30 euro voor over hebben maar zoals ze nu zijn mogen ze van geluk spreken als ze met een laffe 1-0 ofzo winnen.
VINDEN ZE HET GEK dat niemand meer komt kijken naar die overbetaalde miljionairs die er niks van bakken. Ze zouden gewoon 5 euro voor een kaartje moeten vragen. Dan zat het stadion wel vol. (of toch tenminste voor 3 kwart gevuld.
het is nu zelfs zo zielig geworden dat ze in Luik spelen ipv. in het koning boudewijnstadion omdat dat nog meer plaatsen heeft die anders leeg blijven.
klacht in't kort: ik wil naar belgie-estland en een kaartje kost 40 EURO!!! (20 euro als je achter het doel zit

)