Porto heeft grotere prijzen dan Arsenal gewonnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:45 schreef fanneke het volgende:
Wat een kutloting zeg.
Buiten Arsenal weinig aansprekende clubs.
ik schreef 'aansprekende' en niet succesvolle.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Porto heeft grotere prijzen dan Arsenal gewonnen
Zie PI.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
ik schreef 'aansprekende' en niet succesvolle.
2x eerder in Kiev en 2x verlies, 3-1 in 98/9 en 2-1 in 03/4.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal had daar nooit gewonnen las ik?
Weet ook niet hoevaak ze in Kiev gespeeld hebben.
Idd, dat kan er blijkbaar niet uit ofzo, om de zoveel tijd heeft ie echt van die oliedomme acties...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
Wat kan van Persie af en toe toch achterlijk doen zonder reden
In de herhaling leek het overigens alsof ie zelf meer trok.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Godver.
Wel heel makkelijk gegeven trouwens door die Spaanse hond.
Arsenal v FC Porto en Fenerbahce v Kievquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende wedstrijd is trouwens tegen Fener thuis?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal v FC Porto en Fenerbahce v Kiev
Luis Aragonésquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef xminator het volgende:
Erg saai.
Fenerbahçe speelde 10% van wat ze vorig seizoen waren. Porto was ook niet echt goed. Porto en Fener zullen moeten strijden om de 3e plaats denk ik.
Indeed, Zico was veel beter.quote:
Tyf op kut, nog steeds trauma'squote:Op donderdag 18 september 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal nog wel langer. Quizvraagje, wie was de laatste die Arsenal thuis versloeg in Europa?
Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef DutchGooner het volgende:
maar goed, niets aan de hand, als Arsenal blijft spelen zoals ze nu doen moet de 1-3 eraan komen.
zoiets dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef DutchGooner het volgende:
maar goed, niets aan de hand, als Arsenal blijft spelen zoals ze nu doen moet de 1-3 eraan komen.
Stiekem toch weer gaan kijken toen het 1-2 werd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
psst, opzouten, jij zou Juve v Real gaan kijken
Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
De verdediging van Fener trouwens.[ afbeelding ]
1-3quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.
Dat wel, maar ik houd af en toe m'n hart vast.quote:
True maar er ontbreken vandaag ook twee vaste waardes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.
Dat heb ik met Gallas en Sagna ook nu ik het zo bedenk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik houd af en toe m'n hart vast.
Nou nou.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener krijgt alle hoeken van het veld te zien.
barbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand een Sopcast stream van Fener vs Arsenal?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand een Sopcast stream van Fener vs Arsenal?
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener krijgt alle hoeken van het veld te zien.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..
Trouwens wat een redding van Almunia in de 5e minuut op Ugur Boral..
Het moet pijn doen dat je Europees thuis weer verliest sinds lange tijd ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef xminator het volgende:
arsenal gaat sowieso de CL niet winnen, dat weet ik nu al zeker.
Ook dat klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:40 schreef LincolnGS het volgende:
Liverpool, Man United en Chelsea zijn alle drie 10xbeter dan Arsenal..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..
Trouwens wat een redding van Almunia in de 5e minuut op Ugur Boral..
Dat boeit me opzich niet echt, maar het is gewoon klote dat we zulke kinderlijke doelpunten tegen krijgen. Arsenal stelt niet echt veel voor, hun verdediging is echt zwak. Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het moet pijn doen dat je Europees thuis weer verliest sinds lange tijd ja.
Maar dat zie ik hier ook helemaal niemand roepen, jij wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef xminator het volgende:
Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.
Jep, Aurelio weg en wie krijgen we voor hem terug? maldonado, hij is echt slecht. Hij kan gewoon niets.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Arsenal heeft de buit al binnen, het is niet het jaar van Fener. Aurelio weg scheelt volgens mij wel voor de balans.
Nee maar dat is gewoon een mening van mequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat zie ik hier ook helemaal niemand roepen, jij wel?
lijkt me te voorbarig.. eerste helft hadden beiden ploegen op zijn minst 5 doelpunten kunnen maken, dus waarom zou dat niet in de 2e helft kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Arsenal heeft de buit al binnen, het is niet het jaar van Fener. Aurelio weg scheelt volgens mij wel voor de balans.
Dat mag hoor, geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee maar dat is gewoon een mening van me.
Ze hebben dit seizoen nog niet tegen een echte topper gespeeld. In de 1e ronde komen ze die sowieso niet tegen, dus wie kan nou eigenlijk precies zeggen hoe sterk Arsenal is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat boeit me opzich niet echt, maar het is gewoon klote dat we zulke kinderlijke doelpunten tegen krijgen. Arsenal stelt niet echt veel voor, hun verdediging is echt zwak. Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, Aurelio weg en wie krijgen we voor hem terug? maldonado, hij is echt slecht. Hij kan gewoon niets.
Alles komt door hem. Als Aurelio er was hadden we gewonnen, of gelijk gespeeld.
Maar dat is ook niet relevant bij een CL topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag hoor, geen enkel probleem mee.
Fener wordt ook geen Turks kampioen, gewoon zomaar een mening van me![]()
Ik vind van niet, of ze moeten drastisch beter gaan spelen. Maar in Arsenal zit niet de CL winnaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen nog niet tegen een echte topper gespeeld. In de 1e ronde komen ze die sowieso niet tegen, dus wie kan nou eigenlijk precies zeggen hoe sterk Arsenal is.
Voorlopig zijn ze gewoon een van de 6 a 7 kanshebbers
Haha, tis nog niet over. Arsenal maakt er heus wel nog een paar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe is echt slecht dit seizoen.
feli arsenal fans, met de winst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, gelukkig is Fener VET BETER!!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Haha, tis nog niet over. Arsenal maakt er heus wel nog een paar.
De winst is toch al binnen of niet? Of heb je geen hersenen?zquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Haha, tis nog niet over. Arsenal maakt er heus wel nog een paar.
Als in plaats van Guiza zo'n crash test dummy aan het spelen was, had deze na al die kansen ook wel een doelpunt gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Guiza maakt na 361 gemiste kansen eindelijk zijn doelpunt.
Heeft hij niet verdiend, wat ken hij eraan doen dat er domme verdediging voor hem staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Meh7 het volgende:
Te grappig voor woorden! Elke keer dat Volkan (doelman fener) de bal aanraakt krijgt hij een (sarcastisch) applaus van de toeschouwers.
een evenaring.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
2-5 36 goals op een dag is dat een record?
Tsjah vind je het gek? Eerst waren de kaartjes bij Fenerbahçe altijd goedkoop. Iedereen blij, iedereen hard zingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:41 schreef fanneke het volgende:
Eerste 15 minuten werd Arsenal uitgefloten, bij het eindsignaal Fenerbahce.
Fenerbahçe is niet eens het kwart van wat ze vorig seizoen waren. Fenerbahçe is morsdood!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef Kerol het volgende:
Fenerbahce is niks meer vergeleken met vorig seizoen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef xminator het volgende:
[..]
De winst is toch al binnen of niet? Of heb je geen hersenen?z
maar goed gelukkig verliezen wij niet van tromso of spelen 4-3 tegen bellinzona ofzo. of spelen al jaren niet meer CL.
Ik heb het toch over nu of niet? Als je eigen team 4 - 3 speelt tegen een team genaamd bellinzona moet je niet stoer komen doen als Fenerbahçe verliest van Arsenal.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef xminator het volgende:
Ik vind Rosetti best goed fluiten opzich.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:30 schreef xminator het volgende:
En Fenerbahce speelt met 10 man verder.
idd, zeer agressief, neem nog een lijntje.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Burakius het volgende:
Engelse spelers spelen agressief en jullie zeiken op de Turkse spelers... beetje stoned voor de tv de Arsenal fans ofzo?
Die spaghettivreter loopt totaal inconsequent te fluiten. Voor een tackle vol op de bal geeft ie een kaart terwijl ie kort daarna een zuivere elleboogstoot onbestraft laat. Zo zijn er wel meer van dit soort situaties.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet dan? Beargumenteer het eens.
Het is lastig om objectief te blijven, voor sommigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Burakius het volgende:
Engelse spelers spelen agressief en jullie zeiken op de Turkse spelers... beetje stoned voor de tv de Arsenal fans ofzo?
Jij kijkt naar een andere wedstrijd denk ik?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die spaghettivreter loopt totaal inconsequent te fluiten. Voor een tackle vol op de bal geeft ie een kaart terwijl ie kort daarna een zuivere elleboogstoot onbestraft laat. Zo zijn er wel meer van dit soort situaties.
Maar goed hij fluit inderdaad behoorlijk goed.
Och, gaan we ons weer gediscrimineerd voelen...quote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef Burakius het volgende:
Blijven Nederlanders... ik scheer liever niet over 1(mijn streepies doen t niet) kam, maar op een of andere manier die haat tegen Turkse spelers... Hetzelfde als Turkije speelt tegen een ander land. ?Moet je maar eens letten op de speakers.. hoe heet die malloot nou ook alweer? Altijd negatief.
Nou nou nou, haat tegen Turkse spelers....of het nou een Turk, Nederlander, Engelsman of Fransoos is die een klap geeft, ik keur dat altijd af.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef Burakius het volgende:
Blijven Nederlanders... ik scheer liever niet over 1(mijn streepies doen t niet) kam, maar op een of andere manier die haat tegen Turkse spelers... Hetzelfde als Turkije speelt tegen een ander land. ?Moet je maar eens letten op de speakers.. hoe heet die malloot nou ook alweer? Altijd negatief.
Schiet je weinig mee op als je eruit vliegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef xminator het volgende:
Slechtste Fenerbahçe van afgelopen 3 jaar, toch nog een puntje meegepakt tegen arsenal uit.
93' Rood Portoquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
Porto nog op 1-2
Liever met 0-0 eruit vliegen dan met 8 - 0 eruit vliegen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schiet je weinig mee op als je eruit vliegt.
Klopt maar geen rede totquote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Liever met 0-0 eruit vliegen dan met 8 - 0 eruit vliegen.
Het is misschien moeilijk voor jou om het je in te beelden en dat het wel meevalt, maar als Turk zijnde kan ik wel gerust zeggen dat er echt een soort van aura van haat bestaat rond Turkse voetballers (Zeker door die malloot van een comentator, wiens naam ik niet op kom). Je heb ook Neerlanders die gezellig zijn hoor! Zo waren er vele Neerlanders die voor Turkije juichden tijdens Turkije-Duitsland op het Surinameplein. Voor de rest doet het me niet veel hoor, maar sommige gozers die zijn zo anti anti Turkije. Ik heb ook wel overdreven om Neerlanders te zeggen. Zoals ik al zei.. over 1 kam scheren is nooit goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou nou nou, haat tegen Turkse spelers....of het nou een Turk, Nederlander, Engelsman of Fransoos is die een klap geeft, ik keur dat altijd af.
Ik heb niets tegen Fener of Turken maar het valt me op dat de gemiddelde Turk altijd alles anders ziet dan de rest.
Vooral discussies op mijn werk tussen Turken onderling na een Gala v Fener is smullen.
Je zou bijna denken dat hij het met opzet doetquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Pff Cesc speelt echt als een natte krant.
Ik heb die bewuste wedstrijd tussen 20 Turken gezien en ik heb me in alle opzichten prima vermaakt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk voor jou om het je in te beelden en dat het wel meevalt, maar als Turk zijnde kan ik wel gerust zeggen dat er echt een soort van aura van haat bestaat rond Turkse voetballers (Zeker door die malloot van een comentator, wiens naam ik niet op kom). Je heb ook Neerlanders die gezellig zijn hoor! Zo waren er vele Neerlanders die voor Turkije juichden tijdens Turkije-Duitsland op het Surinameplein. Voor de rest doet het me niet veel hoor, maar sommige gozers die zijn zo anti anti Turkije. Ik heb ook wel overdreven om Neerlanders te zeggen. Zoals ik al zei.. over 1 kam scheren is nooit goed.
De vmbo'ers in Neerland misschien, maar met Nederland tegen Frankrijk of Italie met het EK waren het juist de Turken die voor de Nederlanders met auto's aan het toeteren waren. Ik was één van de weinige die in een Oranje shirt naar werk ging. Het hoeft niet, maar ik zie bij Turken dit toch veel minder. En bij de speakers van Turkije al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb die bewuste wedstrijd tussen 20 Turken gezien en ik heb me in alle opzichten prima vermaakt.
Die haat is er overigens ook van Turken jegens Nederlanders.
Pot verwijt de ketel enzo....
Maar ALS je in de eerste 20 minuten 2-3x scoort is er niets aan de hand en loop je er overheen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenaal speelde zeer ondermaats. Totaal geen beleving, inspiratieloos.
En ja Fener....dat moet toch tenenkrommend zijn om naar te kijken. Met afstand de meest erbarmelijke ploeg van deze CL-editie. Een voetbaldwerg als Famagusta heb ik al meer gevaar zien stichten in een half uur tijd dan wat de Turken tot dusver hebben laten zien. Ik heb het te doen met de supporters.
Maar goed uiteindelijk zijn ze toch de morele winnaar. Geeft ook meteen aan hoe erg Arsenal de laatste weken wankelt.
Hehe geniaal ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:25 schreef Silenus het volgende:
Dat was even een leuk grapje van Arno Vermeulen zeg, over NEC die een bod zou hebben gedaan op de spits van FC Porto....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |