Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
De verdediging van Fener trouwens.[ afbeelding ]
1-3quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.
Dat wel, maar ik houd af en toe m'n hart vast.quote:
True maar er ontbreken vandaag ook twee vaste waardes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die van Arsenal vind ik ook niet echt geweldig vandaag.
Dat heb ik met Gallas en Sagna ook nu ik het zo bedenk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik houd af en toe m'n hart vast.
Nou nou.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener krijgt alle hoeken van het veld te zien.
barbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand een Sopcast stream van Fener vs Arsenal?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand een Sopcast stream van Fener vs Arsenal?
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener krijgt alle hoeken van het veld te zien.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..
Trouwens wat een redding van Almunia in de 5e minuut op Ugur Boral..
Het moet pijn doen dat je Europees thuis weer verliest sinds lange tijd ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef xminator het volgende:
arsenal gaat sowieso de CL niet winnen, dat weet ik nu al zeker.
Ook dat klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:40 schreef LincolnGS het volgende:
Liverpool, Man United en Chelsea zijn alle drie 10xbeter dan Arsenal..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt vet beter dan Arsenal.. 3x dezelfde domme fout achterin, 3xdezelfde doelpunt.. volgens mij heeft Arsenal buiten die doelpunten nog geen een keer op doel geschoten..
Trouwens wat een redding van Almunia in de 5e minuut op Ugur Boral..
Dat boeit me opzich niet echt, maar het is gewoon klote dat we zulke kinderlijke doelpunten tegen krijgen. Arsenal stelt niet echt veel voor, hun verdediging is echt zwak. Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het moet pijn doen dat je Europees thuis weer verliest sinds lange tijd ja.
Maar dat zie ik hier ook helemaal niemand roepen, jij wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef xminator het volgende:
Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.
Jep, Aurelio weg en wie krijgen we voor hem terug? maldonado, hij is echt slecht. Hij kan gewoon niets.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Arsenal heeft de buit al binnen, het is niet het jaar van Fener. Aurelio weg scheelt volgens mij wel voor de balans.
Nee maar dat is gewoon een mening van mequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat zie ik hier ook helemaal niemand roepen, jij wel?
lijkt me te voorbarig.. eerste helft hadden beiden ploegen op zijn minst 5 doelpunten kunnen maken, dus waarom zou dat niet in de 2e helft kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Arsenal heeft de buit al binnen, het is niet het jaar van Fener. Aurelio weg scheelt volgens mij wel voor de balans.
Dat mag hoor, geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee maar dat is gewoon een mening van me.
Ze hebben dit seizoen nog niet tegen een echte topper gespeeld. In de 1e ronde komen ze die sowieso niet tegen, dus wie kan nou eigenlijk precies zeggen hoe sterk Arsenal is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat boeit me opzich niet echt, maar het is gewoon klote dat we zulke kinderlijke doelpunten tegen krijgen. Arsenal stelt niet echt veel voor, hun verdediging is echt zwak. Ze spelen misschien leuk, maar ze gaan sowieso niet de CL binnenhalen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, Aurelio weg en wie krijgen we voor hem terug? maldonado, hij is echt slecht. Hij kan gewoon niets.
Alles komt door hem. Als Aurelio er was hadden we gewonnen, of gelijk gespeeld.
Maar dat is ook niet relevant bij een CL topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag hoor, geen enkel probleem mee.
Fener wordt ook geen Turks kampioen, gewoon zomaar een mening van me![]()
Ik vind van niet, of ze moeten drastisch beter gaan spelen. Maar in Arsenal zit niet de CL winnaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen nog niet tegen een echte topper gespeeld. In de 1e ronde komen ze die sowieso niet tegen, dus wie kan nou eigenlijk precies zeggen hoe sterk Arsenal is.
Voorlopig zijn ze gewoon een van de 6 a 7 kanshebbers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |