Zeg maar dag met je handje tegen het leven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben nu zo'n eenzame einzelganger het is zelfs zo erg dat ik WoW weer heb geinstalleerd.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben nu zo'n eenzame einzelganger het is zelfs zo erg dat ik WoW weer heb geinstalleerd.
Mjah dat dus inderdaad..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je handje tegen het leven.
Dan doe je er zoveel moeite voor, en dan staat er een joekel van een spelfout inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:34 schreef 1DIOOT het volgende:
Als zelfs je denkbeeldige vriendjes je in de steek laten.. idd.. dan ben je
LEVENLOOS
stertke..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:34 schreef 1DIOOT het volgende:
LEVENLOOS
stertke..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
TS is the friend that nobody likes
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:47 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dan doe je er zoveel moeite voor, en dan staat er een joekel van een spelfout in
Gigantische FAILquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:34 schreef 1DIOOT het volgende:
LEVENLOOS
stertke..
Oei, nou kom je hier om stoer te pimpen met je ''TS-Burn'' en nu word je zelf hard uitgelachen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:34 schreef 1DIOOT het volgende:
LEVENLOOS
stertke..
Of je hebt alleen maar volk online dat je eigenlijk niet wenst te sprekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef Dr.Crane het volgende:.
Haha serieus, ik heb echt bijna niemand online en kan niemand bereiken per tel.Vergaat de wereld ofzo?
Versie 1.1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:10 schreef MoneyTalks het volgende:
-wegwezen-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |