zoals?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar er staan ook zaken in die achteraf erg suggestief bleken te zijn, en niet op concrete waarheden gebaseerd.
Ha ha, dat heb ik nou ook altijd. Die film gaat werkelijk nergens overquote:Op zondag 21 december 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Heb gisteren weer Moonwalker![]()
gekeken. Het lukt me al die keren nog niet om de rode draad in het verhaal (?) te ontdekken.
Dat hij kan schrijven, staat voor mij buiten kijf. Maar wat ik probeerde aan te geven is dat wanneer iets logisch klinkt, het niet perse waar hoeft te zijn. Kritisch zijn is juist goed. Komt op mij juist veel legitiemer over, omdat de zaken die het bekritiseren waard zijvoor mij juist de meest interessante zaken zijn en deze bij een kritische kijk eruit worden gelicht. Maar Taraborelli is te vaag over wat hij vìnd en wéét. Het is in elkaar verwoven. En op het einde wordt het steeds meer het verhaal van Taraborelli over MJ, ipv een beschrijving van MJ door Taraborelli. De schrjver maakt zich dus te belangrijk, op dat moment.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind dat zijn ''amateur psychologie'' vaak logisch klinkt. Het feit dat hij kritisch tegen MJ is betekent natuurlijk niet per sé dat het niet klopt wat hij beweerd. Gezien de informatie die hij heeft is hij gewoon rechtvaardig vind ik. Taraborelli heeft MJ zien veranderen (letterlijk en figuurlijk). Dat weet hij goed te verwoorden.
Zeker. Toevallig een reden waarom die dit nu roept?quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef Rnnz het volgende:
HIStory.
Stranger In Moscow is een meesterwerk.
Hehehe, inderdaad. Het is ook meer iets waar je als een klein kind naar moet kijken. Leuke kleurtjes, mensen die bewegen wat mooie effecten, en een paar leuke nummers. Als film slaat ie inderdaad nergens op. Ik weet nog dat ik hem ooit eens opzocht in de videotheek. Daar stond hij onder 'muziek'. Dus terwijl het volgens mij meer bedoelt is als een soort van actiefilm waar de muziek niet echt een meerwaarde heeft voor het verhaal. Maar zonder de muziek blijft er niets over.....Ok, die wagenscene.quote:Op zondag 21 december 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Heb gisteren weer Moonwalker![]()
gekeken. Het lukt me al die keren nog niet om de rode draad in het verhaal (?) te ontdekken.
quote:Een vrouw met de toepasselijke naam Billie Jean claimt dat zij de biologische moeder is van Michael Jackson's zoon Prince Michael Jackson II.
Foto: EPA
Please Wait ...
De vrouw heeft bij de rechtbank in Los Angeles het verzoek ingediend voor gezamenlijke voogdij over de zesjarige Blanket, zo meldt OK! Magazine. Michael heeft altijd verklaard dat zijn zoon is geboren uit een draagmoeder.
Bovendien wil ze meebeslissen over de scholing van de jongen, hem bezoeken op vrijdag zaterdag én zondag en eist ze klein geldbedrag in de vorm van ruim 700 miljoen euro.
Waarschijnlijk is ze niet helemaal op de hoogte van de huidige financiële situatie van Michael...
Kijk eens even naar dit bericht (van 14 dec overigens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Is het aan jullie voorbijgegaan dat Michael ernstig ziek schijnt te zijn ofzo?.
En kijk daarna twee posts boven je...quote:Op zondag 14 december 2008 21:08 schreef Rnnz het volgende:
http://unterhaltung.t-online.de/c/17/13/78/86/17137886.html
Ist Michael Jackson todkrank?
"Jackson kann kaum sprechen"
Om ook maar even mee te doen aan de geruchtenmachine.
Ja, sorry, dat bericht heb ik even gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kijk eens even naar dit bericht (van 14 dec overigens)
[..]
En kijk daarna twee posts boven je...
Kortom, waarschijnlijk wist je nog niet dat er zo nu en dan nogal wat geruchten de wereld in worden gebracht. Ik zeg niet dat elk gerucht niet waar kan zijn, maar deze is toch wel heel erg sterk. Daarom hebben wij er m.i. waarschijnlijk weinig aandacht aan besteed
Jermaine's (dus z'n broer) uitspraken moet je met een korrel zout nemen. Die lult maar een eind heen, en Michael heeft meerdere malen zijn ongenoegen daarover geuit. Maar jah, dat staat inderdaad mooi in een nieuwsbericht en kan dus betrouwbaar overkomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat bericht heb ik even gemist.
Het kwam op mij over als een betrouwbaar bericht, aangezien ook Michaels broer werd aangehaald. Maar dat schijnt toch niet...
Hahaha....Jôh??quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Hij is al sinds 2005 'finalizing negotiations' over een World Tour enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |