abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61191705
Hallokes allemaal,

Ik ben Jessica en ik word over iets meer dan een week 21 jaar. In 2004 heb ik een jongen leren kennen op een fuif en het was liefde op het eerste gezicht, maar al gauw ik te weten dat hij geen gemakkelijk leven heeft gehad, hij heeft twee keer een scheiding mee gemaakt en de 2de man van zijn moeder heeft hem mishandeld, hij had veel problemen op school, voor dat hij mij kende zat hij zelfs aan de drugs. Hij heeft altijd gezegd dat ik zijn engeltje was omdat hij dankzij mij terug zin heeft gekregen in het leven. Nu 3,5 jaar later zijn we nog altijd samen, het is wel 4 maanden uitgeweest en natuurlijk zoals in elke relatie hebben we onze ups and downs. In die 3,5 jaar zijn er wel veel dingen gebeurd, hij heeft 2 keer een familielid verloren, ik heb ook een familielid verloren en mijn ouders zijn ondertussen ook gescheiden, in die 4 maanden dat het uit was heb ik iemand anders gehad en ook al zal hij het niet toegeven ik weet dat hij het er nog altijd moeilijk mee heeft. Hij heeft ook heel wat problemen met zijn moeder en zus (hij heeft al regelmatig op punt gestaan om te vertrekken), hij heeft een aantal maanden geleden een zwaar werkongeval gehad waarbij het niet veel had gescheeld of hij er was er niet meer geweest...

Maar nu komt het grote probleem: Eerst had ik het niet door maar de laatste weken begin ik er meer en meer over na te denken en het te beseffen. Ik ken hem al bijna 4 jaar en in die 4 jaar heeft hij niks anders gedaan dan me aantrekken en dan weer wegduwen, sommige dagen kan hij zo lief en gaat het heel goed tussen ons zijn maar dan opeens kan hij dagen kortaf en afstandelijk zijn, hij is soms zo enorm grof tegen mij, we zien elkaar alleen maar in het weekend maar de momenten dat hij niet moet werken terwijl we elkaar dan eens door de week kunnen zien zit hij liever zich te vervelen of gaat hij liever met een vriend weg dan met mij iets af te spreken, ook kreeg ik in het begin van dit jaar te horen omdat hij nu een relatie heeft met mij waarschijnlijk iets beters gaat mislopen of beter gezegd een meisje gaat mislopen waar hij het zogezegd beter bij zou hebben dan bij mij, toen we 1 jaar samen waren opeens een paar dagen erna hield hij op met ik hou van jou en ik zie je graag te zeggen en iets daarna begon hij te twijfelen (meer dan een halfjaar later heeft hij het uitgemaakt, iets meer dan 2 maande later zocht hij terug contact met mij en wou hij mij terug, pas 2 maanden later heb ik het uitgemaakt met toen mijn huidige vriend en heb ik mijn ex terug een kans gegeven), nu dit jaar toen we 3 jaar samen waren opeens 2 of 3 dagen later stopte hij weer met ik hou van jou,... te zeggen en iets daarna begon hij weer te twijfelen.

Ik weet dat ik ook fouten heb gemaakt en nu nog maak en ik weet ook dat ik heel veel van mijn vriend hou en hem enorm graag zie, ik weet 100% zeker dat wat ik voor hem voel nog nooit iemand of ooit iemand voor hem zal voelen, ik weet ook dat hij het wel goed bij mij heeft en ik weet ook dat het enorm pijn hoe hij soms tegen mij doet, ik wil alleen maar goed doen maar soms denk ik dat ik alles verkeerd doe in zijn ogen. Hij kan soms zo geweldig lief zijn en dan kunnen we echt over de toekomst praten, we hebben nu zelfs al plannen om te gaan samenwonen (misschien eind dit jaar al) maar het gekke aan hem is ook van het ene moment wilt hij trouwen en kinderen en paar dagen latet ziet hij het nut er niet meer van in, ook heeft het enkele maanden wat minder goed gegaan tussen ons, tot meer dan een maand geleden toen ging het weer enorm goed tussen ons, elk moment dat we bij elkaar konden zijn profiteerden en genoten we er echt van, ook de seks was gewoon geweldig, tot iets meer dan twee weken geleden: we hadden weer een geweldig weekend achter de rug, s' woensdags vertrokken we naar een festival en toen was alles nog in orde, maar vanaf donderdags begon hij constant naar andere meiskes te kijken, dat hij kijkt daar heb ik geen enkel probleem mee, maar hij hoe naar die meiskes keek dat was niet meer normaal en dat had hij ook nog nooit eerder gedaan, hij was constant aan het zeggen van nu ga ik weer vrouwen checken en het minste dat hij dus een meiske zag, begon hij al van oh dat was een schoon meiske of oh ik heb weer borsten gezien. Hij was meer naar die meiskes aan het kijken en was ze meer complimenten aan het geven dan dat hij naar mij keek of mij complimenten gaf. Maar als ik eens net iets te lang naar hem keek dan zei hij telkens van wat is er zijt ge me weer in het oog aan het houden, als het zo was dan vond ik dat mijn goed recht want hoe hij bezig was dat vond ik niet meer kunnen.

Vorig weekend waren we ook bijvoorbeeld naar brazilliaanse feesten geweest en ik geef eerlijk toe dat ik bi ben en wel eens 1 keer voor de fun seks wil met een meisje, maar mijn vriend vind dat niet erg en laat dat ook toe, zolang het maar niet met een man is. Nu vroeg ik vorig weekend aan hem van hoe zit dat nu eigenlijk met jou, stel dat er op een keer een meisje naar u toe komt en zegt van ik heb eens goesting om met jou seks te hebben gewoon voor de fun, hoe zou gij dan reageren en toen zei hij vlakaf van dat hangt er vanaf hoe voor iemand het is (terwijl hij zoveel weken geleden nog tegen mij zei dat ik de enigste was en dat hij dat niet zou kunnen seks hebben met een ander meiske omdat ik de enigste was die hem zo knettergek kon maken) en iets daarna begon hij al te zeggen van oh met zo'n meiske zou ik wel seks kunnen hebben enzo. En ik zei ook tegen hem van aan de ene zou ik het moeten toelaten omdat ik ook seks mag hebben met een meiske, maar aan de andere kant kan ik het ook niet toelaten omdat het seks is met een ander meiske en gij laat ook niet toe dat ik seks heb met een andere man (ok ik zou het ook totaal niet kunnen) Het gekke ook weer was dat de volgende dag alles weer goed ging tussen ons, hij was ontzettend lief en hij had zelfs toen hij vertrok een briefje achtergelaten op mijn kussen maar het probleem nu ook is dat wij sinds dat festival geen seks meer hebben gehad en het komt precies over dat hij geen seks meer wilt met mij maar wel per se met een ander meiske, en het geeft mij het gevoel dat ik niet meer de enigste ben en niet meer goed genoeg of mooi genoeg om te zorgen dat hij niet met andere meiskes seks wilt of dat ik niet meer de enigste ben die hem zo knettergek kan maken. Ik moet er nu wel zeggen dat hij op dat festival en op de brazilliaanse feesten goed gedronken had, want zoals op dat festival toen hij nuchter was toen plaagden hij me meestal door eens te zeggen van nu ga ik weer de vrouwen checken maar dat was meestal om te leggen, maar zodra hij zat was meende hij het telkens serieus.

Nu weer ik niet meer wat ik ervan moet denken, heeft hij nu bindingsangst of is het iets totaal anders ...?

hopelijk kan iemand mij helpen.
pi_61191837
tvp voor als ik niet kan slapen
pi_61191924
Lucht op, niet?

Probeer volgende keer de enter-toets eens te gebruiken trouwens en heeft hij toevallig Borderline?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_61191957
Druk eens wat vaker op enter ofzo ?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:11:57 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61191995
quote:
Ik ken hem al bijna 4 jaar en in die 4 jaar heeft hij niks anders gedaan dan me aantrekken en dan weer wegduwen, sommige dagen kan hij zo lief en gaat het heel goed tussen ons zijn maar dan opeens kan hij dagen kortaf en afstandelijk zijn, hij is soms zo enorm grof tegen mij, we zien elkaar alleen maar in het weekend maar de momenten dat hij niet moet werken terwijl we elkaar dan eens door de week kunnen zien zit hij liever zich te vervelen of gaat hij liever met een vriend weg dan met mij iets af te spreken, ook kreeg ik in het begin van dit jaar te horen omdat hij nu een relatie heeft met mij waarschijnlijk iets beters gaat mislopen of beter gezegd een meisje gaat mislopen waar hij het zogezegd beter bij zou hebben dan bij mij, toen we 1 jaar samen waren opeens een paar dagen erna hield hij op met ik hou van jou en ik zie je graag te zeggen en iets daarna begon hij te twijfelen (meer dan een halfjaar later heeft hij het uitgemaakt, iets meer dan 2 maande later zocht hij terug contact met mij en wou hij mij terug, pas 2 maanden later heb ik het uitgemaakt met toen mijn huidige vriend en heb ik mijn ex terug een kans gegeven), nu dit jaar toen we 3 jaar samen waren opeens 2 of 3 dagen later stopte hij weer met ik hou van jou,... te zeggen en iets daarna begon hij weer te twijfelen.
Dit is echt 1 van de langste zinnen die ik ooit heb gezien!

Verder, probeer eens met hem te praten!?!

Ik had hem persoonlijk allang gedumpt, maar je zult hem wel leuk vinden. Hij klinkt nou niet als stabiel relatie materiaal... Maar hey, ik ben ook maar een man!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61192014
hij heeft niet perse bindingsangst

wel wilt hij zich niet voor altijd binden aan jou!
pi_61192027
Van wat me gelukt is te lezen (jezus wat een zware tekst om doorheen te komen, probeer het eens wat leesbaarder te maken) ...
zijn een deel van de 'ergernissen' gewoon gejammer dat de TS zelf opzoekt: Eerst zelf hoog opgeven dat je zelf graag flirt met andere dames en in die kennelijk sexuele situatie gaan navragen 'hoe dat voor hem zou zijn als een vrouw zich aan hem zou opdringen'... en dan gaan jeremieren als hij een eerlijk antwoord geeft...

Ook dat gejammer over de vraag hoe vaak hij wel of niet zegt dat hij van je houd, is vooral een onzekerheid die de TS zichzelf aandoet ... alleen al dat gezoek naar 'in hoeverre hij zegt van je te houden' komt sterk over alsof de TS diep en diep onzeker is over zichzelf..

TS, hoe zeker ben je van jezelf?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:14:17 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61192050
Je bent nog een kind. Stel deze vraag nog eens als je 30 bent.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:23:58 #9
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61192285
Tja, wel weer heel typisch voor iemand van jouw leeftijd... Je eerste echt
lange relatie en je komt erachter dat je eigenlijk best in ben om een btje te
experimenteren, en met hem is t niet anders... Het hoeft natuurlijk niet te
betekenen dat je het dan ook gelijk doet maar toch... Het hoeft ook niet te
betekenen dat jullie minder van elkaar houden...

Wat je niet moet doen is nu al over kinderen en samenwonen beginnen, of
dit gebruiken om de 'relatie te redden'...

Als het uitgaat, en daarna weer aan, gaat het daarna meestal om precies
dezelfde reden weer uit... Dat je terug bij elkaar komt is meestal omdat het
gemis er is van degene met wie je zo lang bent samen geweest en de
gevoelens niet snel ineens weg zullen zijn... Het dan steeds maar weer
proberen is uitstellen totdat je een ons weegt en gelukkig word je er niet van...

Wat een goede graadmeter is, is om een paar weken bij elkaar op je lip
te gaan zitten... Als je dat zonder kleerscheuren overleeft, zit t meestal
wel goed...

En wat je ook enorm goed in je achterhoofd moet houden is dat iemand
kan zeggen wat hij/zij wil, maar dat je altijd moet uitgaan van wat iemand
doet... Actions speak louder than words... Dat gaat altijd en
overal op... Het is de enige manier om mensen echt te leren kennen...

Verder kan k niet in jullie leven en gevoelswereld kijken maar misschien
dat je hier iets aan hebt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:31:39 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_61192492
ik ben halverwege opgehouden met lezen, tis niet te lezen op deze wijze.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_61192783
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp voor als ik niet kan slapen
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:42:39 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61192787
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:00 schreef jessiec het volgende:
ook kreeg ik in het begin van dit jaar te horen omdat hij nu een relatie heeft met mij waarschijnlijk iets beters gaat mislopen of beter gezegd een meisje gaat mislopen waar hij het zogezegd beter bij zou hebben dan bij mij,
OMG, als iemand dat tegen mij zou zeggen kan die echt voor altijd opzouten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61194939
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb je verhaal nog niet eens gelezen, maar als ik deze quote zo zie ben ik het volkomen eens met SuperrrTuxxx
Kappen met die kerel!

"He's just not that into you"
pi_61195360
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eens, hij is gewoon te lui om te rukken en jij bent daarvoor een handig alternatief, kan hij het nog zonder handen ook. Ik ben geen vrouw maar ik zou toch bedanken voor de rol van persoonlijke spermacontainer die je nu hebt.
pi_61195627
En je confronteert hem nooit met zijn uitspraken en dat gedrag van hem?
Zou iig niet weten wat je ermee aan moet. Ik had hem ook geen kans meer gegeven als ik jou was, gezien dat gedrag zich ook al eerder voor deed.
pi_61195901
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:23 schreef B-FliP het volgende:
En wat je ook enorm goed in je achterhoofd moet houden is dat iemand
kan zeggen wat hij/zij wil, maar dat je altijd moet uitgaan van wat iemand
doet... Actions speak louder than words... Dat gaat altijd en
overal op...
pi_61200588
Eerlijk gezegd heb ik je stukje met verbazing gelezen.
Wat doet het er nou toe of hij bindingsangst heeft of niet.
Jij laat zelf toe hoe hij je behandeld en dan vraag je waarom , nou het logische antwoord is omdat hij het kan.
Ik denk echt wel dat je eens voor jezelf op mag komen. Je laat van alles van hem af hangen.
Wat anderen ook zeggen ik ben het daar mee eens , dat als een jongen tegen mij zou zeggen van door jou loop iets beters mis , dat diegene dan echt meteen gedumpt zou worden.

Doe jezelf een lol , en dump die gast, er zijn echt wel jongens die je beter behandelen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:18:08 #18
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_61211392
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:00 schreef jessiec het volgende:
ik weet 100% zeker dat wat ik voor hem voel nog nooit iemand of ooit iemand voor hem zal voelen
Dit is nogal iets, wat je hier zegt. Ben je iemand die in haar glazen bol kijkt en ziet dat er niemand anders is voor hem? Come on, wake up! Je praat echt grote onzin hier! Het klinkt alsof je jezelf iets wijs probeert te maken. Er bestaat namelijk niet zoiets als DE ware, jij kan dat dus niet voor hem zijn. Stel je voor zeg. Er zijn ruim 3 miljard vrouwen op deze aarde, wil je zeggen dat daar niemand tussen zit die ook liefde voor hem kan voelen?
En wat is dat voor een basis voor je relatie, alsof je zijn redder bent. Dat ben je niet, als hij problemen heeft, zal hij er zelf uit moeten zien te komen. Het enige wat je kan doen, is steunen. Hou je van hem, omdat hij zo lief is? Of hou je van hem, omdat je hem uit de problemen kan halen? Hou je nog steeds van hem, ook al doet hij naar tegen je? Je bent er tevreden mee, dat je op die manier behandeld wordt? Denk je met hem oud te kunnen worden, zoals hij tegen je doet? Alleen al door dit topic te openen, zeg je van niet. Handel daar dan ook naar!

Daarbij, wat is dat gedoe met seks? Je wilt met een ander naar bed (totaal niet belangrijk of dat man of vrouw is, het gaat erom dat je met iemand anders dan je vriend naar bed wilt gaan), maar je stelt je onzeker op wanneer hij misschien wel eens met een ander wat wilt proberen. Als jij er niet tegen kan dat hij met een ander gaat (zelfs voor 1 nacht), dan moet je ook niet met een ander gaan.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:25:48 #19
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_61211482
Klinkt als een enorme klootzak
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_61212224
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:53 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik heb je verhaal nog niet eens gelezen, maar als ik deze quote zo zie ben ik het volkomen eens met SuperrrTuxxx
Kappen met die kerel!

"He's just not that into you"
Als hij dat werkelijk exact zo gezegd heeft zou het idd een waanzinnige klootzak zijn... echter hier hebbeen we dus enkel de bechrijving die de TS geeft en als ik die lees, lees ik ook het verhaal van een meisje dat overdreven veel 'bevestiging' vraagt van dr vriend en kennelijk zelf ook al snel in een soort van 'je gaat me zeker verlaten'-mode schiet en zich dan heel zielig voordoet...

Direkt voor die beschrijving van die 'grove' beledigende opmerking staat een jammer-klacht over 'dat ze elkaar het hele weekend zien', maar dat als hij tijd door de weeks heeft hij zomaar met vrienden weggaat en niet bij haar zou willen zijn ....
Op dat punt komt het weer eerder over alsof de TS weer veels te veeleisend is qua 'bezit' over dr vriend en hem moeilijk los kan laten.
Dat iemand zn hele vrije-tijd alleen maar met zn vriendin wil doorbrengen, maar ook wel eens met vrienden weg wil gaan, is hardstikke gezond, maar de TS schaart dat kennelijk op een gelijk niveau van 'ontrouwheid-aan-haar' als die rot-opmerking dat hij 'andere-vrouwen-zou-mislopen'

sowieso, die redenering van 'als-ik-in-de-ene-relatie-zit-loop-ik-anderen-mis, komt op mij snel erg over als een 'vrouwen-denkwijze'; Ik vraag me sterkaf in hoeverre zulk een opmerking niet door de TS haar vriend in de mond werd gelegd door allemaal gericht 'navragen-in-die-richting' en vrij interpreteren van zn antwoorden ...
Voor manne is het domweg veel makkelijk in een relatie ook iets met een andere vrouw te hebben, omdat voor de meeste vrouwen de vraag of hun 'prospect' al een ander heeft minder een 'no-go' is... bij mannen is het eerder zo dat die sneller terughoudend zijn iets te beginnen met een vrouw die ook al een ander heeft, de niet zo positieve term 'kut-zwager' komt daarvan al, waarvan bij mij weten geen vrouwelijke equivalent bestaat...
Een vrouw die in een relatie (zeker op deze leeftijd en zonder verdere financiele binding als samenwonen) zit zal eerder 'andere-opties-mislopen', maar voor mannen geld dat ook stukken minder .... dacht je echt dat andere vrouwen die een man wel zien zitten, opeens zich gaan terughouden 'omdat hij al een vriendin heeft'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:14:38 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61212335
Jullie zijn jong, en beseffen dat gewoon.

Hoewel de maatschappij zich focust op een man/vrouw monogame relatie.
Helaas zit te mens zelf niet zo in elkaar.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61212752
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:10 schreef TheStonedOne het volgende:
Druk eens wat vaker op enter ofzo ?
Dat.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:48:52 #23
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Redactie Frontpage vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:49:25 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61213090
Samenvatting?
pi_61213526
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef RM-rf het volgende:

sowieso, die redenering van 'als-ik-in-de-ene-relatie-zit-loop-ik-anderen-mis, komt op mij snel erg over als een 'vrouwen-denkwijze'; Ik vraag me sterkaf in hoeverre zulk een opmerking niet door de TS haar vriend in de mond werd gelegd door allemaal gericht 'navragen-in-die-richting' en vrij interpreteren van zn antwoorden ...
Voor manne is het domweg veel makkelijk in een relatie ook iets met een andere vrouw te hebben, omdat voor de meeste vrouwen de vraag of hun 'prospect' al een ander heeft minder een 'no-go' is... bij mannen is het eerder zo dat die sneller terughoudend zijn iets te beginnen met een vrouw die ook al een ander heeft, de niet zo positieve term 'kut-zwager' komt daarvan al, waarvan bij mij weten geen vrouwelijke equivalent bestaat...
Een vrouw die in een relatie (zeker op deze leeftijd en zonder verdere financiele binding als samenwonen) zit zal eerder 'andere-opties-mislopen', maar voor mannen geld dat ook stukken minder .... dacht je echt dat andere vrouwen die een man wel zien zitten, opeens zich gaan terughouden 'omdat hij al een vriendin heeft'

WTF?

Zelfs de OP was nog eenvoudiger om door te komen.
pi_61214017
beste Jessiec

Als eerste veel sterkte met je de situatie. Ik zelf ook gehad dat een ex bi was. Ik kan je vertellen gezamelijk een trio doen sloopt niet maar jij alleen met een andere vrouw is het zelfde als vreemd gaan. Je tekst is toe te snappen ,maar probeer in het gevolg uitspraken tussen " " te zetten. Maakt het voor iedereen leesbaarder

Ik snap dat er een relatie niet alles koek en ei is ,maar is openlijk aan het zoeken naar een dame en hopen dat je toehapt.

wat er al gezegd ga eens 24 op zijn lip zitten ,maar ga na denken

Wil je vent die constant naar vrouwen aan het kijken en hopen dat je toe hapt
Goede seks geeftwannneer het hem uit komt.
Hij zit met zelf iin goed inlees
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:37:55 #28
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_61216120
Dumpen!! Dit is geen houden van. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel, anders zou je geen twijfels hebben.
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')