Goede leprechaun trouwens...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:49 schreef Fliepke het volgende:
nog snel een leprechaun kunnen posten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:56 schreef Blistering het volgende:
Haha. Om hulp vragen in KLB..
Da's net zoiets als om kanker vragen aan een cliniclown!.
wat dan!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef mavalier het volgende:
ff kappe jongens help ff
hahaha nice,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Kappen doe je in het bos.
En neuken doe je met een vos.
WHAHAHA IEMAND MET THE TURKISH HACKER IN ZN AVA WEET NIET HOE DIE EEN ISO MOET OPENEN >> DAT IS GEWOON CAPSLOCKWAARDIG>quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef mavalier het volgende:
ik heb een iso formaat gedownload voor een spelletje voor de pc.
alleen moet ik de iso uitpakken of op de iso bestand drukkn en dan branden?
Eindelijk iemand die serieus reageert.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:07 schreef yosander het volgende:
Als je nou de ISO eerst extrapoleert, daarna 'm op een frequentie van 22500 kH zet en als laatste moet je handmatig de ISO omzetten van binair naar hexadecimaal.
Als je dat is gelukt rest je nog maar 3 stappen.
Edit op editquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:52 schreef mavalier het volgende:
Naast het feit dat je niet kan spellen, is het niet heel vriendelijk om mensen die je proberen te helpen uit te schelden.quote:
het is een turkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef nuget het volgende:
[..]
hahaha nice,![]()
ga is je spellen kopen lutser,![]()
of,.nee dat kan meneer niet betalen..
turkse prutserquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
WHAHAHA IEMAND MET THE TURKISH HACKER IN ZN AVA WEET NIET HOE DIE EEN ISO MOET OPENEN >> DAT IS GEWOON CAPSLOCKWAARDIG>
Ja dat zal helpen, deamon tools op je PS2 installerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef kevin33 het volgende:
google maar ff op deamon tools
quote:TTH - The Turkish Hacker
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef mavalier het volgende:
ik heb een iso formaat gedownload voor een spelletje voor de pc.
alleen moet ik de iso uitpakken of op de iso bestand drukkn en dan branden?
Dat, en je moet hem ook binair emuleren naar tritair.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:54 schreef Elixabete het volgende:
Vergeet niet je externe diskettestation aan te sluiten op je PS2
en op Slave zetten want anders werkt het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat, en je moet hem ook binair emuleren naar tritair.
Pas maar op voor als 'ie echt kwaad wordt:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:00 schreef yosander het volgende:
TS is kwaad geworden: Duizenden Nederlandse sites gehackt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |