Ik ben bloedserieusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:09 schreef remmertjuh het volgende:
Schopje naar onz
De ene helft wel, de andere helft niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef ijsklont het volgende:
Een gerelateerde vraag: in huurcontracten voor studentenkamers e.d. is vaak opgenomen dat de kamer maar door één persoon bewoond mag worden. Mogen hier nu wel of geen siamese tweelingen komen wonen?
Die is wel goed ja. Ligt aan de aard van het werk, en of ze meer werk verzetten dan 1 persoon zou doen? Zet ze in een callcenter met elk een eigen verbinding, et voila...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef ShinzoZ het volgende:
een siamese 2ling met 1 lichaam heeft meestal 2 hoofden, dus ook 2 denkende hersens.
betaal je als werkgever dan voor 1 persoon of 2, want met 1 lichaam kan er maar gewerkt worden
Moet de een de ander dan alimentatie betalen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nog even ter aanvulling: hoe zit dat eigenlijk als een siamese tweeling gescheiden wordt?
Vooral als je als werkgever zo'n tweeling als één persoon in dienst hebt. Moet je ze dan allebei in dienst houden? En wat als ze samen voor één minimumloon werkten, moet je dan ineens dubbel betalen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nog even ter aanvulling: hoe zit dat eigenlijk als een siamese tweeling gescheiden wordt?
ook nog een aanvulling; als 1 van de 2 dan slecht presteerd, hoe ga je (op contractbasis) zoiets ontslaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Vooral als je als werkgever zo'n tweeling als één persoon in dienst hebt. Moet je ze dan allebei in dienst houden? En wat als ze samen voor één minimumloon werkten, moet je dan ineens dubbel betalen?
hoezo? dit is een serieuse discussie. jij vind het onzin omdat je er geen nuttige informatie bij te voegen heb of zelf ook niet het antwoord weetquote:
Als je een verkrachter bent en je verkracht een siamese tweeling, ben je dan gelijk een serieverkrachter?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
De 1 zal maar een moord plegen en levenslang krijgen.
IK GEEF MIJN PIEMEL OOK EEN NAAM NU HOEF IK TOCH OOK NIET DUBBEL BELASTING TE BETALEN?!11quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef veldmuis het volgende:
ALS ZE ALLEBEI EEN NAAM HEBBEN WEL ANDERS NIET OPGELOST SLOTJE
MISLUKKELINGEN KRIJGEN ZELFS SUBSIDIE!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Pool het volgende:
[..]
IK GEEF MIJN PIEMEL OOK EEN NAAM NU HOEF IK TOCH OOK NIET DUBBEL BELASTING TE BETALEN?!11
Ah, die subsidie wil ik wel dan, voor mijn kleine Veldmuisje (zo heet 'iequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
MISLUKKELINGEN KRIJGEN ZELFS SUBSIDIE!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moet de een de ander dan alimentatie betalen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moet de een de ander dan alimentatie betalen?
Op zijn Hollands zou je de klant dan 1,5 keer zoveel laten betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef Adelante het volgende:
Als ze nou in de prostitutie zouden gaan, moet je dan ook twee keer betalen, je hebt toch maar één opening gebruikt?
Sterker nog, "de overheid" kennende zal een Siamese tweeling waarschijnlijk 2 keer belasting moeten betalen, twee ziektekosten- en WA-verzekeringen moeten hebben, en maar één keer aanspraak kunnen maken op zaken als studiefinanciering en huursubsidiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Megumi het volgende:
Iets zegt me dat ze ieder hun eigen belasting moeten betalen.
doodsteek voor dit topicquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Sjeen het volgende:
Jammer... maar goed => ONZ
Niet waar. Als je twee keer belasting zou moeten betalen, dan ben je voor de staat dus 2 personen en kun je dus ook de leuke dingen in tweevoud aanvragenquote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sterker nog, "de overheid" kennende zal een Siamese tweeling waarschijnlijk 2 keer belasting moeten betalen, twee ziektekosten- en WA-verzekeringen moeten hebben, en maar één keer aanspraak kunnen maken op zaken als studiefinanciering en huursubsidie.
quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Als baas zijnde een siamese tweeling aannemen, en ééntj tijdns zijn preorftijd er uit schoppen terwijl je de ander een vast contract aanbied. Op zeker dat ze ruzie krijgen. Jolijt op de werkvloer gegarandeerd!
Voor huurtoeslag gaat dat alvast niet op.quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef aardappel het volgende:
[..]
Niet waar. Als je twee keer belasting zou moeten betalen, dan ben je voor de staat dus 2 personen en kun je dus ook de leuke dingen in tweevoud aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |