Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef rival het volgende:
niks stuk gemaakt.. wel wat versleten
shit happens! niet meer aan denken
Ik heb het ook weleens gedaan voor de grap met een oude auto, het stinkt een beetje maar voor de rest zou ik me er niet druk over maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken (dus het brandde niet bij het wegrijden).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Niets aan de hand. Al zou ik de volgende keer NIET doorrijden als er een ROOD lampje brand.
Andere kleurtjes zijn minder erg.
Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken.
En toen ik eenmaal weg was kon ik zo snel nergens meer stoppen.
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.
Wat snap je niet aan "meteen" ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..
Maar goed, bedankt in ieder geval voor de antwoorden
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt het beste maar gaan sparen alvast, want dit gaat een duur grapje worden.
Zie! Een kei duur grapjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.
Knurft.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:24 schreef rival het volgende:
kwiwi gewoon niet meer aan denken!
en doorrijden bij rode lampjes doen bijna alle vrouwen!
ik ken er eetnje met een baru, 240 pk turbo en alles erop en eraan... brand lampje.. CHECK ENGINE.. ik zeg moeje niet ff langs de garage ofzo? oww nee, dat lampje brand al een aantal weken
Ohhh een koppeling heb ik al niet dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh een koppeling heb ik al niet dus dat scheelt weer
[..]
ja dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Je bedoeld geen koppelingspedaal?
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe rijd dat dan TS? een auto zonder koppeling?
whehehe, gewoon op de snelweg met 120kmph knallenquote:
nee je hebt een volautomaat die je de indruk geeft dat je zelf controle hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik inderdaadsorry ik weet niet veel van auto's en ben ook nog niet helemaal wakker.
heb een semi-automaat btw.
Ah, het gebeurde dus nadat je wegreed en de ongelooflijke snelheid van 30 km p/u bereikte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken (dus het brandde niet bij het wegrijden).
En toen ik eenmaal weg was kon ik zo snel nergens meer stoppen.
Toen je eenmaal de fenomale snelheid van 30 km p/u had bereikt bij het wegrijden was je al bijna thuis?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..
Maar goed, bedankt in ieder geval voor de antwoorden
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt het beste maar gaan sparen alvast, want dit gaat een duur grapje worden.
Van alles in dit topic verbaaste dat mij ook nog het meest...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:13 schreef sander89 het volgende:
OMG niet weten dat rode lampje met uitroep teken betekend op je dashboard![]()
![]()
![]()
Boehoehoe. Ooit gehoord van sarcasme, papaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:05 schreef Sweden_Sverige het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een achterlijk kind, als je er niks van weet, maar toch probeert te reageren alsof je er enig benul van hebt.
je kunt hem in handgeschakeld of automaat zetten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee je hebt een volautomaat die je de indruk geeft dat je zelf controle hebt.
Volautomaat met manual override. Waarschijnlijk als je boven de rode lijn terecht komt in M mode schakelt-ie alsnog vanzelf door als de computer denkt dat je het te bond maakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ee wijsneus, je kunt zelf schakelen of hem in automaat zetten.
nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Volautomaat met manual override. Waarschijnlijk als je boven de rode lijn terecht komt in M mode schakelt-ie alsnog vanzelf door als de computer denkt dat je het te bond maakt.
ik had de handrem niet helemaal goed naar beneden gedaan, dus hij stond er nog voor een 20% op zeg maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef InsideJob het volgende:
Ik weet niet wat voor een auto dat was maar als ik mijn handrem erop trek kom ik geen meter vooruit....
Dat hangt van een aantal factoren af :quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef InsideJob het volgende:
Ik weet niet wat voor een auto dat was maar als ik mijn handrem erop trek kom ik geen meter vooruit....
Dude, ik woon in NL dus een absurde V8 zal het niet zijn he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:57 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat hangt van een aantal factoren af :
- Hoe strak heb je je handrem aangetrokken ?
- Hoe goed is je koppeling ?
- Hoeveel koppel levert je motor ?
Als je een of andere absurde V8 hebt, met een bijbehorende race-koppeling, dan kun je zelfs bij de strakst aangetrokken handrem nog wel weg- en doorrijden.
Daar gaat het in dit topic toch ook helemaal niet om?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef InsideJob het volgende:
Maar als je een beetje dikke remmen hebt trek je je auto echt niet door de handrem heen als je hem hard aangetrokken hebt.
Dus in NL zijn geen dikke V8's?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef InsideJob het volgende:
[..]
Dude, ik woon in NL dus een absurde V8 zal het niet zijn he!![]()
Maar als je een beetje dikke remmen hebt trek je je auto echt niet door de handrem heen als je hem hard aangetrokken hebt.
Volgens mij was je reactie niet eens sarcasme...quote:
Je gebruikt PI's. Maar je leest ze niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:56 schreef WhyNoName het volgende:
[..]
Volgens mij was je reactie niet eens sarcasme...
"Dit gaat een duur grapje worden".
Is dat nou sarcasme? Mên, zo'n beroerde humor kan niemand hebben. Oftewel, jij probeert hier weer de zielige kind uit te hangen met je doorzichtige kutsmoesjes...
Je PI's zijn weinigzeggend.. net als de rest van je posthistory. Nogmaals: het is geen sarcasme. Het is een achterbaks excuus..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
Je gebruikt PI's. Maar je leest ze niet.
Waarom zou ik bij je moeder moeten gaan janken om zoveel genetische mislukkingen? Ik zou je moeder eerder een pak slaag moeten geven.quote:Ga ergens anders janken. Bij je mama bijvoorbeeld.
Ah, er is weer een Don Quichotte gereïncarneerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |