abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:10:26 #1
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61187276
Ik heb net per ongeluk de handrem niet helemaal goed weer naar beneden gedaan bij het wegrijden

Er begon wel een rood uitroepteken te branden op het dashbord, en ik hoorde de hele tijd zo'n 'ping ping ping' geluid, maar wist zo snel niet meer wat het lampje betekende want er zitten zoveel lampjes in de nieuwe auto dat ik niet meer van allemaal de betekenis wist

Ik dacht ik het is maar een km. of 1,5 naar huis dus ik kijk thuis wel waar dat lampje voor is.

Maar goed, nou heb ik ongeveer 3 minuten zo gereden (a 30 - 40 km/u), kan dit kwaad? Heb ik nu iets stuk gemaakt?
pi_61187291
Total loss
No Guts, No Glory
pi_61187296
Het is niet goed voor je auto maar denk niet dat er meteen iets stuk is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61187314
had ik ook laatst
pi_61187315
niks stuk gemaakt.. wel wat versleten

shit happens! niet meer aan denken
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:12:22 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61187332
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef rival het volgende:
niks stuk gemaakt.. wel wat versleten

shit happens! niet meer aan denken
Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?
pi_61187333
Vrouwen......

Best kans dat er wat dingen te heet zijn geworden door de wrijving, rij anders even langs de garge, zonder handrem erop natuurlijk
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61187345
Heb ik ook eens gehad, en maar afvragen waarom de motor elke keer uitging.

Het is niet echt bevorderlijk voor je remblokken, en, je weet nu de betekenis van dat lampje
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61187355
Niets aan de hand. Al zou ik de volgende keer NIET doorrijden als er een ROOD lampje brand.
Andere kleurtjes zijn minder erg.
pi_61187378
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?
Ik heb het ook weleens gedaan voor de grap met een oude auto, het stinkt een beetje maar voor de rest zou ik me er niet druk over maken.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:14:30 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61187379
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Niets aan de hand. Al zou ik de volgende keer NIET doorrijden als er een ROOD lampje brand.
Andere kleurtjes zijn minder erg.
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken (dus het brandde niet bij het wegrijden).
En toen ik eenmaal weg was kon ik zo snel nergens meer stoppen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:14:57 #12
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_61187387
niet druk over maken..

maar een ding begrijp ik niet echt...
alle lichtjes die gevaar aan geven zijn rood..
alles wat goed aangeeft is groen...
dus jij maakt je niet druk als er een ROOD lampjes (met uitroepteken)
op je dashboard brand?
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
pi_61187429
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken.
En toen ik eenmaal weg was kon ik zo snel nergens meer stoppen.
Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:17:59 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61187468
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:

[..]

Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..

Maar goed, bedankt in ieder geval voor de antwoorden
pi_61187491
Je kunt het beste maar gaan sparen alvast, want dit gaat een duur grapje worden .
pi_61187502
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..

Maar goed, bedankt in ieder geval voor de antwoorden
Wat snap je niet aan "meteen" ?
pi_61187514
En dit moet je dus echt nooit meer doen, voordat je je hele auto naar de klote rijdt . Ik hoop voor je dat het deze keer meevalt, maar ik zou de auto toch even laten checken .
pi_61187530
Misschien dat je vanmiddag zelfs even tijd hebt om naar een garage te rijden (EN LET OP DIE HANDREM!!!) ? Moet je nooit te lang mee wachten natuurlijk.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:21:37 #19
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_61187552
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.

En ja : rood lampje : eerst oplossen, dan doorrrijden. Ook voor de politie is een rood lampje een geldige reden om op de vluchtstrook te stoppen.
En bij een nieuwe auto altijd eerst even (vluchtig) het instructie-boekje doorlezen, en hem bij de hand houden voor het geval dat.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:21:50 #20
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61187560
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt het beste maar gaan sparen alvast, want dit gaat een duur grapje worden .
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_61187591
Dit gebeurt meer mensen. Ligt er ook aan wat voor auto je hebt volgens mij, als ik in mijn auto weg probeer te rijden met de handrem er op kom ik echt niet weg.

Ik stond een keer voor het stoplicht te wachten toen er zo'n gozer naast me kwam staan waar alleen maar rook uit z'n wielkasten kwam, en hij zich maar afvragen hoe dat kwam
pi_61187608
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.
Zie! Een kei duur grapje . Oh oh, wat stom van je!!
pi_61187625
kwiwi gewoon niet meer aan denken!

en doorrijden bij rode lampjes doen alle vrouwen!

ik ken er eetnje met een baru, 240 pk turbo en alles erop en eraan... brand lampje.. CHECK ENGINE.. ik zeg moeje niet ff langs de garage ofzo? oww nee, dat lampje brand al een aantal weken
pi_61187690
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:24 schreef rival het volgende:
kwiwi gewoon niet meer aan denken!

en doorrijden bij rode lampjes doen bijna alle vrouwen!

ik ken er eetnje met een baru, 240 pk turbo en alles erop en eraan... brand lampje.. CHECK ENGINE.. ik zeg moeje niet ff langs de garage ofzo? oww nee, dat lampje brand al een aantal weken
Knurft.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:31:44 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61187764
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Ohhh een koppeling heb ik al niet dus dat scheelt weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')