Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef rival het volgende:
niks stuk gemaakt.. wel wat versleten
shit happens! niet meer aan denken
Ik heb het ook weleens gedaan voor de grap met een oude auto, het stinkt een beetje maar voor de rest zou ik me er niet druk over maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik nu versleten dan? De remmen?
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken (dus het brandde niet bij het wegrijden).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Niets aan de hand. Al zou ik de volgende keer NIET doorrijden als er een ROOD lampje brand.
Andere kleurtjes zijn minder erg.
Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar het punt is dat het lampje elke keer begon te branden als ik 30 km/u of harder reed, of een bocht wilde maken.
En toen ik eenmaal weg was kon ik zo snel nergens meer stoppen.
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Met een rood lampje moet je altijd meteen stoppen. Desnoods op de vluchtstrook. Het kan ook een tekort aan motorolie zijn bijvoorbeeld. Oranje lampjes zijn waarschuwingen waar je zeker naar moet (laten) kijken maar waar je nog wel even mee doorkan.
Wat snap je niet aan "meteen" ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja normaal zou ik ook wel gelijk stoppen, maar ik dacht aangezien ik bijna thuis ben..
Maar goed, bedankt in ieder geval voor de antwoorden
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt het beste maar gaan sparen alvast, want dit gaat een duur grapje worden.
Zie! Een kei duur grapjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.
Knurft.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:24 schreef rival het volgende:
kwiwi gewoon niet meer aan denken!
en doorrijden bij rode lampjes doen bijna alle vrouwen!
ik ken er eetnje met een baru, 240 pk turbo en alles erop en eraan... brand lampje.. CHECK ENGINE.. ik zeg moeje niet ff langs de garage ofzo? oww nee, dat lampje brand al een aantal weken
Ohhh een koppeling heb ik al niet dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef mvdejong het volgende:
Je auto zal niet direct grote schade opgelopen hebben, maar er zijn componenten die nu wel in korte tijd voor een paar weken/maanden slijtage in 1 keer hebben opgelopen. In ieder geval je achterste rem-blokken/-schijven, en mogelijk ook je koppeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |