ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:59 schreef deepart het volgende:
Laatste tijd was het vuur weg man tussen mijn en me meisje.. We hebben het 2 maanden, en het einden is in zicht. Soms zaten we tv te kijken, ging ze ineens drinken halen, nieteens mij een kusje geven.. Vieze slet hè..
Dus ik zo van, heey kk bitch.. Waarom doe je zo??? Begon ze te janken.. Dus ik die slet uitlachen.. Maat je gaat toch niet janken, dolle..
Zei ze.. "oww kwil je niet kwijt, ga niet weg" Dus ikke zo "BOO fucking HOEE" zei ze.. "je bent verranderd".. Ikke zo "WATT??" Dus ik neem haar mee naar ze spiegel, en zeg... KK niet liegen tege mij, ben toch nogsteeds dezelfde!
"Je begrijpt me niet" zei ze toen... Dus ik "Jij ook niet als ik zeg PIJPEN!"
Toen kreeg ik een klap in me gezicht van die banga.. Nu mag een meisje een jonge slaan.. en een jonge mag een meidje niet meppe... Dus ik zo... "Stoute meid..." Pak ik der vast aan der hare en zet de onder de koude douche.. Toen was ze weer lief..
Derna nog geneukt en al..... niet met haar met met die chick van hiernaast..
Klacht: Meidjes die denken alles te mogen in een relatie..
Is dat een serieuze vraag?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Vraag me toch wel eens af of je jezelf nou ontzettend grappig vind of zo?
Ja dus?quote:
dit is toch gewoon een serieus topic of niet? lieg je tegen ons TS, nee toch?quote:
Dit is serieus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:06 schreef meh het volgende:
[..]
dit is toch gewoon een serieus topic of niet? lieg je tegen ons TS, nee toch?
ik wil net zoals jij zijn
en skills toch? want jij bent de echte baas..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit is serieus.
Meh.. Alles wat je nodig hebt is toewijding..
Skills/genen/bloed... Dat maakt een baas..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef meh het volgende:
[..]
en skills toch? want jij bent de echte baas..
Ben Hollander.. En ik hou het liever bij meisjes neuken.. Dus laat je PMetjes met invites maar achterwegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef nuget het volgende:
zeker een of ander marokaan jij, die denkt dat alle vrouwen jou moeten gehoorzamen.. zielig figuur..ga schapen neuken ofzo
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je typkanker of praat je in real life zo?
Boks ouwe!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef rieski het volgende:
Je hebt niet eens Boks gedaan man....
Bij deze post wou ik ook nog even deze pop aangeven, dus hierbij:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef nuget het volgende:
zeker een of ander marokaan jij, die denkt dat alle vrouwen jou moeten gehoorzamen.. zielig figuur..ga schapen neuken ofzo
Met 2 lepra handjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo veel moeite in zo een kutverhaal steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |