Ik houd het even bij ¤ 8,00.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef kesj het volgende:
Maak er 10 euro van en hij is voor jou.
Nee, alleen underground2quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef kesj het volgende:
Bedoel je dat je ze alle 3 wilt?
gedaan!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef kesj het volgende:
Ok, dan is ie voor jou. Mail me even op kesj78@gmail.com
Is iets te weinig helaas.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef Joene94 het volgende:
Ik bied ¤5,- incl. verzendkosten op GTA Liberty city.
Thanks! Hoop dat je kleine er blij mee isquote:Op donderdag 18 september 2008 09:44 schreef Oblivion het volgende:
[V&A | EV | Ervaringen] Door schade en schande wijs! # 3
Voor de rest van de mensen, die willen weten in wat voor staat de spellen zijn en de afhandeling!
Uitstekend dus!
Die ligt te slapen met "zijn" spellen naast het kussen...quote:Op donderdag 18 september 2008 18:03 schreef kesj het volgende:
[..]
Thanks! Hoop dat je kleine er blij mee is
Doorgegeven. Maar hij wil niet verder zakken dan 10 euro per Tekken. Tenzij ze in de winkel ook heel goedkoop zijn, dan kan er natuurlijk altijd wat van de prijs af.quote:
Dat wist ik niet, van die webshops. 9 euro incl. verzenden is prima.quote:Op maandag 22 september 2008 11:59 schreef RoaRRR het volgende:
Nog geen 15 euro nieuw incl gratis verzenden bij webshops dus ik doe gek en maak er 9 euro van
Zie nu pas je reactie, mail gestuurd !quote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef kesj het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, van die webshops. 9 euro incl. verzenden is prima.
Stuur me even een mailtje op kesj78 (at) gmail.com
Niet ontvangen of iser wat tussengekomen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zie nu pas je reactie, mail gestuurd !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |