AS Saint-Etienne (Frankrijk), FC Artmedia Petr¸alka (Slowakije), AFC Unirea Urziceni (Roemenie), FC Nordsjælland (Denemarken) of Kalmar FF (Zweden) is er uit de voorloting voortgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd! Eens kijken wat mijn eerste europese uitwedstrijd word
Voorloting? Heb ik iets gemist???quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Happel het volgende:
[..]
AS Saint-Etienne (Frankrijk), FC Artmedia Petr¸alka (Slowakije), AFC Unirea Urziceni (Roemenie), FC Nordsjælland (Denemarken) of Kalmar FF (Zweden) is er uit de voorloting voortgekomen.
Ik denk het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voorloting? Heb ik iets gemist???
FC Nordsjælland is 8 uurtjes met de auto. Kalmar 7 uurtjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef ruud_fr het volgende:
doe maar Kalmar of FC Nordsjælland dan
aarrghhh ik had zo gehoopt op ierlandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kalmar FF zou echt ideaal zijn voor ons. Ryanair vliegt vanaf Weeze naar Smaland. Wij wonen een half uur rijden van Weeze af, en Smaland ligt naast Kalmar.
2 maanden geleden nog in Roskilde/Kopenhagen geweest, ligt redelijk dichtbij Nordsjællandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
FC Nordsjælland is 8 uurtjes met de auto. Kalmar 7 uurtjes.
Kalmar ligt hemelsbreed verder weg, maar is beter bereikbaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
2 maanden geleden nog in Roskilde/Kopenhagen geweest, ligt redelijk dichtbij Nordsjælland
is inderdaad goed te doen met auto en boot
maar Kalmar lijkt mij wat langer
Idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alsjeblieft geen Saint Etienne.
Die zal het wel worden. Zul je altijd zien. Feijenoord neemt dan sowieso geen supporters mee, daar kunnen we dan wel vanuit gaan.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef ruud_fr het volgende:
En dan HSV - Saint-Etienne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef ruud_fr het volgende:
quote:Pardon?
Op de website FR12.nl lezen wij het volgende:
Vanmiddag liet Feyenoord via het AD weten dat er 30.000 kaarten zijn verkocht voor het feest. Maar wat blijkt, er zijn tot nu toe slechts 11.000 toegangsbewijzen verkocht. Nu is dit nog geen schokkend nieuws. Wel dat Feyenoord duizenden kaarten heeft weggegeven aan bedrijven. GRATIS (!) om zo de De Kuip maar vol te krijgen. Nu vragen wij ons af, waarom moet de trouwe fan, die altijd haar club achterna reist, 40 euro betalen, en kunnen mensen, die weinig tot niks met Feyenoord hebben, dit feest gratis bijwonen?
Wij hebben hier weinig aan toe te voegen en wachten op de uitleg van Feyenoord...
In het bericht staat:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef dill het volgende:
Feyenoord organiseert dat evenement toch ook niet?
Dat is in handen van een externe partij, dus wellicht kan Feyenoord hier niets aan doen. Ik ga er wel heen overigens, klinkt best wel leuk eigenlijk. Alleen die buitenlandse artiesten m.u.v. Gerry hadden van mij echt niet hoeven komen. Wie zit er nou te wachten op Celebration time van Kool & The Gang?
Ik hoop dat Frederique Spigt Rotterdam gaat zingen
quote:Vanmiddag liet Feyenoord via het AD weten
Als die via dat bureau krijgen te horen dat er 30.000 verkocht zijn, dan doen ze toch niks fout door te melden dat er zoveel verkocht zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In het bericht staat:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |