Met alle respect. Ik heb liever deze versie:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Wie 'Duitse muziek' zegt, zegt 'Rrrrrrammstein', dus:.
Voor een Amerikaan zingt hij best wel aardig Duits..quote:
WSHquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:24 schreef Klopkoek het volgende:
Hoorde ik in 2005 al in Duitsland, nog voordat Wir Sind Helden in NL bekend werden
Nog nooit gehoord, maar erg leuke muziek!! Vind dat de Duitse taal wel een extra dimensie toevoegd, denk dat het in het engels minder goed wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Arcee het volgende:
Hartstikke leuke mooie melodische muziek.
Een van de fijnste muzikale ontdekkingen die ik de laatste jaren heb gedaan.
Und wenn ich nicht hier bin, bin ich auf'm Sonnendeck.Peter Licht
Böhse Onkelzquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:28 schreef Hyperdude het volgende:
Nog niets van Grönemeyer?
En natuurlijk de Böse Onkelz
böse Menschen, böse Lieder
böse Onkelz, immer wieder!![]()
Das toch deze hoor:quote:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.quote:
Niet eens verkeerd.Luister ook naar deze van de vrouwendocter.Ein ganz normaler Atze.quote:
Het feest wel lekker weg. Toch is mijn ervaring dat je het tijdens het gebruikelijke uitgaan in Duitsland niet echt tegenkomt. Als je echter de wat boersere feesten of feestdagen opzoekt..... man o manquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Staan in de duitse disco charts heel veel van dat soort platen. Jammer dat dat in NL niet aanslaat, want ik vind het best
vet
Hier in de grensstreek de duitse tenten, en bijv. Dusseldorf hoor ik bijna alleen maar dit soort muziekquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Het feest wel lekker weg. Toch is mijn ervaring dat je het tijdens het gebruikelijke uitgaan in Duitsland niet echt tegenkomt. Als je echter de wat boersere feesten of feestdagen opzoekt..... man o man
Die cover vond ik niet bijzonder. De live versie van Rammstein zelf is de mooiste:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met alle respect. Ik heb liever deze versie:
Geniale stem, die Nina Hagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |