Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.quote:
Hier gevonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Nah, tis maar goed dat die niet meedoet, lekker zo'n typje dat even gaat filmpen en t dan ook nog op internet zet...wat een schaap....
*Ow en ik deel vandaag koffie uit met gebak, ben om 09.06 uur 29 geworden. Dus*
Ik vond dat valerie filmpje wel lachen, zonde dat zo'n talent als winehouse zich kapot zuipt àlá janis joplinquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Darklight het volgende:
die filmpjes kun je wel rippen en op je YT account zetten, maar echt boeiend zijn ze niet
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal verbeter ik geen fouten, maar deze is wel heel erg: 'drijfde' moet 'dreef' zijn![]()
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk clipsertje van Suikeroom, vooral ook de bedreiging van Huub aan Nathanel "Dag één als we hier uitstappen" en "Zes messen in je ribben".
En ja Hedda is een hoer
Joop was een die-hard Huub groupie, dat moet welhaast de verklaring zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?
Whahahaha....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
Huub ansich is al gods lasterijk![]()
Maar een gekruisigde kikker ook al ? klik
[ afbeelding ]
Het is je helemaal vergevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?
Waarom vraag je dat, wil je hem een reiki behandeling geven?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |