Dit topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:04 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
Obesitaswijf. Niet obesitas wijf. Kutdyslecten in deze topic
Fail!quote:
mijn moederquote:
ja... door jou postrechten te gevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:10 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Chips zijn ranzig. Ik boycot chips.
Overigens Nobu... Kan men teveel rechten creeren?
Zeer interessant. Ga door.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja... door jou postrechten te geven
Dus is het dit onderwerp van gesprek, of deze onderwerp van gesprek?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:08 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
Fail!
U hebt gezocht op het woord: topic.
RESULTAAT (max 20 woorden)
to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
Neen, er moet zo geslapen wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:12 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Zeer interessant. Ga door.
datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus is het dit onderwerp van gesprek, of deze onderwerp van gesprek?
Wat is dat nou weer voor diepzinnige vraag op dit uur?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:10 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Chips zijn ranzig. Ik boycot chips.
Overigens Nobu... Kan men teveel rechten creeren?
schop richting WFL?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor diepzinnige vraag op dit uur?
Ik vind het ook lastig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor diepzinnige vraag op dit uur?
WFL doen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:19 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Wellicht open ik wel een topic in WFL of WGR.
Ik weet het niet, heeft Fiskus gelijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:18 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig.Ik kan niet slapen.
Zullen wij samen slapen?
Innerlijk, vriend, Innerlijk! Daar draait het om in het leven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heeft Fiskus gelijk?
Natuurlijk, maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:40 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Innerlijk, vriend, Innerlijk! Daar draait het om in het leven.
Waarom? Wat hij zegt klopt wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:37 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Stoere jongen ben jij! Hulde.
zoek meteen op hoe je dyslectie spelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:08 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
Fail!
U hebt gezocht op het woord: topic.
RESULTAAT (max 20 woorden)
to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |