SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
dankje! neuken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:37 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Stoere jongen ben jij! Hulde.
kutbelgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:40 schreef ne0n het volgende:
kuttopic
eigenlijk hou ik wel van sappigen die moeilijke woorden proberen te gebruiken...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:41 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Neen, ik houd niet van stoere jongens. Ik houd van erudiete jongemannen.
Moeilijke woorden? Wat dan? Neen? Erudiet? Jongemannen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
eigenlijk hou ik wel van sappigen die moeilijke woorden proberen te gebruiken...
klopt, ik kan niet spellen, maar ik heb geen dizlekzyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:42 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
Je kan zelf niet spellen, dus wat zeik je nou?
vooral die laatste is lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Moeilijke woorden? Wat dan? Neen? Erudiet? Jongemannen?![]()
![]()
Bipolaire conceptualisatiesDat zijn pas moeilijke woorden.
Bij Engels heb ik wel last van die ziekte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:46 schreef Glasya-Labolas het volgende:
En verder: Hold your Horses, TS!
Mensen met dyslexie kunnen ook niet spellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt, ik kan niet spellen, maar ik heb geen dizlekzy
[..]
Dan is 't een besmettelijke ziekte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:49 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
Mensen met dyslexie kunnen ook niet spellen.
Die schreef in formules.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:49 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
Albert Einstein had ook dyslexie.
Daarom: Slotje!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:49 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
Albert Einstein had ook dyslexie.
Op FOK! zitten alleen maar obesitas wijven dus je hebt niets te willenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:41 schreef Glasya-Labolas het volgende:
[..]
Neen, ik houd niet van stoere jongens. Ik houd van erudiete jongemannen.
Twee uur lang de tijd en luxe van het afkijken...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die mensen kregen op school altijd 2 uur voor een toets en de rest gewoon 3 kwartier.
+1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:00 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten alleen maar obesitas wijven dus je hebt niets te willen![]()
kloptquote:ontopic: Terechte klacht
? Sterf, Fiskus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:00 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten alleen maar obesitas wijven dus je hebt niets te willen![]()
dvwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |