Rotterdampas? wat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef Masi het volgende:
Vandaag portomonnee weg met daarin :
200.-
bankpas
id-kaart
rijbewijs
rotterdampas
verzekeringspapieren (scooter)
verzekeringspasjes
pasfoto's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rolzakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Gerolzakt
En terecht!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:51 schreef B.E.D het volgende:
SLET GENAAID, BEURS WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd vandaag gerickrolled op Nederland 3.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:07 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je bent tenminste niet ge Rickrolled
klopt, ik zag iemand die bij mij overkwam als een zakkenroller en toen zei ik "ey pik ik heb 200 euro in me zakken maar niet doorvertellen".quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:00 schreef poepeneesje het volgende:
Je vroeg er duidelijk gewoon om.
Dan vraag je er idd ook om. Slotje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:11 schreef Masi het volgende:
[..]
klopt, ik zag iemand die bij mij overkwam als een zakkenroller en toen zei ik "ey pik ik heb 200 euro in me zakken maar niet doorvertellen".
Whehe, dus toen heeft ie het gepikt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:11 schreef Masi het volgende:
[..]
klopt, ik zag iemand die bij mij overkwam als een zakkenroller en toen zei ik "ey pik ik heb 200 euro in me zakken maar niet doorvertellen".
je had me bijna met je kut rick rollquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:25 schreef TC03 het volgende:
Ik ben ook weleens gerold, zie dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |