Je scheert je benen wel vaker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
Moet je maar geen vrouw zijn![]()
Wij hebben hier thuis een soort wit staafje en als je het nat maakt en daarna op een scheerwondje doet gaat het behoorlijk branden, maar het 'dicht' het wondjeIk heb alleen geen idee hoe het heet.
Aluinstickje...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
Moet je maar geen vrouw zijn![]()
Wij hebben hier thuis een soort wit staafje en als je het nat maakt en daarna op een scheerwondje doet gaat het behoorlijk branden, maar het 'dicht' het wondjeIk heb alleen geen idee hoe het heet.
Je doet je naam eer aan!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je scheert je benen wel vaker?
En geen scheerschuim op "droge" benen..... het is veel beter eerst lekker te gaan douchen, de huid lekker met WARM water wat soepeler maken, en dan te scheren. Nu baseer ik dat even op mijn gezicht, als ik namelijk niet direct na het douchen scheer, maar later op de dag een keer en dan direct scheerschuim mik op mijn droge huid, dan heb ik veel vaker dat ik ergens een wondje heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar nooit last van.
Tip: scherpe scheermesjes, véél scheerschuim! En niet drukken met je scheermesje!
Epileren ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik kan scheren, maar ik gleed uit
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:10 schreef Impala-neuker het volgende:
Sowieso, vrouwen die hun benen moeten scheren omdat er anders haar op groeit.
Nee ze schoor haar poes.quote:
Die apparaten werken voor geen meter.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:14 schreef Wouser het volgende:
Hoe kun je nou uitglijden met een scheermes? Je bedoelt dat je uitschoot. Verder wel klotedaarom ook scheerapperaten ftw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |