zeg maar de ergste b-films of dvd's waarvan een mega SE van uitgekomen is?
[edit]
wow, zie net op bartsmit.com: bassie & adriaan, my little pony en sesamstraat... zijn dat ze?
[/edit]
Dogma en American History X zijn hun prijs meer dan waard. de beeldkwaliteit si erg goed en het geluid ook. Special features heeft alleen Dogma; er zijn wat interviews en een trailer toegevoegd.
Minpuntjes: er zit een tik in AHX vlaak voor het einde. Niet supererg, maar wel jammer, daarnaast kun je bij de scene selection alleen van het eerste half uur scenes kiezen, de rest zul je moeten doorskippen. Datzelfde geldt voor Dogma.
Clerks bevat als extra een lijst met prijzen die de film heeft gewonnen. Verder is het alleen de film zoals die gemaakt is (Mono geluid, Z/W Beeld etc.) Maar ja, zo is de film ook opgenomen.
Cube bevat alleen wat trailertjes en een scene selection. Kwaliteit van de film is redelijk, hier en daar zie je lichtjes de compressie, maar dat is alleen in de aftiteling.
Waar ik niet op gelete heb is of bovenstaande films ingebrande ondertiteling hebben of dat je dat kan uitzetten.
Ghost Dog
Virgin Suicides
Payback
Perdita Durango
Convoy
Key Largo
etc etc
American History X DVD ¤ 10,00
Blade DVD ¤ 12,95
Children of the Corn 666 DVD ¤ 5,00
Donnie Brasco DVD ¤ 10,00
End Of Days Dvd ¤ 12,95
Final Destination Dvd ¤ 12,95
Monty Phytons Life of Brian DVD ¤ 7,50
Never Ending Story Dvd ¤ 10,00
Zomaar wat volwassen titels.
Is die Directors Cut goed, of is die van 15,- beter?
Op de doos van Dogma staat dat -ie DD5.1 is, dat moeten we dan maar aannemen. Hetzelfde geldt voor Existenz. De DVD van Dogma is erg karig bedeeld voor wat betreft de extra's. Verder dan de bioscooptrailer en wat bio-info over de hoofdrolspelers gaat het allemaal niet. Existenz is wat dat betreft wat beter uitgerust: hier krijg je ook nog wat interviews, special effects info en een Existenz woordenboek naast de gebruikelijke trailers en bio's.
Beide zijn zeer hun geld waard! Ik heb ze voor nog geen 10 euro p/stuk gekocht.
quote:4:3 DVD's met HiFi-stereo zijn juist ideaal voor budget-mensen zoals ik, die helemaal geen thuisbioscoop hebben, maar gewoon een 55 cm TV'tje geluid door de stereoset
Op dinsdag 19 maart 2002 12:13 schreef RAILGUNNER het volgende:
Austin Powers kost ook nog maar 11 euro.
Beeld is 4:3 en geluid Hifi-stereo, maar als je van de humor houdt, is t een topper!
quote:Ik heb ze alletwee, en de goedkope versie van Bridge is BETER dan die van Warner.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, maar wat ik bijvoorbeeld wil weten: bij Free Record Shop heb je voor 9,- Natural Born Killers (Directors Cut) en voor 15,- de normale met wat extra's.Is die Directors Cut goed, of is die van 15,- beter?
(raar maar waar)
quote:Volgens mij is de NL versie van eXistenZ sowieso een interessante release, want de film is full-screen.
Op dinsdag 19 maart 2002 12:01 schreef MikeyMo het volgende:
Mmm, Existenz klinkt wel interessant...
Op de DVD van existenz staat een trailer in widescreen, en op een bepaald moment in de trailer loopt er iemand op Andrea Geller af met dat 'bottengeweer'.
In de film (full-screen) zie je een lamp aan het plafond hangen, EN IN DE TRAILER ZIE JE DIE LAMP NIET!
Hij zit namelijk achter de zwarte balken.
Mijn vermoeden is dus dat de NL-versie gewoon de 'unmatted' versie van de film is.
Heeft er iemand nog wat meer info over deze DVD?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-03-2002 13:30]
quote:Idd, ik kijk ze op mijn computer ivm met het (nog) ontbreken van een DVD-speler onder mijnTV naast de video
Op dinsdag 19 maart 2002 12:19 schreef Tijn het volgende:[..]
4:3 DVD's met HiFi-stereo zijn juist ideaal voor budget-mensen zoals ik, die helemaal geen thuisbioscoop hebben, maar gewoon een 55 cm TV'tje geluid door de stereoset
quote:En toch schijnt een DVD heel iets anders te zijn dan een VHS band. Heb ik van horen zeggen.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Ja, budget vond ik die vhs banden bij de blokker voor 10 piek (4,5 euro) En dat waren echt nieuwe titels.
quote:Dan open je een topic dat heet: Budget VHS reviews
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Ja, budget vond ik die vhs banden bij de blokker voor 10 piek (4,5 euro) En dat waren echt nieuwe titels.
Dit gaat over DVD's, en 9 Geuro voor een DVD is doorgaans geen geld.
quote:Hoeveel geuro?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:51 schreef Smots het volgende:en 9 Geuro voor een DVD is doorgaans geen geld.
quote:Daar gaat het dus idd om. Voorbeeldje:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:48 schreef SunChaser het volgende:Maar goed, aangezien je idd al snel 39 euro voor een dvd betaalt is dit bedrag nog laag.
Als je bij bol.com de Shrek VHS band besteld, kost je dat 16 euro. Bestel je echter de DVD versie, dan betaal je 30 euro. Bijna 2x zoveel.
Dus een budget DVD zou - volgens jouw uitgangspunt van een tientje is budget - zo rond de 10 euro moeten zitten.
quote:Klopt.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoeveel geuro?
Ik wilde trouwens laatst de dvd kopen van Spetters maar die werd me afgeraden. Nog slechter dan VHS en uiteraard geen extra's. Deze is ook 9 euro.
De DVD van Spetters is een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet.
quote:Ja, oke je hebt gelijk. Volgens deze berekening is 9 euro idd budget.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:59 schreef Jarno het volgende:
Dus een budget DVD zou - volgens jouw uitgangspunt van een tientje is budget - zo rond de 10 euro moeten zitten.
Supergoede film, mooie extra features en de DVD is géén flipperdisc (zoals op de hoes vermeld staat)
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 10:48 schreef Jarno het volgende:
Weet iemand hoe de Neverending Story DVD is die je nu overal *zeer* goedkoop ziet (oa Blokker, Bart Smit)?
quote:heb je hier wat aan misschien?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:05 schreef Jarno het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaar...
quote:Explain? Ik heb Spetters nog nooit gezien maar ben wel een bewonderaar van Paul Verhoeven. Was van plan deze eventueel aan te gaan gaan schaffen. Wat is er slecht aan?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:01 schreef Smots het volgende:[..]
Klopt.
De DVD van Spetters is een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet.
quote:Hierin staat een waarschuwing!
Op dinsdag 19 maart 2002 14:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Explain?
quote:De beeldkwaliteit is om te janken, om te beginnen.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Explain? Ik heb Spetters nog nooit gezien maar ben wel een bewonderaar van Paul Verhoeven. Was van plan deze eventueel aan te gaan gaan schaffen. Wat is er slecht aan?
De film is compleet respectloos op de disc geflikkerd.
quote:Thanks! Klinkt positief, die ga ik straks dus meenemen als ik langs de Blokker kom! Geluid boeit me toch niet zo, heb geen dolby zooi staan. Als het beeld maar ok is.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
heb je hier wat aan misschien?
quote:De in UK en USA uitgegeven versies zijn veeeeeeeeeeeeel beter. Netjes 16:9 beeld, Dolby 5.1 en leuke extra's.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
Van Bart Smit.com:American History X DVD ¤ 10,00
quote:Op zich geen verkeerde release, maar wederom is de New Line Cinema Platinum editie (R1) veel beter
Blade DVD ¤ 12,95
quote:Vette DVD! Goede beeld- en geluidskwaliteit, en het enige minpunt is dajje de subtitles niet kan uitschakelen
Children of the Corn 666 DVD ¤ 5,00Donnie Brasco DVD ¤ 10,00
quote:Voor laatstgenoemde heb ik maar 1 link:
End Of Days Dvd ¤ 12,95
Final Destination Dvd ¤ 12,95
Monty Phytons Life of Brian DVD ¤ 7,50
quote:Sommigen zijn leuk, sommigen niet.
Never Ending Story Dvd ¤ 10,00Zomaar wat volwassen titels.
Waar het mij om gaat is dit: wat krijg je precies voor die 9 a 10,-? Bij mij had AHX dus een tik bij het einde er in maar voor de rest was hij supergoed. Trailers en makings of zijn na 1x niet meer interessant, dus die crap wil ik niet een 30,- betalen. Ik wil gewoon een goede film voor een redelijke prijs. Of je Clerks nou voor 2-4 euro (afhankelijk van je videotheek) huurt op video of dat je hem voor het dubbele koopt en met al je maten meerdere malen kan bekijken, daar draait het om.
Spetters hoeft voor mij geen extra's, maar de film moet wel een beetje mooi zijn om aan te zien en te horen. Dus geen ruis in audiotrack of compressietekeningen in het beeld.
Cube schijnt volgens sommigen ook een videorip te zijn, maar daar heb ik ook zonder problemen van genoten. Alleen vond ik de film wat donker.
quote:De nederlandse Cube en cobmi brian/bandits verdenk ik er ook wel op... kwaliteit is ook niet super en de ondertiteling kan je niet eens uitzetten
Op dinsdag 19 maart 2002 14:09 schreef SunChaser het volgende:
Hierin staat een waarschuwing!
Pas op: Videofilms gekopieerd naar DVD
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:12 schreef Jarno het volgende:[..]
Thanks! Klinkt positief, die ga ik straks dus meenemen als ik langs de Blokker kom! Geluid boeit me toch niet zo, heb geen dolby zooi staan. Als het beeld maar ok is.
Iig zeker het geld waard een een must voor mensen die van zombi films houden, want dit is toch wel een van de beste.
Oh en de dvd natural born killers director's cut is idd erg goed, heel veel extra's iig, en de film zelf is ook goed. Detail op de hoes staat 92 min. dat is de tijd van de extra's. De film is zelf iets van 116 min.
quote:Beeld is goed, geluid is een stuk minder.
Weet iemand hoe de Neverending Story DVD is die je nu overal *zeer* goedkoop ziet (oa Blokker, Bart Smit)?
quote:Die Criterion Edition is ech'geen Budgettitel hoor...
Op dinsdag 19 maart 2002 14:26 schreef Smots het volgende:
Voor laatstgenoemde heb ik maar 1 link:
[afbeelding]
[..]Sommigen zijn leuk, sommigen niet.
Maar het zijn wel goede voorbeelden van interessant geprijsde DVD's.
quote:Hebben we het nou over de 9,- versie of die van 15,-?
Op dinsdag 19 maart 2002 17:53 schreef Tweek het volgende:
Oh en de dvd natural born killers director's cut is idd erg goed, heel veel extra's iig, en de film zelf is ook goed. Detail op de hoes staat 92 min. dat is de tijd van de extra's. De film is zelf iets van 116 min.
quote:9,-
Op woensdag 20 maart 2002 18:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hebben we het nou over de 9,- versie of die van 15,-?
quote:die is van goede kwaliteit. ik heb beide delen bij bartje weg
quote:Waar kun je deze films voor deze prijs vinden? Zou Cube wel willen voor 9 euro...
Op dinsdag 19 maart 2002 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
Titeks die ik heb gekocht voor 9,- zijn:
Clerks, American History X, Dogma en Cube
Voor ongeveer 15,- heb ik Menace 2 Society en Spawn gehaald.
quote:Bij de free record shop in de budget rekken/schappen/bakken.
Op woensdag 20 maart 2002 21:29 schreef Dr.E het volgende:[..]
Waar kun je deze films voor deze prijs vinden? Zou Cube wel willen voor 9 euro...
quote:Tsss... Understatement...
Op dinsdag 19 maart 2002 11:23 schreef MikeyMo het volgende:
Clerks is de moeite waard
en daarom heb ik ook Dogma (35 guldens betaald) en Mallrats (14 euro's) in mn rijtje dvd's staan...
om diezelfde reden zullen ook Chasing Amy en Jay&Silent Bob zo snel mogelijk komen, Kevin Smith is goed!
ff ontopic:
Naast Clercks heb ik dus
de rest was allemaal iets duurder (eXistenZ, Cube en nog wat ga ik nog zeker halen)
Ben tot nu toe best tevreden met de kwaliteit enzo van deze budget titels, extra's boeien me verder toch niet zo
Alleen American History X wilde bij mij niet
![]()
Mijn dvd speler heeft iets tegen rascisten ofzo, want hij pakte m gewoon totaal niet... 2x geruild bij Free, dus 3 schijffies geprobeerd, maar geen die het deed...
(discs in budget zijn niet alleen goedkoper omdat er minder opstaat, maar ook omdat de productiecosts goedkoper worden gehouden, echt budget en dus niet altijd goede schijfjes)
vond ik erg jammer, want AmHisX is echt een goede film...
btw. Hurlyburly is ook minder, maar dat komt door de film zelf, ik vond m niet zo boeiend... maar voor dat geld was huren en/of kopen bijna hetzelfde, dus toen maar gekocht...
quote:Waar hebbie Mallrats vandaan?
en daarom heb ik ook Dogma (35 guldens betaald) en Mallrats (14 euro's) in mn rijtje dvd's staan...
om diezelfde reden zullen ook Chasing Amy en Jay&Silent Bob zo snel mogelijk komen, Kevin Smith is goed!
Sliding Doors
en
The Cider House Rules
Beide DVD's zijn ERG respectabele discs, met goede beeld-en geluidskwaliteit, en ook leuke extra's.
Na Jay & Silent Bob Strike Back gezien te hebben ben ik ook fan geworden van Kevin Smith, Mallrats was echt wel lache, Dogma heb ik nog niet gekeken. Nu nog op zoek naar Chasing Amy en Clerks. Kan iemand mij vertellen waar ik Clerks voor een zacht prijsje op de kop kan tikken??
Zit van Leest in A'dam?
quote:ok thanx! ga vanmiddag meteen ff kijken! De Van Leest waar ik Mallrats vandaan heb zit in Arnhem, misschien is er wel een site waarop staat of er ook een van leest in a'dam zit want ik weet et niet.
Op vrijdag 22 maart 2002 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
Clerks kun jij menig FRS halen voor 8,99.Zit van Leest in A'dam?
quote:Mallrats, de UK versie zeker? Zitten daar nog enige extras op? De regio 1 versie zit namelijk redelijk vol, met o.a. een hele zooi aan deleted scenes, een erg tof audiocommentaar, en nog wat shit.
Op vrijdag 22 maart 2002 11:29 schreef krasje het volgende:[..]
ok thanx! ga vanmiddag meteen ff kijken! De Van Leest waar ik Mallrats vandaan heb zit in Arnhem, misschien is er wel een site waarop staat of er ook een van leest in a'dam zit want ik weet et niet.
quote:kijk ook eens naar drawing flies dan, met jason lee, joey lauren adams, jason mewes, kevin smith en veel meer view askew alumni
Op donderdag 21 maart 2002 16:30 schreef Chillz het volgende:[..]
Tsss... Understatement...
Clercks is Meesterlijk...en daarom heb ik ook Dogma (35 guldens betaald) en Mallrats (14 euro's) in mn rijtje dvd's staan...
ff ontopic:
Naast Clercks heb ik dusDogma (die NU ook budget is - zelf meer voor betaald) <SNIP>
[Dit bericht is gewijzigd door thezeppo op 22-03-2002 12:38]
quote:Het is regio 2, geen extra's jammer genoeg! Alleen een trailer.. maareh het is dan ook een dvd van 13 euro.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:10 schreef Tokus het volgende:[..]
Mallrats, de UK versie zeker? Zitten daar nog enige extras op? De regio 1 versie zit namelijk redelijk vol, met o.a. een hele zooi aan deleted scenes, een erg tof audiocommentaar, en nog wat shit.
quote:Chasing Amy kun je geloof ik bij FRS online bestellen. Wel duur btw
Op vrijdag 22 maart 2002 11:02 schreef krasje het volgende:
gister gehaald:
-Natural Born Killers SE (free record shop 8,99)
-Mallrats (van leest 13,99)
-Dogma (free record shop 8,99)
-Dumb & Dumber (13,- weet niet meer de naam van die zaak)Na Jay & Silent Bob Strike Back gezien te hebben ben ik ook fan geworden van Kevin Smith, Mallrats was echt wel lache, Dogma heb ik nog niet gekeken. Nu nog op zoek naar Chasing Amy en Clerks. Kan iemand mij vertellen waar ik Clerks voor een zacht prijsje op de kop kan tikken??
quote:Ik heb net Clerks gehaald bij FRS, ben benieuwd! Chasing Amy heb ik ook eens zien liggen bij Van Leest, misschien dat ze em nog steeds hebben...
Op vrijdag 22 maart 2002 13:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Chasing Amy kun je geloof ik bij FRS online bestellen. Wel duur btw
quote:En waar kan ik die voor weinig vinden?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:39 schreef Retarded het volgende:
Goede budget DVD:Boiler Room
Da's ¤ 20,61 (Hfl 45,42). Niet direct 'budget', maar een heel verschil met het ongetwijfeld astronomische bedrag wat je er hier in de winkel voor mag gaan neertellen.
En de release datum scheelt niet eens zoveel met Europa. Slechts een week of 3 langer wachten, verzending meegerekend. (28 mei i.p.v. 11 mei)
Waarschijnlijk een fout van een videolandmedewerker?
Edit: kijk nu op Free Record Shop.nl en daar is de prijs omlaag gegaan naar: 15,99
Budget aanrader!!!
quote:Beeldkwaliteit van deze DVD is niet al te best.....
Op maandag 25 maart 2002 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb Scarface dit weekend voor een "budgetprijs" van 14,99 weten te verkrijgen. Videoland Bussum had er 2 liggen (precies dezelfde), maar de een kostte 14,99 en de ander de meer reguliere prijs: 31,72.Waarschijnlijk een fout van een videolandmedewerker?
Edit: kijk nu op Free Record Shop.nl en daar is de prijs omlaag gegaan naar: 15,99
Budget aanrader!!!
Dit lijkt mij dan niet helemaal onoverkomenlijk als het om oude films gaat. Daarnaast heeft de videoband het toch ook prima gedaan al die jaren zonder dat we liepen te klagen over kwaliteit.
Dus als dit zo is, dan lijkt een tape als Spetters mij minder vreselijk dan hier eerder genoemd (wil hem nog steeds zien namelijk)
quote:Zo lang we het over budget dvd's (+/- 10 euro) hebben is dat niet zo'n probleem nee, maar als ik 30 a 40 euro neertel voor een dvd dan verwacht ik daar wel een beetje kwaliteit voor eigenlijk!
Op maandag 25 maart 2002 15:45 schreef MikeyMo het volgende:Dit lijkt mij dan niet helemaal onoverkomenlijk als het om oude films gaat. Daarnaast heeft de videoband het toch ook prima gedaan al die jaren zonder dat we liepen te klagen over kwaliteit.
En Bad boys collecters edition gehaald.. ietsje meer
Pulp fiction is op R2 uit en is behoorlijk goedkoop bij Play.com... Enige nadeel je moet een CC hebben. Je hebt iig geen verzendkosten en ook geen invoerheffingen enzo..
http://www.play.com/Play247.asp?page=title&r=R2&title=1847
Ziet er technisch goed uit, 2,35:1; 5.1 geluid en engelse captions (net als bij de R1 versie).
edit: damn, ze hebben leon voor 8 pond...
[Dit bericht is gewijzigd door JvS op 12-04-2002 23:55]
quote:godverdomme, da's niet duur...
Op dinsdag 16 april 2002 18:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik had Shrek bij de Mediamarkt voor 14 Euro, das toch ook wel budget ?
quote:wat is die link voor mediamarkt????
Plzzzz gimme gimme gimme!!!!
Wehkamp Shrek (ned. ondertiteld) Video 12.50 2.70 15.20
Wehkamp Shrek (ned. gespr.) Video 12.50 2.70 15.20
Bol.com Shrek Video 15.99 1.95 17.94
Free Record Shop Shrek Video 15.99 2.50 18.49
Proxis (Belgie) Shrek () (video pal) Video 18.64 0.00 18.64
Proxis (Belgie) Shrek (f) (video pal) Video 18.64 0.00 18.64
Proxis (Belgie) Shrek (vl) (video pal) Video 18.64 0.00 18.64
NLStore Shrek -belgian version- Video 19.51 0.00 19.51
NLStore Shrek -dutch spoken- Video 19.51 0.00 19.51
NLStore Shrek -dutch subtitles- Video 19.51 0.00 19.51
Bruna Shrek (nlo) Diversen 17.99 1.59 19.58
Bruna Shrek (nlg) Diversen 17.99 1.59 19.58
Cult Shrek nl Video 19.99 0.00 19.99
Free Record Shop Shrek DVD 19.99 2.50 22.49
BuyDVDnow Shrek DVD 25.00 2.25 27.25
Wehkamp Shrek DVD 26.99 2.70 29.69
Bseen-dvd Dreamworks - shrek DVD 28.25 1.60 29.85
Dividence Shrek DVD 24.99 4.95 29.94
e-Toy Shrek Diversen 31.50 0.00 31.50
CeeDeeVeeDee Shrek DVD 29.99 1.59 31.58
Ro-Direct Shrek 's.e.' DVD 29.65 2.00 31.65
Cult Shrek Video 31.74 0.00 31.74
Bol.com Shrek DVD 29.99 1.95 31.94
quote:Thnx... hmmm ik dacht dat jij de dvd had voor 14 euro..
Op donderdag 18 april 2002 17:30 schreef detulp050 het volgende:
ik heb wel de link
www.mediamarkt.nl
Maar ik heb hem gewoon in de winkel gekocht
probeer elcheapo.nl
Balen... die had ik wel gewild voor die prijs....
Oja voor liefhebbers van de Highlander films...
Highlander II bij frs voor 9,99 euro (dvd)
De beeldkwaliteit is niet fantastisch... maar het was dan ook een tv-serie.
Er staan drie aflevering op, en het is gewoon zo cool om die zieke geest van henson aan de gang te zien.
Ik geloof dat er drie DVD's van zijn... die andere twee ga ik dan ook halen. Voor tien euro vind ik het prima!
quote:By the way, als da een video-band is, dan hebben ze wel afgezet...
Deze heb ik 2 weken gelden bij ons in tilburg bij de blokker zien liggen voor 7,99 euro...
Ik kan t weten, want ik was daar stampij aan t maken, dat ik daar de dvd van shrek mee wou nemen voor die prijs, omdat op het reclameblaadje niet stond of dat nou video of dvd was.... Helaas kreeg ik het niet voor mekaar
quote:De thread gaat over DVD's
Op vrijdag 19 april 2002 09:24 schreef wjlaak01 het volgende:[..]
By the way, als da een video-band is, dan hebben ze wel afgezet...
quote:Gek he? Als je in een advertentie voor audio spullen alleen het woord sony DVD speler voor 200 euro ziet staan, ga je toch ook niet het duurste model opeisen omder er niet bijstond dat het de simpelste uitvoering was
Deze heb ik 2 weken gelden bij ons in tilburg bij de blokker zien liggen voor 7,99 euro...Ik kan t weten, want ik was daar stampij aan t maken, dat ik daar de dvd van shrek mee wou nemen voor die prijs, omdat op het reclameblaadje niet stond of dat nou video of dvd was.... Helaas kreeg ik het niet voor mekaar
quote:De advertentie die ophing was:
Op vrijdag 19 april 2002 13:47 schreef JvS het volgende:Gek he? Als je in een advertentie voor audio spullen alleen het woord sony DVD speler voor 200 euro ziet staan, ga je toch ook niet het duurste model opeisen omder er niet bijstond dat het de simpelste uitvoering was
.
superfilm voor spectaculaire prijs shrek voor 7,99 euro
Ik heb zelf 7 jaar in een winkel gewerkt, en als daar iets verkeerd geprijsd was, moest ik het product alsnog voor die verkeerde prijs meegeven.
Beter nog, als ik er zelfs een zaak van zou hebben gemaakt, zou ik het gewonnen hebben.
quote:Heeft mijn vader een keer gedaan:
Op vrijdag 19 april 2002 14:43 schreef wjlaak01 het volgende:[..]
De advertentie die ophing was:
superfilm voor spectaculaire prijs shrek voor 7,99 euro
Ik heb zelf 7 jaar in een winkel gewerkt, en als daar iets verkeerd geprijsd was, moest ik het product alsnog voor die verkeerde prijs meegeven.
Beter nog, als ik er zelfs een zaak van zou hebben gemaakt, zou ik het gewonnen hebben.
Bij de Albert Heijn:
Alle Omowasmiddelen voor 8,99 !
Toen heeft hij aan zo'n vakkenvulmuts gevraagd: Kunt u misschien alle pakken in Omo in mijn volvo zetten, want 8,99 voor die hele stapel (400 pakken) is geen geld
Enfin, bedrijfsleider erbij..situatie uitgelegd. Zegt de bedrijfsleider: "Zeg Kirsten, haal jij Johan even met zijn steekkarretje, want deze meneer heeft -vrees ik- gelijk. Oh ja, en Kirsten, verander even de tekst wil je ?
Toen heeft mijn vader natuurlijk die boel niet meegenomen, omdat de bedrijfsleider zo sportief was...kreeg mijn vader 4 pakken gratis
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:43 schreef wjlaak01 het volgende:Beter nog, als ik er zelfs een zaak van zou hebben gemaakt, zou ik het gewonnen hebben.
Hoe noemen ze dat ook alweer? er komen wel twee quotes in me op:
quote:Dat is wel cool
Op vrijdag 19 april 2002 17:53 schreef detulp050 een OMO verhaaltjeToen heeft mijn vader natuurlijk die boel niet meegenomen, omdat de bedrijfsleider zo sportief was...kreeg mijn vader 4 pakken gratis
Is wel gewoon een video naar DVD rip als ik mijn ogen mag geloven.
quote:
GRATIS COLUMBIA DVD'SDe distributiedeal van Columbia voor Universal DVD's is ten einde aan het lopen. Dit betekent, dat veel titels opgeruimd worden. In Engeland is men hier al geruime tijd mee aan de gang, waar wij volop van proberen te profiteren. Al ruim 300 titels zijn bij Ro-Disc en Ro-Direct spectaculair goedkoper verkrijgbaar.
In Nederland zijn de mogelijkheden hiervoor te beperkt. Vele titels worden hier eerder uit de catalogus gehaald en zijn nu al niet meer verkrijgbaar.Top DVD's, die normaal gesproken tussen de 28.95 en de 34.95 kosten, zijn tijdelijk verkrijgbaar voor 19.95 of zelfs 16.95.
De komende twee weken kunt u bij aankoop van 4 al zeer voordelig geprijsde DVD's ook nog een GRATIS titel uitzoeken.
Titels zijn beschikbaar, zolang de voorraad strekt.Bij aankoop van 4 van de ruim 250 Columbia Tristar titels van 19.95, kunt u een vijfde DVD uit dezelfde lijst GRATIS uitzoeken.
Bij aankoop van 4 van de ruim 75 Columbia Tristar titels van 16.95, kunt u een vijfde DVD exemplaar uit dezelfde lijst GRATIS uitzoeken.In de winkel Ro-Disc liggen lijsten met titels, welke onder deze superaktie gelden.
Op internet kunt u op de hoofdpagina van Ro-Direct links vinden naar beide prijsgroepen. Indien u 4 DVD's in uw winkelwagentje heeft gestopt kunt u bij de het afrekenen uw GRATIS DVD invullen bij 'opmerkingen'.
OPGELET : Vrijwel alles is gewoon Nederlands ondertiteld, maar er zitten ook titels tussen, die geen Nederlandse maar Engelse ondertiteling bevatten.
http://www.rodirect.nl/displayers/index.asp
Prima kwaliteit voor dat geld! De rest ga ik ook zeker halen!
Blijft iig een leuke film en hij verveelt nooit
Titel : Donnie Brasco
Winkel : FRS
Prijs : 6,99
Review : Een erg goede film en prima beeld en geluid. De extra's zijn redelijk standaard (trailer, featurette, bio's, pics)
Titel : Evita
Review : Het is een langdradige musical, maar de beeld en geluidskwaliteit zijn wel ok. Af en toe leek het geluid me iets 'krom' maar dat aan mij gelegen hebben. De extra's zijn wederom redelijk standaard (trailer, featurette, bio's, pics, en madonna special van een paar minuten.)
Titel : Austin Powers, International Man of Mystery
Prijs : 8,99
Review : Ik heb gelezen dat er mensen zijn die hiervan de beeld kwaliteit minder vinden, maar ik kon er prima mee leven. Er zijn geen extra's alleen scene selection.
Titel : Austin Powers, The Spy Who Shagged Me
Prijs : 9,99
Review : Hele goede DVD. Dit is echt een topper met heeel veel extra's (o.a. commentaar van o.a. mike m.), onwijs veel deleted scenes die ook hilarisch zijn. Deze DVD is naar mijn idee niet te missen als je van Austin Powers houdt.
Titel : Leaving Las Vegas
Review : Ik ga hier heel kort over zijn: Deze DVD is super! Een DVD zoals een DVD hoort te zijn met een prachtig menu met een enorme hoeveelheid extra's.
Titel : The Last Don
Review : Heb hem nog niet helemaal gezien, maar het begin ziet en klinkt wel ok. Deze titel heeft net als Donnie Brasco en Evita die allen van het nederlandse indies.nl zijn een matige hoeveelheid extra's in het altijd zelfde ogende menu-tje.
Titel : Rubies
Prijs : 4,99
Review : Ook deze heb ik nog niet gezien (vrouwen-film) maar er zijn geen extra's op een korte bio van Renée Zellweger na, maar komop voor dat geld mag je niet klagen. Menu-tje ziet er trouwens prima uit.
Titel : America History X
Review : Heb hem nog gezien. Het schijnt een 'VHS op DVD te zijn met ingebrande subtitles in het nederlands. Er zijn verder geen extra's.
Maar vorige week heb ik ook al beverly hills cop 1, 2, 3 gekregen.
Pulp fiction , american history x en Die hard 3 heb ik ook nog eens hier gekocht.
Volgens mij zit er een verslaving aan te komen , want dat zijn 10 dvd !!!!! in een week.
Damnnn , maar wel een leuke verslaving.
Ik heb zelfs een film op dvd gevonden die mijn vader vroeger ooit eens heeft opgenomen van de videotheek (1983),
heb hem toen ik klein was wel 200 keer gekeken.(videoband helemaal verrot!)
Maar nu heb ik hem dus binnenkort op dvd woeiiiiiii
Het gaat om deze film wie heeft hem wel eens gezien??
http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=103496
quote:Oke !
Op zondag 01 september 2002 11:42 schreef BigDude het volgende:
Komop mensen denk ff aan de standaard ->Titel :
Winkel :
Prijs :
Review :
quote:Wat houdt enorme hoeveelheid precies in?
Op zondag 01 september 2002 11:24 schreef BigDude het volgende:
Titel : Leaving Las Vegas
Review : Ik ga hier heel kort over zijn: Deze DVD is super! Een DVD zoals een DVD hoort te zijn met een prachtig menu met een enorme hoeveelheid extra's.
[Dit bericht is gewijzigd door California op 02-09-2002 01:06]
quote:ik dacht dat de Nederlandse dvd 4:3 was, en dat de ondertitels niet uit konden??
Op zondag 01 september 2002 11:24 schreef BigDude het volgende:
Titel : Austin Powers, International Man of Mystery
Review : Ik heb gelezen dat er mensen zijn die hiervan de beeld kwaliteit minder vinden, maar ik kon er prima mee leven. Er zijn geen extra's alleen scene selection.
quote:NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Op maandag 02 september 2002 01:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Titel : Lost Highway
Winkel : Free Record Shop
Review : Perfect beeld (anamorphic widescreen), NL ondertitels die uit kunnen, leuke extra's... verplichte aankoop
Deze versie moet je juist NIET hebben!!!
Koop de Duitse editie, die heeft tenminste Dolby Digital 5.1....
quote:aha ok... dat het geluid beter kon dan de 2.0 van deze editie wist ik niet. Maar ik blijf het een leuk koopje vinden gezien het beeld en de extra's
Op maandag 02 september 2002 11:06 schreef Smots het volgende:[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Deze versie moet je juist NIET hebben!!!
Koop de Duitse editie, die heeft tenminste Dolby Digital 5.1....
Verder is Chasing Amy uitgebracht voor het luttele bedrag van 9,99 bij FRS. De kwaliteit is goed, het beeld is 16:9 itt 4:3 wat op de hoes staat aangegeven.
Verder interessante budgettitels: Hellraiser 1 t/m 5. Ze allemaal loskopen is beter dan de box kopen. de losse delen kosten allemaal 11,- bij FRS, de box met alle delen ± 65,-
De kwaliteit varieert, zo heb ik bij deel 2 een paar seconde waar het geuid wegvalt en door ruis vervangen is. Verder nix op aan te merken.
Er zitten op al die discs nauwelijks extra's vaak zelfs geen chapterselecties. Persoonlijk heb ik tot nu toe alleen deel 1 & 2, deel 3 heb ik ooit eens als import dvd gerkocht.
Bij FRS kun je ook een import versie van Go kopen, deze heeft gewoon nederlandse subs, alleen de hoes is engels. Het verschil met de officiele Nederlandse versie is naast de hoes de prijs. De import kost bij FRS 15,99, de officiele Nederlandse heb ik zien liggen voor 31,99.
Winkels waar je in de regel het beste kunt shoppen qua budget: FRS, Makro, Bart Smit, Blokker en Media Markt
Winkels waar je zelden wat scherpgeprijst ziet liggen: V&D en diverse andere kleine zaakjes (zoals Match in Den Helder die bijv 32,099 voor die LOTR DVD vraagt, terwijl hij bij de Media Markt voor 17,- lag)
Titel : Austin Powers 1
Prijs : ¤8.99
Review : grooooovy
Titel : Austin Powers 2
Prijs : ¤9.99
Review : shacadelic
Titel - Grease
Winkel - Blokker
Prijs - € 19,99
Review - Grease is the word! Als je m wil hebben, niet over nadenken verder... Normale versie als in andere winkels alleen issie dan, zelfs bij FRS, minstens 27 Euro...
Hoe is de Blade die voor 8.99 bij de FRS ligt?
quote:Ja die is goed, veel extra's goed geluid en beeld. niet top natuurlijk, maar gewoon normaal.
Op donderdag 17 oktober 2002 08:46 schreef serano het volgende:
Hoe is de Blade die voor 8.99 bij de FRS ligt?
quote:Zit daar Nederlandse ondertiteling bij?
Op dinsdag 16 april 2002 18:39 schreef dapluiz het volgende:
net besteld
se7en 2 disc edition
voor best goedkoop bij play.com
(zo goedkoop krijg je m niet hier in nederland)
en blade
Gisteren gehaald
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |