Komen er nu echt zo weinig DJ's naar de lage landen in het weekend of mis ik iets?
Waar is het nou eigenlijk allemaal te doen in Nederland?
Wie weet een overzichtelijke site met alle drum n bass events in dit houseland?
quote:In Eindhoven is vaak wat te doen in de bakkerij en de effenaar, op 29 maart staat adam f in de GROTE zaal van 013, in de mazzo in amsterdam is elke week wat te doen, en voor meer info moet je maar op www.futureresearch.nl kijken, veel info daar.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:08 schreef Sjoerdmans het volgende:
Ik probeer het een beetje bij te houden in Nederland maar voor een leuk feestje in de omgeving kom ik vaak in Tilburg bij 013 terecht.
Nix mis mee maar je komt daar in het kleine zaaltje terecht wat toch wel erg klein begint te worden.
6 April Aphrodite wordt een hele volle zaal ws met maar weinig ruimte om te dansen.Komen er nu echt zo weinig DJ's naar de lage landen in het weekend of mis ik iets?
Waar is het nou eigenlijk allemaal te doen in Nederland?
Wie weet een overzichtelijke site met alle drum n bass events in dit houseland?
quote:eej reem
Op dinsdag 19 maart 2002 13:35 schreef reem het volgende:[..]
In Eindhoven is vaak wat te doen in de bakkerij en de effenaar, op 29 maart staat adam f in de GROTE zaal van 013, in de mazzo in amsterdam is elke week wat te doen, en voor meer info moet je maar op www.futureresearch.nl kijken, veel info daar.
grtz m8
quote:Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:44 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
eej reem
het wereldje is echt klein he
ik kom overal de zelfde mensen weer tegen
Ik ken je al van dogsonacid weetje
ga je naar adam F ?
draait ie wel up to date toch?
ik ken alleen ouwe sjit van mgrtz m8
quote:Adam F was toch overgestapt op Hip-Hop? Tenminste, dat is wat zijn laatste album is, KAOS.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:46 schreef reem het volgende:[..]
Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
quote:ja die ken ik
Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
quote:Nu je het zegt ja
Op dinsdag 19 maart 2002 13:54 schreef Premo het volgende:[..]
Adam F was toch overgestapt op Hip-Hop? Tenminste, dat is wat zijn laatste album is, KAOS.
quote:Oh, in dat geval houd ik mijn mond weer
Op dinsdag 19 maart 2002 14:11 schreef reem het volgende:
Adam F doet nu OOK Hiphop, maar hij is niet overgestapt ofzo. Hij draait dnb (en klein beetje hiphop-achtige dnb)
quote:De vloer en Theater Kikker zijn de DrumnBass tenten van Utrecht. Tivoli is een beetje dood aan het gaan wat betreft alternatieve dansavonden
Op dinsdag 19 maart 2002 14:50 schreef burku003 het volgende:
Haze in de Ma220 Amsterdam
Vaak parties in Tivoli Utrecht
quote:Dieselboy was vorig weekend in De Vloer..
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef Ma3StRoH_ het volgende:[..]
De vloer en Theater Kikker zijn de DrumnBass tenten van Utrecht. Tivoli is een beetje dood aan het gaan wat betreft alternatieve dansavonden
quote:Ja das nie gek nee
Op woensdag 20 maart 2002 00:23 schreef Tiim het volgende:[..]
Dieselboy was vorig weekend in De Vloer..
jammer dat ik dat gemist heb!
De Vloer, Utrecht, Vri. 12 April 23:00 - 05:00 ¤ 11,-
very special guest Digital & Spirit (UK, Function Records) present ‘Dubzilla’ DJz Andy Haze (Bullitproof) & Westrum, MC Srah, VJz GHGS
in the lobby Forward Boundaries by Sage & Westrum
elke 2de vrijdag van de maand, drum&bass special
januari --> A-sides
februari --> DJ Friction
maart --> Dieselboy
april --> Digital&Spirit, Andy Haze (bulletproof)
dat zijn dan special guests.
beswel leuk maggik zeggen.
quote:Jonathan draaide Fricition compleet maar huis!
Op woensdag 20 maart 2002 13:43 schreef Flavour het volgende:
februari --> DJ Friction
Jammer dat ik Total Science in Bibelot/Dordrecht paar weken geleden gemist heb.. is iemand daar nog geweest?
--
is het niet misschien een idee om alle upcoming dnb parties hier te posten? Aangezien er best wel animo voor is lijkt me
Tim
quote:hubba hubba hubba
Op woensdag 20 maart 2002 10:34 schreef Ma3StRoH_ het volgende:
De Vloer, Utrecht, Vri. 12 April 23:00 - 05:00 ¤ 11,-
very special guest Digital & Spirit
Kijk dat zijn te tips man
Die ga ik zwaar overwegen
oja Adam F in 013 de 29e ga ik iig
quote:Lijkt me ook een strak plan
Op donderdag 21 maart 2002 12:15 schreef Tiim het volgende:
is het niet misschien een idee om alle upcoming dnb parties hier te posten? Aangezien er best wel animo voor is lijkt me
quote:Dus meld ik deze maar ff om te beginnen
Op donderdag 21 maart 2002 12:51 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Lijkt me ook een strak plan
quote:Gisterenavond was het zeer vet. Geniale beats alleen echt druk was het zeker niet maar dat was wel beter. Soms heb je bij Roosje Special gewoon geen plaats om te staan laat staan om te lopen.
Op dinsdag 19 maart 2002 11:02 schreef EvilFaith het volgende:
In Nijmegen heb je Doornroosje, elke maand is daar een Jungle Galaxy vanaf 22.00 tot 3.00 (geloof ik) Is erg gezellig, 2 zalen + zitruimte, veel mensen en goede drum 'n bass.
www.doornroosje.nl
quote:Ik geloof dat je dan hip-hop moet verwachten...
Op donderdag 21 maart 2002 12:50 schreef Sjoerdmans het volgende:
oja Adam F in 013 de 29e ga ik iig
quote:aapje, het gaat hier om DnB niet Hardcore
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef Ali_Bombali het volgende:
Er wordt zo'n beetje iedere zaterdagavond in de 'Eau' een 'hardcore-achtig' feest georganiseerd. Entreeprijs is meestal rond de $5 (lees euro). De 'Eau' ligt op de Korenmarkt in Arnhem.
En waarom de dollarteken voor de 5 als je een Euro moet lezen?
Sterf Alex!
quote:Ik heb ook al besloten om de week erop maar naar Aphrodite te gaan
Op zaterdag 23 maart 2002 18:28 schreef Theeboon het volgende:[..]
Ik geloof dat je dan hip-hop moet verwachten...
quote:* BOEM tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss *
Op zaterdag 23 maart 2002 18:39 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
aapje, het gaat hier om DnB niet Hardcore
En waarom de dollarteken voor de 5 als je een Euro moet lezen?
Sterf Alex!
Edit:
quote:dj Esta
Op dinsdag 19 maart 2002 11:02 schreef EvilFaith het volgende:
In Nijmegen heb je Doornroosje, elke maand is daar een Jungle Galaxy vanaf 22.00 tot 3.00 (geloof ik) Is erg gezellig, 2 zalen + zitruimte, veel mensen en goede drum 'n bass.
www.doornroosje.nl
quote:Dus gaan we zelf zorgen dat we ruimte krijgen om te dansen
Op dinsdag 19 maart 2002 10:08 schreef Sjoerdmans het volgende:
6 April Aphrodite wordt een hele volle zaal ws met maar weinig ruimte om te dansen.
quote:Whhhoooeoeoeoeoehhhoooeeoeoeoeee!!!
Op woensdag 27 maart 2002 20:43 schreef Sjoerdmans het volgende:
Jaaah
ik heb al oppas geregeld Moonah
En dansen zullen we.
Daar GA ik voor
Ik hou van de scene zoals hij nu is, (nog een beetje)klein maar fijn....
quote:Zeker naar toe gaan... Ruffneck rulez nog steeds. Ook z'n D 'n B... Lekker hard en duister.
Op donderdag 21 maart 2002 21:54 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Dus meld ik deze maar ff om te beginnen
http://www.beatsopjefiets.com
met RUFF-TECK
Die wil ik wel eens live zien
patrick is een oude bekende uit de gabber
jawel DE ruff-neck
http://www.ruff-teck.nl
quote:Beetje bullshit he?
Op donderdag 28 maart 2002 00:20 schreef SalvadoRR het volgende:
Enige nadeel is, dat als je hier die feesten ga posten, is dat er dan ook veel 'padvinders' naar toe gaan...Ik hou van de scene zoals hij nu is, (nog een beetje)klein maar fijn....
Hoe moet iemand die dnb nog niet kent anders met deze muziek kennis leren maken.. Als iemand het via de piraat hoort, is het dan wel goed?
BTW Shake it was op tmf - lol
[Dit bericht is gewijzigd door Xspringe op 28-03-2002 22:06]
quote:Ik weet van geen scene
Op donderdag 28 maart 2002 00:20 schreef SalvadoRR het volgende:
Enige nadeel is, dat als je hier die feesten ga posten, is dat er dan ook veel 'padvinders' naar toe gaan...Ik hou van de scene zoals hij nu is, (nog een beetje)klein maar fijn....
Ik heb gewoon geen zin dat er van die meelopende gasten komen... alleen de mensen die de muziek echt vet vinden.
Anders krijg je hetzelfde wat je nu ook ziet bij Trance en clubfeesten.. (trance vind ik trouwens , maar dat ff los hiervan
)
quote:Maar het zijn ook de mensen die de sfeer op deze feesten erg bepalen. Als er van die 'stoere' gasten komen op DnB feesten, wordt de sfeer ook minder relaxed.
Op donderdag 28 maart 2002 22:23 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ik weet van geen scene
ik doe gewoon mn eigen ding
quote:Engelse DJs willen hier maar al te graag draaien, maar dat ligt aan de drugs... Daarom zijn 9vd10 djs hardstikke stoned als ze hier komen, en mixen ze uitermate slecht..
Op donderdag 28 maart 2002 22:23 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ik weet van geen scene
ik doe gewoon mn eigen ding
en het publiek mag best wat groter worden vind ik
nu willen die engelse dj's niet hier komen draaien omdat het te weinig oplevert (lees de nederlandse zalen kunnen geen top dj's betalen)
en voor een lege zaal draaien is ook niet tof.
aphrodite hoort toch eigenlijk niet thuis in een klein bijzaaltje.
in engeland is hij HOOFDact en trekt veel vollere zalen dan hier.
het wordt tijd dat we wat meer aandacht gaan besteden aan NEDERLANDS talent, maar dat gaat wel de goeie kant op. Met Rosco / Cutoff etc als nieuwe talenten komt het wel goed...
nu ik nog.. >::)
Moet btw binnenkort ook paar keertjes draaien
SPAM
07.05 ADDICTED TO BASS TILBURG (samen met DJ MoS van Future Research)
26.05 MEIMARKT TILBURG.. STAND RADIO-AKTIEF
26.06 DNB FEEST @ BOXTEL.. IEDEREEN UITGENODIGT.. voor meer info mail me!
quote:Wat denk je van Black sun empire
Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef reem het volgende:[..]
het wordt tijd dat we wat meer aandacht gaan besteden aan NEDERLANDS talent, maar dat gaat wel de goeie kant op. Met Rosco / Cutoff etc als nieuwe talenten komt het wel goed...
quote:mja ik zou ook wel wat meer aan de bak willen wat drum 'n bass betreft.. gisteren in de P60 geweest, en een van de dj's scheen 2e van NL te zijn wat drum 'n bass betreft, wil niet opscheppen ofzo maar of hij had een slechte dag of de drum 'n bass dj's in NL staan nog in de kinderschoenen, maar die gast had ik compleet zoek gedraaid als ik er had gestaan..
Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef reem het volgende:[..]
Engelse DJs willen hier maar al te graag draaien, maar dat ligt aan de drugs... Daarom zijn 9vd10 djs hardstikke stoned als ze hier komen, en mixen ze uitermate slecht..
nu ik nog.. >::)
Reem> hoe ben je op die feesten terecht gekomen? want helaas is in Nederland wat draaien betreft meer afhankelijk van wie je kent dan hoe goed je bent, et gaat uiteindelijk alleen maar om de connecties, en al helemaal met drum 'n bass krijg ik zo'n 'ons kent ons' gevoel van de huidige dj's en hun organisatie, al stuur je er een demootje naartoe en ze kennen je verder niet (je behoort niet tot een directe kennisenkring oid.) dan gaat ie mooi direct de prullenbak in
quote:Dat op de meimarkt komt doordat ik vaak samen met een gozer van de lokale radiopiraat draai, en die hebben altijd een standje daar. Addicted 2 Bass wordt door een van me maten georganiseerd, en in boxtel is weer via mensen die ik vaak online spreek..
Op zaterdag 30 maart 2002 13:09 schreef Ener-G het volgende:[..]
mja ik zou ook wel wat meer aan de bak willen wat drum 'n bass betreft.. gisteren in de P60 geweest, en een van de dj's scheen 2e van NL te zijn wat drum 'n bass betreft, wil niet opscheppen ofzo maar of hij had een slechte dag of de drum 'n bass dj's in NL staan nog in de kinderschoenen, maar die gast had ik compleet zoek gedraaid als ik er had gestaan..
Reem> hoe ben je op die feesten terecht gekomen? want helaas is in Nederland wat draaien betreft meer afhankelijk van wie je kent dan hoe goed je bent, et gaat uiteindelijk alleen maar om de connecties, en al helemaal met drum 'n bass krijg ik zo'n 'ons kent ons' gevoel van de huidige dj's en hun organisatie, al stuur je er een demootje naartoe en ze kennen je verder niet (je behoort niet tot een directe kennisenkring oid.) dan gaat ie mooi direct de prullenbak in
Ik vind mezelf nog neit echt goed.. maar als je goed wil worden moet je ook snel buiten de deur gaan draaien om dat LIVE gevoel te krijgen..
DJ was btw FLANAGAN van retox..
quote:ahh ok flanagan nu weet ik et weer
Op zaterdag 30 maart 2002 17:56 schreef reem het volgende:[..]
Dat op de meimarkt komt doordat ik vaak samen met een gozer van de lokale radiopiraat draai, en die hebben altijd een standje daar. Addicted 2 Bass wordt door een van me maten georganiseerd, en in boxtel is weer via mensen die ik vaak online spreek..
Ik vind mezelf nog neit echt goed.. maar als je goed wil worden moet je ook snel buiten de deur gaan draaien om dat LIVE gevoel te krijgen..
DJ was btw FLANAGAN van retox..
retox heeft een tijdje terug ook een feestje gedaan in de p60, en daar draaide ie ook geloof ik
topper van gisteren was toch echt wel Digital, in de 2e helft van z'n set, toen begon ie tenminste een beetje te boemen en te truken ipv simpelweg overmixen, en de mc's waren toen van het podium verdwenen god wat waren die irritant
quote:Tsja vreemd verschijnsel blijft het die mc's
Op zaterdag 30 maart 2002 18:03 schreef Ener-G het volgende:[..]
bla.......en de mc's waren toen van het podium verdwenengod wat waren die irritant
Toegegeven...
sommige mc's ruien het redelijk op, maar vaak heb ik de neiging om te gaan roepen..
SHOOT DA MC
hehe
quote:Ja hoe was het was het nu hip hop of niet?
Op zondag 31 maart 2002 17:42 schreef reem het volgende:
hoe was ADAM F?
quote:Jah
Op vrijdag 05 april 2002 17:47 schreef Moonah het volgende:
Jeuheu! Jeueheu! Jeuheu!
Ik ga morgen lekker met Sjoerdmans dansen bij meneer Aphrodite, in 013![]()
![]()
.
Waar gaan we volgende keer naar toe
25.05 TREF > Support-Act van LINKED (Hilvarenbeek) (To Be confirmed)
26.06 BOXTEL (GAAT NIET DOOR)
quote:Jij ging toch naar Adam F?
Op zondag 31 maart 2002 22:31 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ja hoe was het was het nu hip hop of niet?
quote:I've said it before and I'll say it again: Digital heerst.
Op zondag 21 april 2002 11:36 schreef Sjoerdmans het volgende:
8 Juni in 013
Digital !!!!met in het voorprogramma drum n bass discipel
Nubian
![]()
![]()
quote:Tivoli gaat weer dnb doen..
Op zondag 24 november 2002 22:17 schreef Theeboon het volgende:
De Vloer is helaas per direct gesloten in Utrecht
Weet er iemand nog goeie tenten in Utrecht waar ze jungle draaien? Dit zuigt echt hard
31 januari eerste avond met: black sune empire, cause 4 concern, synthetix
quote:shit hee, 31 januari pas
Op zondag 24 november 2002 22:21 schreef reem het volgende:[..]
Tivoli gaat weer dnb doen..
31 januari eerste avond met: black sune empire, cause 4 concern, synthetix
ik wordt echt een beetje gaar van die hiphop die ze daar nu elke zaterdag zo'n beetje draaien..
verder weet ik in utrecht ook geen tenten waar ze dnb draaien
quote:bedankt voor je bijdrage
Op zondag 24 november 2002 23:35 schreef schatje het volgende:
Vreselijke muziek, wordt er nerveus van.
quote:* Tiim meldt
Op zondag 24 november 2002 23:34 schreef Toolshed het volgende:
Yoo volgende week in Nighttown, Major League Drum 'n' Bass!!. Met oa Ed Rush en Andy C. Wordt echt supervet volgens mij, lekkere darkside techstep. Gaan er nog meer mensen heen hier?
Het wordt VET!
quote:Ik hoor net (gerucht) dat Ed Rush last-minute het gecancelled heeft... en Mampi Swift ervoor in de plaats zou komen,.
Op zondag 24 november 2002 23:34 schreef Toolshed het volgende:
Yoo volgende week in Nighttown, Major League Drum 'n' Bass!!. Met oa Ed Rush en Andy C. Wordt echt supervet volgens mij, lekkere darkside techstep. Gaan er nog meer mensen heen hier?
Zou wel jammer zijn,..maar ik weet t pas over een paar uur zeker of het zo is!
Mn topic leeft nog
Ik ga idd vanavond naar Nighttown
al was het alleen maar voor Andy C
wordt vet beuken iig
quote:Nabespreking volgt uiteraard in dit topic
Op zaterdag 30 november 2002 20:59 schreef Sjoerdmans het volgende:
KewlMn topic leeft nog
Ik ga idd vanavond naar Nighttown
al was het alleen maar voor Andy C
wordt vet beuken iig
Ik ga over een paar uur.
Het was ERG vet! Wel 20 minuten buiten in de rij gestaan..daarna nog 15 minuten bij de garderobe.
Mampi Swift vond ik ERG oke. Hij beviel me meer dan Ed Rush in Offcorso (2 maanden geleden), dus zo erg vond ik het niet
Daarna naar John B beneden..hoop trancy dingen..was erg lekker!
Andy C kwam er om 3u meteen goed in! Die eerste plaat was meteen het dak eraf!
erg..ERG vet feest. Jammer van de drukte wel, maar dat mocht de pret niet drukken
Wat wel klote is... Ed Rush gecancelled, Mundo Generator gecancelled, QOTSA gecancelled. En dat in 1 weekend, grrrr..
quote:Joh, er waren mensen die hebben 2 uur in de rij gestaan! Koekwouzen van de security wilden zeker iedereen stangen.
Op zondag 1 december 2002 18:08 schreef Tiim het volgende:
*ook inmiddels weer aanspreekbaar*Het was ERG vet! Wel 20 minuten buiten in de rij gestaan..daarna nog 15 minuten bij de garderobe.
Maar het was wel SUPERVET.
als ik een paar mensen van een ander forum mag quoten
quote:Ja het geluid was zooooooooo rellend hard!
mn onvergetelijke moment zal het wel zijn dat ik in de hoofdzaal me peuk aan probeerde te steken en het vuur zo vreemd wapperde.. ik keek rond, geen airco, alle mensen op een halve meter afstand.. toen kwam de bas. ik probeerde het nog een keer en hij werdt uitgeblazen door de muziek. vanaf 20 m
quote:Het leek af en toe echt alsof de vloer in zou zakken, da was eigenlijk best wel eng af en toe
Na een tijdje begaven we ons naar de main area waar Andy C iedereen gek stond te maken. Niet alleen de dansvloer was hutjemutje, ook bij de bars er tegenover was het propvol en stond ook iedereen de dansen als een bezetene. Heel nighttown stond te schudden, je kon het beeld van de beamer op het projectiescherm zien trillen en zelfs de lampen-stellage aan het plafond kon je vanaf het balkon zien deinen. De VJ was ook geweldig bezig met o.a. een dansende Flat Eric
Ik ben blij dat ik er iig vroeg was (22.30) daardoor heb ik niet in de rij hoeven staan en dus ruim 7.5 uur gedanst! echt veel-te-rellend!
p.s. "Mo Faya" en "How Dare U" rulen.
quote:Dan was ik vast één van die 3 meisjes destijds.
Op donderdag 5 december 2002 02:39 schreef Hardwer het volgende:
Zoals dit feest horen ze te zijn, ik ben blij dat het animo voor D 'n B lekker groot is. Dat was nog wel anders een paar jaar terug met die 3 meissies binnen ;-).
De Major League in Nighttown 2 weken geleden was inderdaad een D & B avond zoals ie behoort te zijn.
Morgen weer D & B in de Nighttown...
Zaterdag 14 december:
P.R.S.P.C.T presents BASSTOWN
Drum & Bass feest met o.a. DJ Predator (Ruff-Teck), Denny D, Randomize & Fractional e.a.Deze avond staat uiteraard weer in het teken van Drum & Bass op z'n zwaarst en meest duistere vorm.
Grote zaal. Aanvang: 23.00u. Entree: € 7,-.
* Otherside will be there
ook is er de 26 december illy noiz
Digital (UK - Function/Timeless), Pressure (Bullitproof), Mack & Nubian, MC Dart, Redrum Underground Hiphop
Phantom Force, Spacefunk, Waterhouse Dub, Scandal, True Natty
check:
http://www.waterfront.nl/podium.php3?p=agenda&maand=122002&dag=1040857200&prod=1
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:33 schreef pitha het volgende:Phantom Force, Spacefunk, Waterhouse Dub, Scandal, True Natty
Dit zijn namen die ik niet ken.
Op zich niet zo vreemd, maar ik herken wel 2 titels van "Digital" nummers.
namenlijk: Waterhouse dub en True Natty
copy n paste voutje gemaakt ms?
Phantom Force, Spacefunk, Waterhouse Dub, Scandal, True Natty,.... eigenlijk teveel om op te noemen. We hebben het hier natuurlijk over niemand minder dan de Dubmaster himself: Digital! Dé man als het gaat om beat edits en sub sub sub basses. Speciaal voor deze editie komt de man naar Rotjeknor om hier zijn kerstfeest te vieren, en dat belooft groots te gaan worden als je bedenkt dat de man al op zoveel grote labels succes na succes heeft geboekt. De rest van de avond wordt zoals altijd uitgevoerd op de beproefde illy way.
quote:mooi! en om de hoek - beter!
Op maandag 23 december 2002 13:31 schreef Sjoerdmans het volgende:
3 Januari is er in Tivoli een feestje, maar kijk vooral even naar 31 Januari.
Black Sun Empire en C4C.
geen introductie nodig lijkt me
http://www.tivoli.nl/pages/agenda.htm
quote:*net thuis van Illy Noiz in Waterfront*
Op donderdag 26 december 2002 18:34 schreef Sjoerdmans het volgende:
lalalavanavond DIGITAL
Ik vond Digital wat tegenvallen, vond um vannacht niet prettig dansbaar draaien (mogelijk was ie teveel afgeleid door de schoonheid die bij hem was).
Gelukkig heb ik hem weleens beter gezien en gehoord, waardoor ik weet dat ie het wel kan.
Nubian en Mack draaiden een stuk vetter en zeer prettig dansbaar, een goede afsluiter van deze toch wel leuke Illy Noiz.
quote:yep, absoluut een goed nummer. Vol en bruut.
* B3aTjUgGl3r vind metrosound idd heel vet ik zou ook eens andere DnB klassieker als Adam F- Brand new Funk downen/kopen
quote:Neehee, dat duurt nog even
Op zaterdag 4 januari 2003 17:05 schreef HAL9000S het volgende:
welk?? Die met Black sun empire??
Michel de hey draaide er laatst nog, en vorige zomer had je er wat kinky parties, Firestorm en dergelijk.
quote:zeker
Op zaterdag 4 januari 2003 17:01 schreef Oid het volgende:
Waren er hier ook nog mensen op dat ongelofelijk dikke feestje in de tivoli?
En Theeboontje was er ook
De boel was nog best 'bouncing' toen de TL aan ging
Het feest had nog best een uur of 2 door kunnen gaan.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 17:10 schreef frank_woei het volgende:
Michel de hey draaide er laatst nog,.......
quote:Zo slecht is hij nou ook weer niet
Op zaterdag 4 januari 2003 23:58 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Met dj's: Sin, Pressure, Chase en Predator (van ruffneck )
Check http://www.tagrijn.nl/view.asp?evid=758 voor meer info
quote:Nah, ik was al vrij kapot toen dus 't kwam wel goed uit maar 't was zeer zeker wel vet! Druid, nieuwkomer toch? deed 't erg lekker IMO.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:12 schreef Oid het volgende:
De boel was nog best 'bouncing' toen de TL aan ging
Het feest had nog best een uur of 2 door kunnen gaan.
En hijs best wel goed eigenlijk, hij heeft r lang voor geknokt iig!
daar zit praktisch iedereen die wat betekent in de nl dnbscene
quote:mmm, dan kan ik me daar beter niet vertonen
Op maandag 6 januari 2003 18:10 schreef reem het volgende:daar zit praktisch iedereen die wat betekent in de nl dnbscene
quote:relaxed, eens een kijkje gaan nemen binnenkort!!
Op maandag 6 januari 2003 18:21 schreef reem het volgende:
Nah, tis allemaal heel down to earth hoor. we hebben veel lol altijd. En aardig groot ook (niet te vergelijken met fok though), 500 forummers ofzo.
Aphrodite !
Met in het voorprogramma
"nog niet bevestigd"
t duurt nog wel ff maar het kan niet vroeg genoeg gemeld worden.
komt allen!
[Dit bericht is gewijzigd door SJO3RD op 18-01-2003 23:14]
quote:waar? ik wil er ooooook heen nml, maar tis nooit dichtbij apeldoorn
Op zaterdag 18 januari 2003 13:36 schreef SJO3RD het volgende:
Vrijdag 4 April in 013Aphrodite !
Met in het voorprogramma
*nog niet bevestigd*
t duurt nog wel ff maar het kan niet vroeg genoeg gemeld worden.
komt allen!
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 19-01-2003 02:51]
quote:Jij moet volgend weekend naar Arnhem
Op zaterdag 18 januari 2003 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
waar? ik wil er ooooook heen nml, maar tis nooit dichtbij apeldoorn
goudvishal
D KAY/MINDMACHINE
TYSON
UNREAL
MC DAPPER
MC SHORTSTON
quote:Met in het voorprogramma fckn wckd* crew dus
Op zaterdag 18 januari 2003 13:36 schreef SJO3RD het volgende:
Vrijdag 4 April in 013Aphrodite !
Met in het voorprogramma
"nog niet bevestigd"t duurt nog wel ff maar het kan niet vroeg genoeg gemeld worden.
komt allen!
remi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |