de fouten van de laatste tijdquote:
OMGquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Vreugde bij ajacieden Huntelaar, Perez en Lindgren na het vijfde doelpunt van de Amsterdammers die Sparta uiteindelijk verslaan met 5-2.
Op nu.nl
Auquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Vreugde bij ajacieden Huntelaar, Perez en Lindgren na het vijfde doelpunt van de Amsterdammers die Sparta uiteindelijk verslaan met 5-2.
Op nu.nl
Kopt vi.nlquote:Huntelaar pas weer in 2008 binnen de lijnen
10/11/2008 15:04
Die is wel echt heeeeel slechtquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Op nu.nl
voetbalzonequote:De interesse in Eljero Elia (foto, voorgrond) neemt alsmaar toe. Nu is Premier League-revelatie Hull City bijzonder geīnteresseerd in de diensten van de buitenspeler van Arsenal. Naar verluidt bekeek manager Phil Brown afgelopen week zijn verrichtingen in het UEFA Cup-duel tussen Manchester City en de Enschedeërs. Eerder werden al clubs als Arsenal en Espanyol aan de oud-speler van ADO Den Haag gelinkt. (The Mirror)
Dat bedacht ik me ook al toen ik het hem hoorde zeggen, maar wist het niet zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:35 schreef Gatalin het volgende:
Tijdens de samenvatting van AZ - Twente wist de commentator te melden dat Steve McClaren niet voor het eerst in het DSB stadion was, omdat hij al in de UEFA Cup met Middlesbrough tegen AZ had gespeeld. Dit duel was echter nog in de Alkmaarderhout.
Viel me ook op, maar Egbers blinkt sowieso uit in gestamel en fouten...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Egbers was weer erg op dreef zondag met ook nog 'Arno Hofstede' ipv Bernard en NEC staat nu op gelijke hoogte met NEC (ipv PSV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |