Ik denk dat je dan in Almere moet gaan zoeken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef koningdavid het volgende:
TerugVindPolmanstadion
Wel heel erg ja, mijn god.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almere![]()
Dat ze het na een dag nog niet doorhebben is helemaal ongelooflijk.
Spits probeert het nog in elk geval. In AD Sportwereld wordt er met geen woord gerept over de wedstrijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de Spits! weet men niet hoeveel het gisteren geworden is:
[ afbeelding ]
quote:Steppe zag de transfer stranden op de weigering van Germinal Beerschot het Friese bod van naar verluidt anderhalf miljoen euro te accepteren. Bij SC Heerenveen kon de negentienjarige jeugdninternational voor vier jaar tekenen.
Tikfoutje, dus?quote:
wie weet maar ik meen me te herinneren dat Aissati ook al op de site van FC Utrecht stondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen blunder, wel leuk:
[ afbeelding ]
Van vandaag. Ik denk dat Robinho wel naar Chelsea vertrekt
http://www.sportweek.nl/v(...)per_direct_ontbondenquote:Kenneth Perez (foto) is officieel vogelvrij. Donderdag werd het contract van de aanvallende middenvelder bij Ajax per direct ontbonden. De ontbinding van het contract volgt op een conflict tussen speler en club na het terugzetten van de Deen naar het beloftenteam van de Amsterdammers. Hoofdcoach Marco van Basten was verantwoordelijk voor deze maatregel.
jeugdinternational is niet correct gespeld en die zin waarin wordt gezegd dat het bod wordt geweigerd loopt ook niet echt lekker.quote:
Blunder van jewelste dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
jeugdinternational is niet correct gespeld en die zin waarin wordt gezegd dat het bod wordt geweigerd loopt ook niet echt lekker.
quote:Riera rijst af naar Liverpool
quote:
Vi.nlquote:VVV-Venlo-FC Zwolle 1-1
FC Zwolle kwam al snel op voorsprong via Hans van der Haar, die in de zevende minuut doelman Kevin Begois versloeg. VVV joeg minutenlang op de gelijkmaker, die lang uitbleef, maar uiteindelijk in de 67ste minuut op het scorebord verscheen. Invaller Soufiane Dada zette voor en Samir El Gaaouri werkte de bal in het doel voor de verdiende gelijkmaker.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef Bjoro het volgende:
die van Almere blijft leuk !
staat het er nog op trouwens ?
De hand van Van Geel is dus al zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
De NOS was ook lekker bezig.
Bij Roda JC stond Demouge in spits en Boutahar, Kargbo en Azkun op het middenveld.
quote:PSV is de start van het nieuwe seizoen goed begonnen. De landskampioen won met 1-5 tegen FC Utrecht.
De zin is niet helemaal lekker, maar wat is de fout?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef kevin6188 het volgende:
Radio 1 doet het ook niet helemaal lekker op haar site:
1 PSV is de start van het nieuwe seizoen goed begonnen. De landskampioen won met 1-5 tegen FC Utrecht.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef Blawh het volgende:
Scheringa hoorde dat Feyenoord op termijn een stadion met een capaciteit van 100.000 wil, de zakenman wou met zijn AZ echter baas boven baas zijn en besloot een megastadion op poten te zetten.
[ afbeelding ]
Tom Egbers, de koning van de versprekingen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tom Egbers bij het voorlezen van de stand: "PSV weer vertrouwd onderaan."
PSV is het nieuwe seizoen goed gestart of goed begonnen. Niet allebei.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De zin is niet helemaal lekker, maar wat is de fout?
Ah, dus toch dátquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
PSV is het nieuwe seizoen goed gestart of goed begonnen. Niet allebei.
Uit het Ajax-topic.quote:Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef Nashje het volgende:
VI is ook weer lekker bezig trouwens.
Ajax contracteert jonge Kameroense middenvelder
01/09/2008 15:33
Eyong Enoh heeft een contract verdiend bij Ajax. De Kameroener maakte indruk tijdens zijn stage in Amsterdam en heeft voor twee jaar getekend. Ajax heeft nog een eenzijdige optie op twee jaar extra bedongen.
Enoh is een 21-jarige middenvelder en speelde afgelopen seizoen voor Ajax Capetown, de Zuid-Amerikaanse dochter van de Amsterdammers.
- - - - - - - - - -
- Enoh is geen 21 maar 22 jaar
- Ajax Capetown is nog altijd in Zuid-Afrika gevestigd, en is dus geen Zuid-Amerikaanse dochter van Ajax
Die is nu wel ernstig hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen blunder, wel leuk:![]()
Van vandaag. Ik denk dat Robinho wel naar Chelsea vertrekt
quote:Pas vorig seizoen kwam de klad er een beetje in. Drie wedstrijden speelde hij maar voor Fulham dat hem achtereenvolgens uitleende aan Leicester City en Watford. Zestien duels werkte hij af in de Premiership, de divisie onder de Premier League. Ze hebben geen speciale plek in zijn herinnering gekregen. „ Strijd. Dat vooral. Veel lange ballen, zwaaiende ellebogen en tackles. Dan lijkt het misschien nog wat, maar in werkelijkheid voelde dat niet zo, alhoewel ik geen moeite had om staande te houden, hoor.”
Hij is ook gewoon een Nigeriaan dus die leeftijd klopt welquote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uit de Ajacied van deze maand: Gregory van der Wiel is al 28 jaar oud.
En er stonden nog wel wat fouten in maar die ben ik alweer vergeten.
Helemaal nietquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een Nigeriaan dus die leeftijd klopt wel
Dit is serieus te ergquote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef koningdavid het volgende:
UIt een artikel van de Gelderlander over Collins John.
[..]
quote:Manchester City wil Cristiano Ronaldo
di 02 sep 2008, 23:19
AMSTERDAM - De steenrijke Arabische eigenaren van Manchester City hebben hun oog laten vallen op Cristiano Ronaldo. Het Engelse dagblad The Guardian meldt op zijn website dat de club een bod voorbereidt van circa 150 miljoen euro op de Portugese steraanvaller van stadgenoot Manchester United. De overgang zou zijn beslag moeten krijgen in de volgende transferperiode, januari 2009.
"Ronaldo zegt dat hij voor de beste club in de wereld wil spelen, dan zullen we in januari wel zien of hij dat meent", aldus voorzitter Sulaiman Al-Fahim van investeringsmaatschappij Abu Dhabi United Group.
Daarnaast verklaarde Al-Fahim dat hij nog meer gerenomeerde spelers wil aantrekken. Op zijn verlangslijstje staan onder meer Thierry Henry (Barcelona) en David Villa (Valencia).
Maandag al sloeg Manchester City een grote slag op de transfermarkt door Robinho voor ongeveer 40 miljoen over te nemen van Barcelona.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de alinea erboven heet de trainer van Heracles Gert Leerkes (niet op de screen).
quote:VoetbalPrimeur.nl Bijna 1 miljoen euro
Rijk worden met voetbalnieuwtjes
Door: Marten Blankesteijn & Geert Jan Hahn
Gepubliceerd: woensdag 17 september 2008 23:48
Update: donderdag 18 september 2008 00:14
Jelmer begon op zijn 18e een voetbalsite. Vijf jaar later is hij rijk.
Eigenlijk vonden ze die Google Ads maar lelijke dingen. Maar bij een restyling, een jaar of twee geleden, maakten ze er bij VoetbalPrimeur.nl toch maar plaats voor. Je kon nooit weten.
Een maand later kwam Google afrekenen: alstublieft, zevenduizend euro, met dank aan de vele aangeklikte advertenties. Opeens waren de arme studentjes achter de website rijk. Geen maximale studielening meer, geen bijbaantjes, geen krappe kamertjes. Hun hobby, waar ze al drie jaar lang elke vrije minuut mee bezig waren, bleek een goudmijn.
‘Jelmer Geerds, algemeen directeur’, staat er inmiddels op het visitekaartje van de 23-jarige ondernemer. Vijf jaar geleden begon hij met VoetbalPrimeur om een beetje ervaring op te doen met sportjournalistiek. Het leverde hem een bedrag op waar je een dikke Porsche van kunt kopen, plus een mooi salaris en een lease-auto, sinds hij de site in november 2007 verkocht aan Voetbalzaken.nl. ‘Het blijft een bizar bedrag voor een website. Internet is zo’n vluchtige markt, morgen kan het niks meer zijn. Het belangrijkste was dat het gevoel goed was. En zonder die overname had ik nu geen huis kunnen kopen.’
Rafael van der Vaart
Maar belangrijker dan geld vindt Geerds erkenning. Grijnzend vertelt hij over de keer dat hij bij Rafael van der Vaart was. ‘Hij kijkt regelmatig op onze site. En toen Sylvie binnen kwam lopen zei ze ook meteen: ik kijk elke dag!’ Over Huub Stevens en Co Adriaanse heeft Geerds vergelijkbare verhalen. En over AZ-spits Moussa Dembélé, die in een Belgisch tijdschrift zei dat VoetbalPrimeur zijn favoriete website was. ’95 procent van de voetballers kent ons’, zegt Geerds trots.
Maar het zijn vooral de supporters die geld in het laatje brengen. In vijf jaar tijd groeide het aantal unieke bezoekers van de website naar 90.000 per dag, goed voor een derde plek op de ranglijst van Nederlandse voetbalwebsites.
Terwijl zijn studiegenoten aan het afstuderen zijn, zit Geerds in de vergaderruimte van de VoetbalPrimeur-redactie. Inclusief hemzelf heeft de site nu drie mensen fulltime in dienst, plus vijftien betaalde freelancers.
Een jongensboek? Nee. De jeugddromen van Geerds liepen meestal anders af. Hij wilde sportjournalist worden, maar dan wel bij Voetbal International (VI). Hij begon daarom aan een studie Journalistiek in Zwolle, zonder dat hem dat al te veel plezier bezorgde. En dus regelde hij een stage bij Infrostrada Sports, het bureau dat álle statistische gegevens over bijna alle sporten verzamelt. Dat beviel Geerds goed: ‘Ik wilde toch ervaring op blijven doen. Dus toen heb ik wat vrienden en klasgenoten bij elkaar gezocht, en een oproepje op internet geplaatst: wie vindt het leuk om een voetbalsite te beginnen?’
Iedereen interviewen
De formule van VoetbalPrimeur was helder: veel meer nieuwsberichten maken dan VI.nl, de grootste voetbalsite van het land. En dan niet alleen gecheckte nieuwtjes over de grote clubs, ook talloze geruchten en nieuws over minder populaire clubs werden online gezet.
Het bleek een succesvolle aanpak. En dus is van de droom om ooit nog eens bij VI te mogen werken inmiddels weinig meer over. ‘Ik zou daar onder aan de ladder moeten beginnen. Dan mag ik over de Eerste Divisie gaan schrijven. Maar kijk wat ik hier heb: ik kan naar elke wedstrijd, kan iedereen interviewen die ik wil. We komen net met vier man terug van het EK. Ik mocht naar zeven wedstrijden. Zéven! En dan heb ik de halve finale nog laten schieten omdat Nederland eruit lag.’
Het is de beloning voor vijf jaar keihard werken – ‘de site was belangrijker dan mijn vriendin’ – maar ook met een smak geld op zak neemt Geerds geen gas terug. Hij schrijft nog steeds voor VoetbalPrimeur, en is ondertussen ook al bezig met nieuwe projecten. Een deel van het overnamegeld besteedde hij aan de aankoop van zijn vaders bedrijf. ‘Ik betaal nu mijn vaders salaris, ja. Het gaat om een website, EuroChalet.nl, waarmee hij huisjes in Oostenrijk en Zwitserland verhuurt. Zijn site was verouderd, maar nu begint het weer te lopen.’ En hoe gaat dat met de functioneringsgesprekken? Lachend: ‘Die voeren we niet.’
Vakantie
Nee, die tijd gebruikt Geerds liever voor zijn nieuwe online kindje: Vakantiekiezer.nl. Een onafhankelijke, betrouwbare website waar je allerlei vakantieaanbiedingen met elkaar kunt vergelijken. Een gat in de markt, vindt Geerds.
En alsof dat nog niet genoeg is, is de 23-jarige student meerdere keren per week te vinden bij amateurtopclub IJsselmeervogels. ‘Ik kwam daar regelmatig als journalist, en het viel me op dat hun persbeleid nogal te wensen overliet. Dus ik heb de voorzitter aangeboden perschef te worden.’ Vrijwillig, maar achter alles zit een gedachte. ‘Ik ben wel bezig met carrièreplanning’, bekent hij met een lach.
Dus wat doet Geerds over 20 jaar? ‘Misschien ben ik dan perschef van een grote club.’
Bron: DePers.nl
Mooie fout iddquote:Op maandag 22 september 2008 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
Voor de VP-fans: http://www.radio1.nl/cont(...)met-voetbalnieuwtjes
Na zeven minuten gaat hij heerlijk de fout in.![]()
En ook:
[..]
Jelmer is nu de communicatie man bij IJsselmeervogels, spreek hem wel eens.quote:Op maandag 22 september 2008 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Die Jelmer toch, heb ik 2 jaar bij in de klas gezeten op de middelbare school. Toch maar eens de contacten aanhalen.
Caluwé heeft zijn rentree allang gemaakt tegen PSV thuis, toen viel ie in voor Sanmartean.quote:TT pagina 806 :
FC Utrecht-middenvelder Tom Caluwé maakt binnenkort zijn rentree in de Eredivisie.
De Belg speelde maandag al mee met de beloften tegen Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |