abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61245084
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Vamp lief dat je het gevraagd hebt aan je tante
Ik heb inmiddels iemand anders gevonden die hem voor me op wil halen. Ik zie haar dan ook wel niet zo vaak, maar dan is hij iig wel alvast van mij
Fijn dat je iemand anders gevonden hebt!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:24:47 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61249065
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Saffier het volgende:
ik heb een vriendin die haar halve familie al is verloren aan allerlei soorten kankers, zij durft écht niet te gaan uit angst voor slecht bericht en ik krijg haar maar niet zover om wél langs te gaan helaas
Onbegrijpelijk, bij mij in de familie tieren de cellen ook welig maar daarom zit ik er júist bovenop, als je er op tijd bij bent is er namelijk (vaak) nog wél iets aan te doen, itt tot als je je kop in het zand steekt en er pas achter komt als het door je hele lichaam zit .

Maar idd, waarom zeg ik dat tegen jou .

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 30-08-2008 18:30:29 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:27:56 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61249139
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:06 schreef poemojn het volgende:
Baby Einstein vonden ze ook al jong leuk hier. Bijv de Mozart-DVD (muziek met bijpassende beelden). Kun je iig bij onze bieb ook gratis lenen op de kinderafdeling.
Programma's die ze allebei leuk vinden nu zijn Pingu, Zandkasteel, Dirk & Peter Scheele-dvd. Is soms makkelijk.
Dean moet altijd huilen van baby Einstein..hij vind dat leeuwtje eng (of hij vindt zichzelf al intellectueel genoeg ) .

Hij is momenteel helemaal gek van Hopla, met Bumba als goede tweede. Sesamstraat vindt ie ook leuk .

Het enige waar ik trouwens een gruwelijke hekel aan heb zijn die halfbejaarde taarten die denken dat het nog kleine meisjes zijn, zelfs Bumba is nog beter te pruimen .
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:28:15 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61250261
Belana, leuk zo kort haar!

Saffier, geniet van je welverdiende vakantie en daarna beginnen bij leuke nieuwe baan!

BE, correct me if i'm wrong, maar je hebt toch donkerbuin haar? dan zou zwart je ook staan, toch? of ben je bang dat je dan te bleek wordt in je gezicht?

Eli heeft voor zijn verjaardag een gitaartje gehad van baby-einstein. hij begrijpt hem nog niet helemaal

Dat bevolkingsonderzoek is vanaf 30 jaar? dan heb ik nog ff
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61250596
Zo ik ben weer in de bewoonde wereld..

Hele week als reisleider weg geweest met een groep gehandicapten.
Alleen halverwege de week sloeg mijn verkoudheid om in een flinke bacteriele voorhoofdsholte ontsteking
Verder was het erg geslaagd!!

Pepijn wil nu vooral mama hangen en mama melk
Gelukkig voor hem is mama voorlopig niet langer dan 1 nachtje aan een stuk weg.
pi_61250875
/Inbreekt in het topic

Voor wie het leuk lijkt en omdat het morgen nog supermooi weer wordt enzo...

In Leiden zijn de Rapenburgconcerten bezig en morgenmiddag vanaf 13.00 wordt er een muzikaal sprookje verteld "voor jong en oud". Op papier klinkt het erg leuk
http://www.rapenburgconcert.com/index.pl?p=band_info&programID=113

Wellicht dat er mensen zijn die dit soort dingen leuk vinden. Ik heb zelf in de Schouwburg in R'dam gewerkt en ik was altijd helemaal weg van die kindertheater-shows enzo, en ik denk dat ik morgen ga kijken want ik vind het zelf ook wel leuk klinken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:10:37 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61251270
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga nog mezelf nog even vermoeien op de dansmat. Met een koptelefoon op.
ben ik weer helemaal on topic
voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?

welk spel heb je erbij?

in duitsland heb je trouwens voor 6,95 excl (hoge) verzendkosten al een dansmat
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:31:36 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61251898
Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?

Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!

p_iglet, wb
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:36:12 #209
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61253556
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?

welk spel heb je erbij?

in duitsland heb je trouwens voor 6,95 excl (hoge) verzendkosten al een dansmat
Ik denk niet dat wij een V-Tech Smile aan gaan schaffen. Wat een prijzen

Voor Lucie gaan we wat anders doen. Lief is muziektechnoloog en programmeert/componeert op de computer met een programma (Max/MSP) waarin je onder andere geluidsobjecten kunt maken die aan te sturen zijn via een joystick, en dus ook via de dansmat. We gaan een soort geluidenlotto maken, die we dan met twee dansmatten kunnen spelen

Voor de pc heb ik In the Groove en Stepmania, voor PS1 Jungle Book Groove Party (jouw aanrader ) en Dancing Stage Party Edition. Moet nog uittesten of het werkt met de PS1.
Ik ben alleen nog maar bezig geweest met In the Groove op absoluut beginners oefenniveau. Da's al beweging genoeg voor een a-sportiefje als ik
(Ik snap al wel wat er zo ontzettend leuk aan is )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61253696
Ja Viev, ik vind je ook een beetje stilletjes de laatste tijd

Macka, ik ga nu toch wel heel benieuwd worden naar zo'n dansmat! Nu nog even de ervaringen van Syrena en Phluph afwachten

Mijn stem is aan het terugkomen. Ik lijk nu alleen nog op een schorre kraai.
En 9 september ga ik beginnen met een cursus italiaans voor beginners
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:45:25 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_61253720
ow wat leuk snoop! Wil ik ook nog eens doen prachtige taal! (prachtig land )
stormy waters...
sailin'
pi_61253739
ja hè?

Oh ja, ik zag je haar
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:21 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_61253785
dank dank (voor alle complimenten natuurlijk)

heb je een beetje taalgevoel?
stormy waters...
sailin'
pi_61253882
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Belana het volgende:
heb je een beetje taalgevoel?
nee
pi_61253895
Nou ja, nederlands en engels gaan prima. Maar voor duits en frans heb ik nooit echt voldoendes gehaald op school
pi_61254269
Wat goed snoop! Wel handig als je zo vaak naar Italië gaat
Ik wil graag een cursus Spaans doen. Lijkt me wel wat als de jongens iets ouder zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:14:16 #217
190853 RockabeIIa
pi_61254293
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef snoopy het volgende:
ja hè?

Oh ja, ik zag je haar

*terugscrollered*

Heyyyy lekker wijf pi* ****** hihi
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:16:20 #218
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61254329
vandaag ons nieuwe speeltje binnengekregen, een eos camara, een heel verschil met onze vorige!

Een talenknobbel is hier ook niet aanwezig, ga het niet eens proberen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:18:39 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_61254366
rocka

ow snoop, je bent dus net als ik
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:33:07 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61254722
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?

Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!

p_iglet, wb
Hey Rocka (en Snoops), wat lief dat je ernaar vraagt .

Klopt, ik post even wat minder, ik lees nog wel mee regelmatig, maar gewoon wat minder puf/interesse om te posten en ik probeer idd zoveel mogelijk tijd met mijn moeder door te brengen, ze is nog "stabiel" maar zoals gezegd is ze aan haar laatste medicatie bezig (er is er nog 1 hierna, maar de oncoloog heeft gewaarschuwd dat de kans dat het aanslaat vrijwel nihil is) en ik merk wel aan haar dat ze de laatste tijd wat meer bezig is met het onvermijdelijke, om het even zo te zeggen..en dat ze wat meer klachten krijgt, ook al probeert ze dat te verbergen. We gaan over 2 weken met zijn allen op vakantie (ik, meneer Vivi, Dean en mijn broertje) en daar verheug ik me erg op, om wat quality gezinstime door te brengen maar tegelijkertijd stemt het me erg droevig omdat het misschien wel de laatste gezinsvakantie is . Ik probeer het allemaal zoveel mogelijk weg te drukken eiks want ik krijg echt paniek aanvallen als ik denk aan, nu ja, je begrijpt het wel.

Ze geniet wel enorm van Dean, ze hebben ook een hele speciale band, die 2 , en noemt hem haar beste medicijn, zo fijn. Ik ben zo blij dat ze dit nog mee mag maken allemaal al verleg je steeds die grens, eerst was het "ik wil dat ze mijn kind nog te zien krijgt" en nu wil ik zo graag dat ze nog meemaakt dat hij naar school gaat...maar ja, het wordt wel steeds onwaarschijnlijker natuurlijk .

Maar goed, tot nu toe heeft ze iedereen verbaasd dat ze het zo lang heeft gered dus wie weet, ik probeer iig zo positief mogelijk te blijven!
pi_61254979
Oh Viev, wat verdrietig is het toch
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben zo allemaal samen maar hoop natuurlijk dat het niet jullie laatste is.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:05:20 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61255399
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef snoopy het volgende:
Oh Viev, wat verdrietig is het toch
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben zo allemaal samen maar hoop natuurlijk dat het niet jullie laatste is.
Thanks, lief van je .
pi_61255864
Oh jeetje Vivi, wat verdrietig allemaal, en zo moeilijk, hopelijk maken jullie nog mooie momenten op vakantie en erna, waar je later met een goed gevoel op kan terug kijken. Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:27:13 #224
190853 RockabeIIa
pi_61257082
Vivi, wat naar voor jullie
Wel fijn dat je in elk geval de gelegenheid hebt speciale dingen mee te maken en te gaan doen met je moeder en Dean.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:48:49 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61257415
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')