abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61276728
Vivi Het is voor iedereen onvermijdelijk, je moeder verliezen. Maar dat het aan zo'n ***ziekte moet zijn en zo veel te snel ... pff het lijkt me zo eng en verdrietig allemaal

Bar ook een voor jou. 6 september komt er al weer heel snel aan he Sterkte de komende tijd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:30:10 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61277772
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef Vivi het volgende:
Verder ben ik sowieso niet zo goed in zelfmedelijden, ik geef mezelf wel een schop onder m'n kont en hupsekee .. . .
Niet té stoer he vrouwke?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 1 september 2008 @ 00:12:04 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61280529
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Niet té stoer he vrouwke?
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61280904
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch .
Soms mag je ook gewoon een mens zijn hé, dikke kus voor jou Vivi. Lijkt me vreselijk om je moeder ziek te zien en er zelf niets aan te kunnen veranderen. Ik hoop echt dat er nog alternatieve medicijnen voor haar te vinden zijn.

Bar, ook jij sterkte de komende tijd
weet niet goed wat te zeggen tegen mensen die zo'n groot verlies lijden, excuses daarvoor.
Mama van Isa en Ties
  maandag 1 september 2008 @ 00:59:04 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61281746
Zooo Weekend !!! en ben er meer aan toe dan ooit geloof ik,, kan niet meer op mijn voeten staan, wat een gekkenhuis hier, en druk echt niet normaal, eigenlijk is geen enkele dag rustig geweest.

Straks eens lekker uitslapen, en morgen of overmorgen naar Mama Mia samen met 2 vriendinnen

En dank jullie jullie zijn lief
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 1 september 2008 @ 07:59:51 #256
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61283790
ja hoor, eerste schooldag... en het begint te regenen

Viev, sterkte.. ik heb wel een idee wat je doormaakt nu (zelf 2x meegemaakt) en dat is niet mis. Probeer nog zo veel mgelijk mooie herinneringen te creëren.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61284811
Vivi wat ontzettend moeilijk en onzeker is dat. En ook het geluk dat ze Dean toch nog kan zien opgroeien, al heb je geen idee hoe lang. Geniet lekker van de vakantie samen, maak foto's, video's, sla het op in je geheugen en zorg dat je zelf ook een uitlaatklep hebt. Je mag ook best eens een watje zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61285333
Vivi, sterkte meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61285336
Vivi

Ik had zoiets raars net. De hele nacht heb ik raar en eng gedroomd over mijn jongste zus die in mijn droom de meest vreselijke ziektes had en steeds bijna dood ging.
Vanmorgen werd ik gebeld dat ze in het ziekenhuis ligt Acute eileiderontsteking, een vermoeden van chlamidia en onverklaarbaar weefsel in de baarmoeder Ze gaat er wel weer bovenop komen, maar ik blijf "gedoe" rondom je baarmoeder toch eng vinden. Je verwacht het ook niet zo snel bij een 21 jarige
pi_61285489
owlet dat is echt schrikken. Raar ook dat je ervan droomt... (En chlamidia is inderdaad een soa die je als vrouw eigenlijk niet merkt, maar wat wel heel veel kwaad kan doen, daarom is het best een enge soa)

Hier zit ik nu echt in een dip! Ik wordt echt gek van alle negatieve dingen, het is al vanaf de zomervakantie bezig! Echt ik kan nu weinig meer hebben hoor, ik sta op het punt om gewoon in bed te blijven kussen over mn hoofd en een paar weken wachten tot de pechvogel ons huis weer heeft verlaten.

Opsomming:
Jennifer met een virale infectie in frankrijk
Priscilla gestoken/gebeten door een onbekend beest, onstoken voet -> dokter
Poes geopereerd aan zijn oog, maar het mocht niet meer baten, na 2 weken vechten voor zn leven moesten we het besluit nemen dat hij te ziek was.
Ik krijg die zlefde dag nog koorts en een borstontsteking, afgelopen woensdag is een abces op mn borst opengesneden.
Mijn duif overlijdt aan ouderdom.
Gister zie ik dat onze poes Dolce een soort groene vloed verliest uit haar poes, sterk vermoeden een baarmoederontsteking, of te wel we gaan vannavond weer naar de dierenarts.

Echt ik word er behoorlijk gestoord van!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61285536
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.

Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 1 september 2008 @ 10:18:15 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61285560
He jakkes Owlet... wat een eng 'toeval', of niet natuurlijk. .
En wat een enge dingen. Dat verwacht je idd niet bij een 21-jarige.
pi_61285661
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:17 schreef YPPY het volgende:
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.

Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
Ja we hebben nu bijna iedereen gehad... Alleen mijn man en de andere kat nog...

Ik hoop alleen dat we vanavond niet weer leeglopen op de dierenarts. Het hele avontuur met onze andere kat heeft ons 700 euro gekost, zo'n bedrag kan ik echt niet nog eens missen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 september 2008 @ 10:31:25 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61285808
Sterkte Vivi. Veel leuke vakantieherinneringen gewenst.
Wat een pech zo ineens Ticootje... Sterkte ermee.
Hopelijk knapt je zus gauw een beetje op Owlet, Bijzonder vind ik het altijd, dat familieleden zo'n hechte band hebben dat ze dingen kunnen "voorvoelen"

Ik ben goed bezig
Heb in mijn halletje alle plinten geschuurd en de lijsten van de kozijnen die nog moesten. Zometeen afplakken en schilderen. Eerst ff een bakkie
Had ik geweten dat het zo snel ging had ik het niet zolang uitgesteld...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61286105
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.

Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61286217
Even allemaal tegelijk: Vivi,Bar,Owlet en Ticootje

Wij hebben vakantie geboekt twee weken in een huisje op de veluwe, park met zwembad,indoorspeelparadijs en animatie. Normaal gaan we naar kleinere parken maar omdat ik nu niet zo lang kan fietsen en wandelen hebben we ook wat ander vertier nodig voor Emma. nog vier weken en dan gaan we weg
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61286265
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.

Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
  maandag 1 september 2008 @ 10:54:10 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61286286
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet

Hoe ver ben je nu Jelief?

* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje. Ikzelf denk van niet...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 1 september 2008 @ 10:55:38 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61286311
Lekker Jelief!

Ik weet wat je bedoelt Mel, maar ik zou niet weten waar je die nog kan vinden...

En dan ga ik nu nog even spammen.
*reclame*
Voor de mensen die geld over hebben.
Je kan nu een abonnement nemen van FOK!, krijg je een paar extra features (hoe nuttig die zijn weet ik zelf eig. niet) maar je steunt er FOK! ook mee, waardoor er mss andere (betere?) dingen mogelijk zijn.
Kijk hier voor uitleg van hoe het werkt: http://frontpage.fok.nl/page/abofaq en hier kan je een abonnement kopen: http://www.fok.nl/shop/
Je kan evt. ook je notes aanvragen daar, maar dat lijkt me voor de meeste OUDjes niet echt noodzakelijk. Braaf als we zijn.
*/reclame*
pi_61286456
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet

Hoe ver ben je nu Jelief?

* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje. Ikzelf denk van niet...
Afgelopen zaterdag 19 weken dus dan 23 weken. Ik kom niet verder dan een uurtje fietsen of wandelen helaas. Ik hoop dat ik aan het eind nog mijn ene voor mijn ander voet kan zetten
  maandag 1 september 2008 @ 11:11:15 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61286613
BE ga je nu in elk topic spammen? Dan ga ik je nl aangeven
(wat een idioot gedoe, 4 abo's. Ik ga me er niet in verdiepen.... 1 abo had ik wellicht wel willen lezen en doen maar dit is me teveel moeite )

Jelief, dat schiet al weer lekker op. Doe je nog aan buikfoto's? <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 1 september 2008 @ 11:12:03 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61286629
Neuh, 1 keer is genoeg.
pi_61286911
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:53 schreef Jelief het volgende:

[..]

Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
je zou denken van wel, maar helaas daar hebben ze ze niet.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 1 september 2008 @ 11:29:03 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61287038
Melonovy, ik ben in december in het speelgoedmuseum in Roden geweest en volgens mij hadden ze er daar eentje staan die nog werkte. Maar ja, dat is wel een eind weg.

http://www.kinderwereld.net/index.htm
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 september 2008 @ 12:01:32 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61287878
Ik heb gewoon 5 notes Maar ik ga er geen 4,50 voor betalen om ze te kunnen zien... Ze zijn vast ook al heel oud, aangezien ik de laatste jaren toch heel braaf ben

De extra's van die abo's vind ik ook niet echt heel bijzonder.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')