De waarheid bestaat wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Koenholio het volgende:
Hetzelfde geldt voor gelovigen trouwens, hoor. Iedereen moet eens kappen met denken dat ze de waarheid te pakken hebben, want die bestaat gewoon niet.
Die sprookjesboeken? no thanksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:18 schreef Kesum het volgende:
Terecht klacht.
Eerst alle boeken goed lezen.
Dat vind jij ja. En dat mag je best vinden, primaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef Agiath het volgende:
God bestaat niet <--- waarheid.
Het is alleen maar een vorm van moed geven aan een stelletje imbecielen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
God bestaat niet dus religie is onzin.
We hebben betere argumentenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Valt me inderdaad op dat vaak de Atheïsten steeds proberen hun zegje te doen op fora. Telkens maar mensen proberen te overtuigen van hun standpunten en maar aandringen. Lijken wel Jehova's...
WAARHEID misschien ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:21 schreef xalo het volgende:
Goede klacht, je kunt geen fatsoenlijke discussie meer beginnen, gewoon omdat iedereen atheïst is. Was er op de frontpage trouwens geen zwaar gelovige/kloon die altijd op vanalles reageerde in de richting van: God wilde dit?
Volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk om Athëisten op de kast te krijgen hoor, je hoeft enkel maar aan te geven dat Athëisme ook een religie is, of iets dergelijks. Best leuk lijkt me.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef Scaurus het volgende:
Klacht 2: teveel atheïsten zodat discussiëren niet meer uitdagend en vermakelijk is.
Begrijp ik nou goed dat jij Athëisme een religie noemt, die de Athëist niet aanhangt?quote:Klacht 1: atheïsten die geen fuck verstand hebben van hetgeen ze niet aanhangen, namelijk een religie.
die ouwe atheïst Stalin, DIE was goed bezig zeker? Of atheïst Mao, dat was een fijne vent man!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef Agiath het volgende:
atheïsme is niet de oplossing tegen oorlog.
Het zal wel een stuk helpen.
Hij die stelt, bewijst. Dus waar is het bewijs voor bovenstaande bewering?quote:De waarheid bestaat wel.
God bestaat niet <--- waarheid.
Die ja! En dan had je na een tijdje allerlei klonen van WAARHEIDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |