Hij verlangt naar de kou en toen ik hem vroeg wat hij van de Mexicanen vond, zei hij: lui, lelijk en irritant
 Hij verlangt naar de kou en toen ik hem vroeg wat hij van de Mexicanen vond, zei hij: lui, lelijk en irritant  

DT heeft wel ergens gelijk. Ongeveer 85% van de Mexicanen voldoet aan zijn beschrijving... Gelukkig ken ik een paar uitzonderingen, maar ze zijn zeldzaam...
 DT heeft wel ergens gelijk. Ongeveer 85% van de Mexicanen voldoet aan zijn beschrijving... Gelukkig ken ik een paar uitzonderingen, maar ze zijn zeldzaam...

Ik zei in ieder geval niet dat het apen warenquote:Op zondag 14 september 2008 05:06 schreef Vogue het volgende:
DT is weer onderweg naar EuropaHij verlangt naar de kou en toen ik hem vroeg wat hij van de Mexicanen vond, zei hij: lui, lelijk en irritant

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef flipsen het volgende:
Wel vrolijk werd ik van het ´ja!´ van mijn vriendin. Sinds dit weekend dus mijn ex-vriendin...
Nu namelijk verloofde

Goed idee... wanneer gaat de happening plaatsvindenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:
Je zou nog gek staan te kijken als we allemaal op zouden komen draven!!
Ik heb wel zin in een reisje naar Argentinië!
Komop mensen, laten we eens per pm overleggen!

Op één na hebben alle Mexicaanse taxicchauffeurs gevraagd of Vogue en ikquote:-Dat doet me er eigenlijk aan denken dat er maar weinig TRV-ers getrouwd zijn hier. (Toch?)
Is dat soms ook al zoiets wat weinig compatible is, net als die kids waar we Fogel het laatst over hadden?
Wie is hier verder getrouwd of heeft een serieuze (langdurige) relatie?
En wie vindt dat compleet overbodig bij zijn/haar huidige levens(reis)wijze?
 waren.
  waren. en zij vervolgens de taxichauffeur in mij niet begrijpelijk Spaans vroeg wanneer ze met hem naar een tropisch eiland kon gaan
  en zij vervolgens de taxichauffeur in mij niet begrijpelijk Spaans vroeg wanneer ze met hem naar een tropisch eiland kon gaan

Volgens mij wordt het alleen maar ergerquote:Op maandag 15 september 2008 09:43 schreef Blik het volgende:
zoveel reiservaring hebben en toch een jetlag hebben? Doe je toch iets verkeerds

Dat was gisteren het nadeel van thuiskomen en een lege koelkast en voorraadkast achtergelaten te hebben. Maar met een beetje op tijd goed eten is het wel weer snel voorbij.quote:Op maandag 15 september 2008 09:43 schreef Blik het volgende:
zoveel reiservaring hebben en toch een jetlag hebben? Doe je toch iets verkeerds

Dat is idd klote. Niks ergers dan thuiskomen en meteen boodschappen moeten doen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was gisteren het nadeel van thuiskomen en een lege koelkast en voorraadkast achtergelaten te hebben. Maar met een beetje op tijd goed eten is het wel weer snel voorbij.

Flipsen? Vertel?quote:Op maandag 15 september 2008 03:12 schreef DutchTrain het volgende:
Goed idee... wanneer gaat de happening plaatsvinden

Hmmmm, is natuurlijk wél een beetje louche, als jullie vergelijkbare gouden ringen dragen...quote:Op één na hebben alle Mexicaanse taxicchauffeurs gevraagd of Vogue en ikwaren.
Kwam natuurlijk door de gouden ringen die we om hadden en omdat we zo lief tegen elkaar warenen zij vervolgens de taxichauffeur in mij niet begrijpelijk Spaans vroeg wanneer ze met hem naar een tropisch eiland kon gaan

quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef flipsen het volgende:
Ik heb zo iemand in mijn vriendenkring die altijd roept ´Jetlag? Daar heeft ons soort mensen geen last van´. En vervolgens om 14:00 in slaap dondert op de bank, onder het mom van even een kleine siesta houden
 Ik heb een paar mensen in m'n omgeving die ook helemaal geen last hebben van jetlag, maar wel altijd heel toevallig binnen een paar dagen na aankomst ziek worden.
 Ik heb een paar mensen in m'n omgeving die ook helemaal geen last hebben van jetlag, maar wel altijd heel toevallig binnen een paar dagen na aankomst ziek worden. 

En toen begon jij van misère ook maar?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:56 schreef Gaoxing het volgende:
Ik moet zeggen dat kinderen wat jetlags betreft wel een groot nadeel zijn: je loopt altijd een dag op ze achter. De laatste keer zat ik prima in m'n vel, zag het helemaal zitten, tot eerst nr 1 10 keer helemaal in de war uit 'r bed kwam, en daarna ook nr 2 vrolijk mee ging doen.

grapje...  Die leek in het niets op mijn ring.
  grapje...  Die leek in het niets op mijn ring. 

Ze hebben nog niet de leeftijd dat je midden in de nacht kunt zeggen "joh, ga jij eens even wieberen..."quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:17 schreef Bora-Bora het volgende:
En toen begon jij van misère ook maar?

En als ze dan eindelijk slapen... tja, dan kan ik het niet meer
 En als ze dan eindelijk slapen... tja, dan kan ik het niet meer  

quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:48 schreef Gaoxing het volgende:
Ze hebben nog niet de leeftijd dat je midden in de nacht kunt zeggen "joh, ga jij eens even wieberen..."
Dan dus maar gezellig met z'n drietjes in 1 bed, dan doen ze tenminste nog alsof ze slapen. Hub naar een rustig bed gestuurd, want die moest anderhalve dag later weer werken. En dan proberen te slapen, maar net als je wegzakt, krijg je een verschrikkelijk lieve knuffel van de een. En als je dan weer in slaap valt, wil de ander graag tegen je aanliggen........ Ze zijn zo liefEn als ze dan eindelijk slapen... tja, dan kan ik het niet meer
 Oh wat aandoenlijk indd.
 Oh wat aandoenlijk indd.  

Dat ben ik wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogue- ik ben zelf geen Mexicaan- more power to the them. Maar ze =Mexicanen uit Mexico= en niet die in
Amerika zijn geboren--- zijn harde werkers en niet lui. Zij verdienen hun geld met het harde werken--
 Lui zijn de meesten allerminst, en inderdaad ze werken hard!
 Lui zijn de meesten allerminst, en inderdaad ze werken hard!  Echter hebben ze totaal geen idee van mode, en trekken ze vaak aan wat ze in de supermarkt verkopen (zitten af en toe leuke dingen tussen, maar meestal is het pet, zoals oversized broeken en grauwe t-shirts).
 Echter hebben ze totaal geen idee van mode, en trekken ze vaak aan wat ze in de supermarkt verkopen (zitten af en toe leuke dingen tussen, maar meestal is het pet, zoals oversized broeken en grauwe t-shirts). ), dus de moderne Mexicanen met opleiding en wereldkennis, is zo'n 10%.
), dus de moderne Mexicanen met opleiding en wereldkennis, is zo'n 10%.  

Probeer eens in het Spaans nee te zeggen ipv Nederlandsquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Vogue het volgende:
Sorry, maar als een jochie van 1.50 meter, met oversized broek en vaal t-shirt met gaten 10 keer vraagt of ik wil dansen, en ik 10 keer "nee" heb gezegd, en dan nóg door blijft zeuren, dan begrijp ik dat écht niet.

Daar denk je na 38 lieve knuffeltjes heel anders overquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Bora-Bora het volgende:Oh wat aandoenlijk indd.

(Hoe oud zijn ze ook al weer?)

Ah, je hebt klachten (gehoord) over de assertiviteit van DT. Duidelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Vogue het volgende:
Ik ben wel van mening dat de Nederlandse man wat assertiever mag zijn, maar ...

Ja, was ook cynisch bedoeld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daar denk je na 38 lieve knuffeltjes heel anders over
4 en 6

Wat heb ik hier nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, je hebt klachten (gehoord) over de assertiviteit van DT. Duidelijk.

Waar rook is, is vuur natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
Wat heb ik hier nu weer mee te maken
ik krijg ook overal de schuld van

), uiteraard gekleed in het groen, wit en rood, tot 6 uur 's ochtends, en toen ben ik maar eens gaan slapen. Toen ik wakker werd en naar de badkamer liep, stond de Spanjaard ineens in mijn badkamer en zei dat hij zich vergist had in de deur
), uiteraard gekleed in het groen, wit en rood, tot 6 uur 's ochtends, en toen ben ik maar eens gaan slapen. Toen ik wakker werd en naar de badkamer liep, stond de Spanjaard ineens in mijn badkamer en zei dat hij zich vergist had in de deur  Hij wilde zeker mijn dagcrème uitproberen
 Hij wilde zeker mijn dagcrème uitproberen  

Post nog eens wat fotos, dan komt het vast wel goedquote:Op woensdag 17 september 2008 23:25 schreef Vogue het volgende:
Trouwens, zo'n stormlooptopic is dit nou ook weer niet hé

De Spanjaard? Welke Spanjaard?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef Vogue het volgende:
Toen ik wakker werd en naar de badkamer liep, stond de Spanjaard ineens in mijn badkamer en zei dat hij zich vergist had in de deurHij wilde zeker mijn dagcrème uitproberen

Nee hè?!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:25 schreef Vogue het volgende:
Trouwens, zo'n stormlooptopic is dit nou ook weer niet hé

Hoi! Goed!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef Vogue het volgende:
En Bora Bora, hoe is het met jou eigenlijk?

.
 .  

Feli'ss!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef Blik het volgende:
offtopic:
* Blik heeft per 1 december een baan

Ik denk dat er iemand de deur op slot had gedaan...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef Vogue het volgende:
Toen ik wakker werd en naar de badkamer liep, stond de Spanjaard ineens in mijn badkamer en zei dat hij zich vergist had in de deur

Foto's van de Mexicaanse TRV-meet bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 17 september 2008 23:37 schreef Fogel het volgende:
Post nog eens wat fotos, dan komt het vast wel goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |