)
)

krijg je met dat continue gespam van je websitequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef flipsen het volgende:
Wat Fogel zegt
Ik heb zojuist een abo afgesloten... Waarom eigenlijk? Nu kon ik mijn notes lezen en daar werd ik niet echt vrolijk van. Alsof ik niets anders doe dan TRV verpesten
Wel vrolijk werd ik van het ´ja!´ van mijn vriendin. Sinds dit weekend dus mijn ex-vriendin...
Nu namelijk verloofde
 Ik heb nog geen notes ontvangen tot op heden
 Ik heb nog geen notes ontvangen tot op heden

quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:35 schreef Thetallguy het volgende:
Gefeliciteerd
En dat abbo is vast gewoon omdat je een Wii wilt winnen

Nee, omdat ik zat te baggeren en reacties zat uit te lokken... Whateverquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef Blik het volgende:
[..]
krijg je met dat continue gespam van je websiteIk heb nog geen notes ontvangen tot op heden

Van harte!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef flipsen het volgende:
Wel vrolijk werd ik van het ´ja!´ van mijn vriendin. Sinds dit weekend dus mijn ex-vriendin...
Nu namelijk verloofde

)
 )

Hee wat leuk!! Van harte jullie beidenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef flipsen het volgende:
Wat Fogel zegt
Ik heb zojuist een abo afgesloten... Waarom eigenlijk? Nu kon ik mijn notes lezen en daar werd ik niet echt vrolijk van. Alsof ik niets anders doe dan TRV verpesten
Nu namelijk verloofde

Je laatste note uit TRV is van 2006. Sindsdien ben je een keurige TRV-er. Op je gespam van je site na dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef flipsen het volgende:
Wat Fogel zegt

Gefeliciteerd!quote:Wel vrolijk werd ik van het ´ja!´ van mijn vriendin. Sinds dit weekend dus mijn ex-vriendin...
Nu namelijk verloofde

Maar ook daar moet je ideal voor hebben en dus blijft het dieskriminasi.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Je kan ook zonder abo je notes inzien. Dat kon altijd al. Tegen een betaling van ¤ 4,50. Dat is een verplichting in het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Open er een topic over in FB.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:30 schreef Fogel het volgende:
Maar ook daar moet je ideal voor hebben en dus blijft het dieskriminasi.

Macht.
 Macht.  

Dan moet je natuurljk wel een percentage van de opbrengst bij Danny gaan claimenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou natuurlijk ook bij wat brave Heintjes positieve notes kunnen gaan zetten. Gewoon om een beetje te zieken.Macht.

Hee, een verdubbeling van mijn notesquote:

En we willen ook mooi weer natuurlijk, dus het zal wel ergens de 2e helft van volgend jaar worden. Bij deze zijn alle TRV´ers uitgenodigd natuurlijk, we trouwen waarschijnlijk in Bariloche. Om daar te komen weet ik nog wel een reisorganisatie!
 En we willen ook mooi weer natuurlijk, dus het zal wel ergens de 2e helft van volgend jaar worden. Bij deze zijn alle TRV´ers uitgenodigd natuurlijk, we trouwen waarschijnlijk in Bariloche. Om daar te komen weet ik nog wel een reisorganisatie! 

Party, party!
 Party, party!

Die tiende note kun je op je buik schrijven. Ik laat je gewoon direct bannen door een Admin.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef flipsen het volgende:
Krijg ik nu weer een note?

Je zou nog gek staan te kijken als we allemaal op zouden komen draven!!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef flipsen het volgende:
Gracias a todos! En uiteraard is ze Argentijnse
De heuglijke dag gaat nog wel even duren hoor, moeten sowieso nog een boel uitzoeken ivm papierwerk en een beetje sparen kan ook geen kwaadEn we willen ook mooi weer natuurlijk, dus het zal wel ergens de 2e helft van volgend jaar worden. Bij deze zijn alle TRV´ers uitgenodigd natuurlijk, we trouwen waarschijnlijk in Bariloche.

.
 . / TRV-waardig dus.
  / TRV-waardig dus.  

quote:Op woensdag 10 september 2008 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die tiende note kun je op je buik schrijven. Ik laat je gewoon direct bannen door een Admin. [ afbeelding ]

Zijn die zo hoog dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:57 schreef flipsen het volgende:
Vooruit, ik doe eens gek: ik zal geen boekingskosten rekenen

quote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wie is hier verder getrouwd of heeft een serieuze (langdurige) relatie?
 en heb dat TRV-verantwoord in Madrid gedaan.
  en heb dat TRV-verantwoord in Madrid gedaan.

Check ! Sinds begin dit jaarquote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En wie vindt dat compleet overbodig bij zijn/haar huidige levens(reis)wijze?
 .
 . 

Ik heb alleen maar kortlopende heftige romantische intermezzo's. Dat past prima bij mijn huidige levens(reis)wijze.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:

(mits ze de attitude van het SAS-personeel aan kunnen passen, anders schiet het nog niet op)
  (mits ze de attitude van het SAS-personeel aan kunnen passen, anders schiet het nog niet op)

Getrouwd. Heel TRV-onwaardig in NL. Maar wel zo praktisch, aangezien hub dat jaar in China woonde, en ik in Frankrijk. En we een week later onze huisraad in hebben gepakt, om net na Nieuwjaar naar China te verhuizen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |