nu heb ik ook zin in shoarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik nog een uur
damn ik wil shoarma... maar moeder de vrouw heeft me al medegedeeld dat het niet zal geschieden!
fijne avond sgelequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
cheers matequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
Das jammer, ik moet nu nog 45 minutenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik nog een uur
damn ik wil shoarma... maar moeder de vrouw heeft me al medegedeeld dat het niet zal geschieden!
ik ook nog 45quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das jammer, ik moet nu nog 45 minuten
Vanavond eten?... nog geen idee, zie ik vanavond wel hahaha
Mazzel dude!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
lolcats blijven leukquote:
Ik las "gore" shoarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
eej shoarma, dat ga ik dus halen vanavondGrove shoarma dan wel te verstaan
Inderdaad, je kan die plaatjes echt blijven bekijken... keer op keer!quote:
quote:
Het klussen zit er weer op?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
Zo..
Nog een beetje te doen met je vinger trouwens?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor vandaag wel.. tot pa begint te zeuren
Die iz cool!!!!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Kat geniet van uitzicht vanaf zolder
zo dan , ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest trouwens met je vieze snee?
Jawel.. terpetine is alleen niet zo goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog een beetje te doen met je vinger trouwens?
Even relaxen, ff chillen, cappuccinootje erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Jawel.. terpetine is alleen niet zo goed
Douche vanavond de verf ed er wel af.. Zit me nu ff helemaal goed
Bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga mate!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn, ik moet gelijk aan jou poessie denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |