quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://roso.epfl.ch/dm/murphy.html
ik heb deze op mijn kantoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben ff aan het zoeken waar ik die Murphy's Law poster binnenkort ga halen/bestellen.
Die Murphy is werkelijk een geweldenaar
zucht, en dat onder werktijd ..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry was ff met mn secretaresse aan het ketsen
zo heb ik gister een foto gemaakt van een mooi rook bord.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb deze op mijn kantoor
[ afbeelding ]
Ik ben tegenwoordig elke ochtend bezig hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast..Jij hebt echt een luizenbaan is het niet?
Net als hier dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig elke ochtend bezig hoor!
Het is hier gewoon eens rustig, gebruikers hebben geen problemen, kut collega is pro-actief aan het lopen. Je kan dus ook gewoon zeggen dat we het hier gewoon goed doen
Ik nog iets meer dan 2 uur, nou heb ik nog veuuuuuuuuul minder zin ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zucht, en dat onder werktijd ..
ik moet nog 1.5 uur
Bedankt Crazy, iemand die het snapt!quote:
Heb je honger?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig elke ochtend bezig hoor!
Het is hier gewoon eens rustig, gebruikers hebben geen problemen, kut collega is pro-actief aan het lopen. Je kan dus ook gewoon zeggen dat we het hier gewoon goed doen
BCC... krijgt betaald om te neukenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zucht, en dat onder werktijd ..
ik moet nog 1.5 uur
Die wil ik dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb deze op mijn kantoor
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk nietquote:
je moest is weten van mij ....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik nog iets meer dan 2 uur, nou heb ik nog veuuuuuuuuul minder zin ja!
systeembeheerders hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt Crazy, iemand die het snapt!
Ik had al geen zin meer toen m'n vader nog vloeibaar was!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moest is weten van mij ....
had gisteren avond om 17:00 al geen zin om vandaag te werken ....
Toen ik nog een zaadcel was had ik al geen zin meer ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moest is weten van mij ....
had gisteren avond om 17:00 al geen zin om vandaag te werken ....
Officieel gezien ben ik niet eens een systeembeheerderquote:
Mja, op m'n externe hdd, maar die ligt volgens mij nog thuisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Officieel gezien ben ik niet eens een systeembeheerder
@Tinus:
Heb jij die flashgames met die pinguin meppen nog ergens?
Toen mijn ouders nog een zaadcel waren ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen ik nog een zaadcel was had ik al geen zin meer ja...
wtf, da's lang geledenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
@Tinus:
Heb jij die flashgames met die pinguin meppen nog ergens?
Ja...DAT kan dus niet hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toen mijn ouders nog een zaadcel waren ...
Damn, moet ik toch maar wat anders gaan verzinnenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, op m'n externe hdd, maar die ligt volgens mij nog thuis
als het dan net zo geregeld is als met de tros muziekfeest kunnen ze wel een noodziekenhuis neerzetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
Glazen Huis 3FM dit jaar in BredaDaar gaan we dus langs
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het dan net zo geregeld is als met de tros muziekfeest kunnen ze wel een noodziekenhuis neerzetten.
daaromquote:
Het is gewoon allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
* Crazy-M denkt dat hij maar niet meer naar breda gaat met activiteiten
Nee man, ik zit gewoon even relaxt mijn funny dir op mijne externe schijf te bekijkenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
nog iets minder dan 3 kwartier (klinkt minder dan 45 minuten
Nou ik ga er wel vandoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, ik zit gewoon even relaxt mijn funny dir op mijne externe schijf te bekijken
hehe, hij is wel coolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
nu heb ik ook zin in shoarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik nog een uur
damn ik wil shoarma... maar moeder de vrouw heeft me al medegedeeld dat het niet zal geschieden!
fijne avond sgelequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
cheers matequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
Das jammer, ik moet nu nog 45 minutenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik nog een uur
damn ik wil shoarma... maar moeder de vrouw heeft me al medegedeeld dat het niet zal geschieden!
ik ook nog 45quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das jammer, ik moet nu nog 45 minuten
Vanavond eten?... nog geen idee, zie ik vanavond wel hahaha
Mazzel dude!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ga er wel vandoor
Zal hier mee afsluiten
[ afbeelding ]![]()
lolcats blijven leukquote:
Ik las "gore" shoarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
eej shoarma, dat ga ik dus halen vanavondGrove shoarma dan wel te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |