alle 3 waarschijnlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Wiebelkont. Zenuwachtig? Jaloers? Of bespeur ik enige vorm van vrees?
Toetje voor morgenavond, ga ik vanavond makenquote:Benodigdheden
450 gram appelen in partjes gesneden, 50 gram bruine suiker, 1 theelepel kaneel, 200 gram ongezouten boter, 150 gram gewone suiker, 300 gram gezeefde bloem.
Bereidingswijze
In Nieuw-Zeeland heb ik verschillende keren deze overheerlijke apple crumble zien maken (en daarna mee opgegeten!). Ik stond telkens versteld hoe snel en gemakkelijk het recept was.
Verwarm de oven voor op 180 graden.
Meng de bloem met de gewone suiker in een grote kom. Werk de boter erdoor tot je kruimelachtige stukjes hebt.
Vet een ovenschotel in met boter. Schik de schijfjes appel er in en besprenkel met de bruine suiker. Voeg er er nog een klontje boter aan toe en dek af met het deeg.
Bak 40-45 minuten in de oven of tot het deeg een bruin tintje krijgt.
Nem is volgens mij ook koning Chili-maken. Straks even kijken of hij reageertquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef sir_dalord het volgende:
alle 3 waarschijnlijk!
En chili hoort door het beton heen te vreten!
ik vind dit best gezellig zoquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef sir_dalord het volgende:
ja, ik bewaar de rest voor zondag!

Tot hoe laat moet je werken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef sir_dalord het volgende:
god, zelfs na 6 bakken koffie blijf ik duf
Dat zegt weer veel over jou.quote:
komt door CZquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Tot hoe laat moet je werken zitten?
1/4 is twee keer zoveel als 1/2! Basisschool breuken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
5 uur, dus nog maar een uurtje volhouden!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Tot hoe laat moet je werken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1/4 is twee keer zoveel als 1/2! Basisschool breuken!en 1/4 van 1/4 is 1/16, en de helft daarvan is 1/32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 1/32 van 1344 is
42
!!!!
Heb al iets gevonden en deze kan ik ook gebruiken.quote:
niet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Nee, 5.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1/4 is twee keer zoveel als 1/2! Basisschool breuken!En nu niet beginnen over twee keer de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is deze auto waard?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu niet beginnen over twee keer de helft
Okee, ook goed. Alles is topquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef Etcetera het volgende:
niet!
Welles, welles, welles!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet al wat het wordt: een baby
En ja, we willen het weten. Alleen Tinuviel weet nog niet of ze wil vertellen wat het is
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Welles, welles, welles!!!
Is veeeeel leuker!
Dan kan je mensen leuk plagen
Weet je al wat het wordt?
Ja
En dan die twijfelende blik van de mensen of ze zullen doorvragen of niet. Een van de leukere dingen aan de zwangerschap
En veel plezier morgen![]()
Heb trouwens vandaag de website bijgewerkt
Tinuviel is dinsdag jarigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..en weer terug van de boekenwinkel. Cadeautjes gekocht.
Gefeliciteerdquote:
Chili.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:39 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, is mij teveel werk
Tinuviel wil wel een homepage voor Nemo maken, en is daarover in gesprek met PhysicsRules, maar ik hoef niet zo per sé.
En alvast smakelijk eten, wat ga je vanavond maken?
Ik ben zo benieuwd hoe jij er utiziet, eigenlijk. Maar ik denk niet dat als ik langsfiets zo'n wonderbaarlijke touch heb van: dát is vast Nem...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mocht iemand zich nog geroepen voelen zich vanavond bij mij te voegen in de Melkweg om 21:00 voor De Dijk: bij deze
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe jij er utiziet, eigenlijk. Maar ik denk niet dat als ik langsfiets zo'n wonderbaarlijke touch heb van: dát is vast Nem...
Ah, kan ik die foto ergen vinden? Kan iemnd anders die foto ergens voor me vinden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Er is echter wel eens een foto gepost dus moet herkenbaar zijn.
Ik ga er nu vandoor, er is nog 1 kaartje over dus wie wil moet maar even bellen
Hij die van muziek gaat genieten groet u
Nasty....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb sinds kwart voor 4 het gevoel dat het vrijdag is, dus ik loop sinds 14 voor 4 lichtelijk geirriteerd rond
Wel opletten he dude, gisteren en morgen....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He jarigen hier? Gefeliciteerd
En tevens een tvp + een goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |