Smakeloze oplichtingquote:
Net zoiets als 'cacaofantasie', dit zouden ze geen kaas mogen noemen...quote:
ik vroeg me ook meteen af of er ook digitaalkaas isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Net zoiets als 'cacaofantasie', dit zouden ze geen kaas mogen noemen...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
mijn schoonzusje had een keer op school de vraag: wat is het tegenovergestelde van analoog. Haar antwoord: anna sprak de waarheid
ik gamorgen dagje stad en ik heb hoofdpijn
Welk doel is dat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu aan het werk voor het goede doel.... Is goed voor je selfesteem
Ik kreeg deze laptop van een klant voor mijn digitale fotolijst-project. Het ding is echter nog in superstaat, zonder krassen enzo, dus ik dacht, eerst eens lekker mee spelen. 98 draait prima nu maar hij herkent de netwerkkaart niet (en iedereen, zelfs toshiba beweert dat dit ding er geen heeft, edoch ik heb toch echt net zelf een kabel in een poort genaamd 'ethernet' gepriktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
What the fuck
Zie ik daar windows '98 geinstalleerd worden ??!
retro hoor
www.handtheater.nlquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ik het niet gefixed krijg, wordT het alsnog een digitale lijst
Ik ga ooit nog een keer verzuipen in de laptops hier waar ik ooit plannen mee had.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:54 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laptop van een klant voor mijn digitale fotolijst-project. Het ding is echter nog in superstaat, zonder krassen enzo, dus ik dacht, eerst eens lekker mee spelen. 98 draait prima nu maar hij herkent de netwerkkaart niet (en iedereen, zelfs toshiba beweert dat dit ding er geen heeft, edoch ik heb toch echt net zelf een kabel in een poort genaamd 'ethernet' geprikt) en hoewel de geluidskaart prima is ingestalleerd en muziek draait, hoor ik niks
Als ik het niet gefixed krijg, word het alsnog een digitale lijst
here tooquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hihi, ik heb niet eens een laptop en ben ook niet van plan er een te kopen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd
Mijn vader en mijn broer waren van het weekend jarig.
Volgende AKQ SC meet: Nem maakt Chili, iamredleader laat zien hoe je een overhemd strijkt, en we spelen Riskquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Het was niet-pittige chili. Chili zonder chili, zeg maar
Maar wel lekker
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef iamredleader het volgende:
Supersheep 29 augustus
Ook Supersheep gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |