abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:44:38 #51
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_61172016
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger. Dan vraag ik: ' Moet ik daarop reageren? Ik ben je hondje toch niet?' Eh men, wat worden ze dan boos. ' Zo praat je niet tegen een klant!', zeggen ze dan. Krijg kanker en haal je eten en drinken ergens anders. Dat durf ik dan niet te zeggen he.

2. Fluiten. Man, man, man. Vooral mijn vrouwelijke collega's krijgen met dit soort hillbilly tuig te maken. Helaas zie ik vaak dat ze nog aan komen huppelen ook. Op de brandstapel met ze.

3. Getik op glas. Kan je niet meer praten ofzo? Wat is er gebeurd met
' Goeiemiddag, ik zou graag dit en dat willen.'??

4. Klakken met hun irritante klote kauwgum. Vooral Afrikaanse schoonmaakvrouwen doen dit. De eerstvolgende die dit doet krijgt Hubba Bubba in zijn reet.
Getverdemme wat komt dit bekend voor! En ik heb nieteens in de bediening gewerkt maar bij een aantal supermarkten.

Winkels zouden zoveel leuker zijn zonder klanten.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_61172102
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:31 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Wat ben jij voor en achterlijke randdebiel? Dat jij het normaal vindt om de aandacht van het personeel op die manier te trekken zegt wel wat over jouw opvoeding. Gewoon naar China moet jij. Daar kan je personeel als vuil behandelen en ze blijven glimlachen.
Jij moet echt een andere baan gaan zoeken vent. Iets waarbij je met allerlei mensen en karakters om moet gaan is duidelijk niet jouw ding.
pi_61172175
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Silven het volgende:

[..]

Jij moet echt een andere baan gaan zoeken vent. Iets waarbij je met allerlei mensen en karakters om moet gaan is duidelijk niet jouw ding.
Als jij de Glen Mills heropvoedcursus gaat volgen.
pi_61172312
Dat krijg je met al dat gepeupel dat op vakantie gaat. Mensen met het IQ van een stoeptegel die normaal gesproken zelf als oud vuil worden behandeld kunnen ineens ook een ticket naar Bodrum of Griekenland betalen en vinden dat héél wat. Dat soort types laten zich dan ineens gaan. Althans valt mij vaker op, hoe lager het niveau hoe slechter het gedrag ten opzichte van anderen die op dat moment in een "mindere positie" verkeren.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_61172363
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Silven het volgende:

[..]

Mwah, er zijn duidelijk fatsoensnormen die een hoop mensen echt niet begrijpen. Die negeer ik ook zo veel mogelijk. Dat jij dit blijkbaar normaal vindt zegt genoeg over jou.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_61172426
Haha ts werkt bij Starbucks !!!!!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:12:45 #57
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61172645
Ontzettend eens met TS!
Ik werk zelf ook in de bediening (gelukkig niet op een vliegveld), en ik vind het heel beledigend en frustrerend als gasten je zonder respect behandelen. Natuurlijk ben ik er om ze te bedienen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hun slaaf ben.

Nog erger zijn de mensen die het erom doen. De mensen die, als de zaak stamp en stampvol zit, je nog nét even dat kleine ergernisje erbij brengen terwijl ze weten dat ze van je vragen om te vliegen terwijl je je al te pletter werkt en zweet. Bijvoorbeeld een rare bestelling gaan doen waar heel veel tijd in gaat zitten (één of ander raar mixdrankje dat 1 keer in het millenium wordt besteld). En als het dan is voor iemand die verder heel vriendelijk en respectvol is en/of er een goede fooi tegenover staat, dan vind ik het niet zo erg. Maar vaak zijn het van die arrogante klootzakken bij wie je het liefst je dienblad door hun strot zou willen drukken.
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:18:24 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61172793
Ik denk dat je gewoon een andere baan moet zoeken TS. Waarbij het geen service verlenen hoog in het vaandel staat. Dus ga werken bij het GVB of de NS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61172842
Ik heb besloten om huurmoordenaar te worden. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik in dat wereldje rol.
pi_61173592
Ik heb ook ooit -heel kort- op Schiphol gewerkt. 99% van de klanten zijn normaal. Dat wil dus zeggen dat je op een dag met minstens 10 vervelende mensen te maken hebt. De helft daarvan zijn Nederlander (en vaak van het niveau waarvan je eigenlijk mag verwachten dat ze beter weten) en de rest is of Indiër, Nigeriaan of Israeli. Die eerste twee zijn cultuursgewijs gewend om mensen in winkels te benaderen met zinnen als "Gimme" en "You hurry now" en Israeli zijn officieel het onbeschoftste volk ter wereld. Tenzij je privé met ze omgaat, want dan zijn het dus gewone hartelijke mensen. De omslag kan dus binnen een seconde plaatsvinden. Het ene moment sta je met zo'n Nigeriaan te chitchatten (en heb je niet de dienende rol) en met je "miss" en "would you please", en het volgende moment gaat het van "I want" en "You must".

Als het te onbeschoft wordt, gewoon negeren.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:17:18 #61
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_61174536
Klant is koning.
pi_61182334
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:17 schreef Slickk het volgende:
Klant is koning.
Welke net als in 1792 makkelijk zat onthoofd kan worden als hij zich niet hartelijk gedraagd naar zijn volk toe.
pi_61185615
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger. Dan vraag ik: ' Moet ik daarop reageren? Ik ben je hondje toch niet?' Eh men, wat worden ze dan boos. ' Zo praat je niet tegen een klant!', zeggen ze dan. Krijg kanker en haal je eten en drinken ergens anders. Dat durf ik dan niet te zeggen he.

2. Fluiten. Man, man, man. Vooral mijn vrouwelijke collega's krijgen met dit soort hillbilly tuig te maken. Helaas zie ik vaak dat ze nog aan komen huppelen ook. Op de brandstapel met ze.
Wat altijd goed werkt is om bij dit soort gedrag even erheen te lopen en onder de omliggende tafels te gaan kijken. Mensen verbaasd. Oh ik dacht dat u uw hond kwijt was. De gezichten. Priceless.

Wat ook goed werkt is om bij tafels met grapjassen die op de vraag " wie had de ......" gaan roepen "Zet maar ergens neer" op alle tafels om hun heen iets neer te zetten behalve op hun tafel. Doet het vooral goed bij het ijs
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')