Getverdemme wat komt dit bekend voor! En ik heb nieteens in de bediening gewerkt maar bij een aantal supermarkten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger. Dan vraag ik: ' Moet ik daarop reageren? Ik ben je hondje toch niet?' Eh men, wat worden ze dan boos. ' Zo praat je niet tegen een klant!', zeggen ze dan. Krijg kanker en haal je eten en drinken ergens anders. Dat durf ik dan niet te zeggen he.
2. Fluiten. Man, man, man. Vooral mijn vrouwelijke collega's krijgen met dit soort hillbilly tuig te maken. Helaas zie ik vaak dat ze nog aan komen huppelen ook. Op de brandstapel met ze.
3. Getik op glas. Kan je niet meer praten ofzo? Wat is er gebeurd met
' Goeiemiddag, ik zou graag dit en dat willen.'??
4. Klakken met hun irritante klote kauwgum. Vooral Afrikaanse schoonmaakvrouwen doen dit. De eerstvolgende die dit doet krijgt Hubba Bubba in zijn reet.
Jij moet echt een andere baan gaan zoeken vent. Iets waarbij je met allerlei mensen en karakters om moet gaan is duidelijk niet jouw ding.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:31 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor en achterlijke randdebiel? Dat jij het normaal vindt om de aandacht van het personeel op die manier te trekken zegt wel wat over jouw opvoeding. Gewoon naar China moet jij. Daar kan je personeel als vuil behandelen en ze blijven glimlachen.
Als jij de Glen Mills heropvoedcursus gaat volgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Silven het volgende:
[..]
Jij moet echt een andere baan gaan zoeken vent. Iets waarbij je met allerlei mensen en karakters om moet gaan is duidelijk niet jouw ding.
Mwah, er zijn duidelijk fatsoensnormen die een hoop mensen echt niet begrijpen. Die negeer ik ook zo veel mogelijk. Dat jij dit blijkbaar normaal vindt zegt genoeg over jou.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Silven het volgende:
[..]
Jij moet echt een andere baan gaan zoeken vent. Iets waarbij je met allerlei mensen en karakters om moet gaan is duidelijk niet jouw ding.
Welke net als in 1792 makkelijk zat onthoofd kan worden als hij zich niet hartelijk gedraagd naar zijn volk toe.quote:
Wat altijd goed werkt is om bij dit soort gedrag even erheen te lopen en onder de omliggende tafels te gaan kijken. Mensen verbaasd. Oh ik dacht dat u uw hond kwijt was. De gezichten. Priceless.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger. Dan vraag ik: ' Moet ik daarop reageren? Ik ben je hondje toch niet?' Eh men, wat worden ze dan boos. ' Zo praat je niet tegen een klant!', zeggen ze dan. Krijg kanker en haal je eten en drinken ergens anders. Dat durf ik dan niet te zeggen he.
2. Fluiten. Man, man, man. Vooral mijn vrouwelijke collega's krijgen met dit soort hillbilly tuig te maken. Helaas zie ik vaak dat ze nog aan komen huppelen ook. Op de brandstapel met ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |