Ik ben het probleem niet. Sommige mensen zijn gewoon ongelooflijk asociaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je er niet mee kan omgaan, dan adviseer ik je ergens te gaan werken waar je geen klanten tegen komt. scheelt een hoop stress
Nee, muizen zijn het grootste probleem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef kasper het volgende:
Klopt het trouwens dat het in die restaurants op schiphol stikt van de kakkerlakken?
Waar 2 mensen vechten hebben 2 schuld, toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ik ben het probleem niet. Sommige mensen zijn gewoon ongelooflijk asociaal.
QFTquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Genius-F het volgende:
Het wordt nog wat als je een "echte" baan krijgt
Jij hebt dus geen flauw idee waar je het over hebt. Ik werk dus voornamelijk met VMBO niveau Turken, Marokkanen en Surinamers. Er is geen werkplek waar er zoveel misgecommuniceerd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Genius-F het volgende:
Het wordt nog wat als je een "echte" baan krijgt
Dus eigenlijk ben je zelf het laagste van het laagste?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
Ik hoor dus bij de bediening
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
' Weet je, vorig keer toen ik hier kwam eten had ik een voedselvergiftiging opgelopen.' En toch kom je terug he, jij achterlijke kut.
Je werkt toch niet bij de Starbucks hè?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Nee, muizen zijn het grootste probleem.
Nee, maar geloof mij maar. Ook zij hebben last van muizen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je werkt toch niet bij de Starbucks hè?.
Muizen zijn ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Fakkan het volgende:
Nee, maar geloof mij maar. Ook zij hebben last van muizen.
Tja, daar zit het probleem. Bij sommigen valt dat overslaan in de verkeerde keelgat. Vooral Marokkanen en Surinamers roepen dan soms: ' Waarom sla je mij over man? Ben je racist ofzo!?' Wanneer er 15 mensen in de rij staan heb ik ook geen zin om een discussie te voeren. Dus meestal krijgen zij alsnog hun zin.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:33 schreef pisnicht het volgende:
Je moet mensen die knippen met de vingers, fluiten of tikken op de ramen gewoon overslaan. Ik mag toch aannemen dat je baas ook wel achter je staat als je zo reageert.
En wat nou als ze doofstom zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die denken dat met hun vingers knippen om je aandacht te krijgen zijn inderdaad randdebielen.
Die hebben daar een ander teken voor. Je heb toch wel door dat een dove niet weet dat zijn vingers geluid maken op die manier?quote:
en blind? Gewoon keihard in hun gezicht spugen, hebben toch niet door dat jij het was.quote:
Dat betwijfel ik. Als ze met jou hoofd volle bak op een vol tafeltje met servies rammen weet ik wel zeker dat hun ook weten dat ze geluid maken.. En hard ook!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:38 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Die hebben daar een ander teken voor. Je heb toch wel door dat een dove niet weet dat zijn vingers geluid maken op die manier?
Dat is toch 'Knip, knip'quote:1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger.
Hubba Bubba is de bijnaam van je schwanz?quote:de eerstvolgende die dit doet krijgt hubba bubba in zijn reet
Jou zou ik wel doen als een hond.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehe, fluiten naar zo'n domme arbeider, alsof het een vogeltje is.
Ik zou gelijk ja zeggen en met vuur gaan werpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef jordeeeh het volgende:
Tering wat een kutklanten heb je dan
"Ben je racist ofzo?"Doet het altijd goed.
wat snap je niet aan een rijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
Als er 20 mensen in de rij staan om geholpen te worden is het moeilijk bij te houden wie er aan de beurt is. Moet ik het soms noteren met een kladbok achterlijke mongool?
+1 scherpquote:
Als ik jou was zou ik gewoon ook in de rij gaan staan en klagen bij je baas!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:26 schreef Fakkan het volgende:
[..]
+1 scherp
Maar dat is niet wat ik bedoel. Mensen komen van links en van rechts. Ik sta dus in het midden. Mensen gaan gewoon in een rij achter de balie staan, maar niet rechtevenredig aan de balie. Degene die voor je staat, is er niet altijd als eerst. Huh?
TS werkt bij HMShost of SeeBuy Flyquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Fakkan het volgende:
Ik werk dus op de zondag in Schiphol en je wilt niet weten wat voor lui je daar tegenkomt. Echt he, het laagste van het laagste. Mensen die je, als je het ongestraft kon doen, allang met een plastic broodmes had onthoofd. Ik hoor dus bij de bediening ( barista achtige shit) en dan doen mensen dit om je aandacht te trekken:
1, ' Snap, snap' doen ze met hun inteeltvingers. Je weet wel, duim en middelvinger. Dan vraag ik: ' Moet ik daarop reageren? Ik ben je hondje toch niet?' Eh men, wat worden ze dan boos. ' Zo praat je niet tegen een klant!', zeggen ze dan. Krijg kanker en haal je eten en drinken ergens anders. Dat durf ik dan niet te zeggen he.
2. Fluiten. Man, man, man. Vooral mijn vrouwelijke collega's krijgen met dit soort hillbilly tuig te maken. Helaas zie ik vaak dat ze nog aan komen huppelen ook. Op de brandstapel met ze.
3. Getik op glas. Kan je niet meer praten ofzo? Wat is er gebeurd met
' Goeiemiddag, ik zou graag dit en dat willen.'??
4. Klakken met hun irritante klote kauwgum. Vooral Afrikaanse schoonmaakvrouwen doen dit. De eerstvolgende die dit doet krijgt Hubba Bubba in zijn reet.
Verder wil ik nog zeggen dat ik niets aan de prijzen kan doen. Ja, schiphol is duur maar dat hoor ook jij te weten. Dus als je het duur vindt kom niet naar mij, maar pak de trein en zoek de dichtsbijzijnde Lidl.
Als er 20 mensen in de rij staan om geholpen te worden is het moeilijk bij te houden wie er aan de beurt is. Moet ik het soms noteren met een kladbok achterlijke mongool?
' Weet je, vorig keer toen ik hier kwam eten had ik een voedselvergiftiging opgelopen.' En toch kom je terug he, jij achterlijke kut.
Opsomming:
1. Werken op Schiphol is kut.
2. Dat komt omdat klanten kut zijn.
Je werkt er ook nog 's avondsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:41 schreef Fakkan het volgende:
Een keer stond ik in mijn eentje op de gehele afdeling omdat twee collega's zich ziek hadden gemeld. Werk je je daar dus helemaal te pletter, 8 uur rennen en dat zonder een enkele pauze. Komt er zo'n klant: ' HAALLOOOOOOOO, ik zou graag geholpen willen worden hooooor.' En dat 100 keer op een avond. Tyfus.
wat intereseerd het mij nou als jij moe bent omdat je je door je vaas wordt uitgewoond? ik betaal toch niet minder voor mij spullen omdat jij kutservice leverd? opbokken slapjanus *slap slap* en geef me nu me koffie!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:41 schreef Fakkan het volgende:
Veel mensen hebben het altijd over die onbeschofte Britten etc. Ik heb meer dan duizend kut klanten meegemaakt en ze zijn vrijwel allemaal Nederlands. Ook relatief gezien scoren ze hoog. Echt altijd die chagrijnige koppen in de ochtend en de arrogante houding zo van ' je bent toch maar een horecamedewerkertje'.
Een keer stond ik in mijn eentje op de gehele afdeling omdat twee collega's zich ziek hadden gemeld. Werk je je daar dus helemaal te pletter, 8 uur rennen en dat zonder een enkele pauze. Komt er zo'n klant: ' HAALLOOOOOOOO, ik zou graag geholpen willen worden hooooor.' En dat 100 keer op een avond. Tyfus.
Wat ben jij voor en achterlijke randdebiel? Dat jij het normaal vindt om de aandacht van het personeel op die manier te trekken zegt wel wat over jouw opvoeding. Gewoon naar China moet jij. Daar kan je personeel als vuil behandelen en ze blijven glimlachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Silven het volgende:
i.p.v. In de vingers te knippen heb je dus liever dat ze roepen HEY GIJ!!!!!
en verder, of met de vingers knippen een ober naar je toe te krijgen is afhankelijk hoe hoog de prijzen zijn. Als ik uit eten ga en aan het einde van de avond 200 euro kwijt ben, dan vind ik het tarief dusdanig hoog dat ik in mijn vingers mag knippen om bedient te worden. En je krijgt er toch voor betaald om mensen van dienst te zijn, het is toch geen vrjiwilligers werk? Zeik dan niet als mensen jenodig hebben en het op deze manier laten weten. Arrogant personeel is incompetent personeel.
Iemand die de zaak niet failliet laat gaan. Het is geen fucking self-service als je het niet door had. Maar je hebt gelijk aan de ene kant. Ik had gewoon weg moeten gaan en de klanten zelf hun koffie laten maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:30 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je werkt er ook nog 's avonds![]()
En je neemt jezelf geen pauzeWat ben je voor iemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |