abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61172888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:10 schreef stbabylon het volgende:
Tikkie jong, maar jum
Goed gezien, op dat pic is ze nog maar 19 jaar oud.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:18:10 #152
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61174560
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.

Overigens gaat het tintje weer verdwijnen het schoonheidsideaal wordt weer een lichte huid
Klopt, maar nadat ik 5/6 weken in Italië heb vertoefd mag ik toch wel zeggen dat daar gewoon de lekkerste wijven doorlopen In Nederland is 3/10 dames heel erg knap, daar is 3/10 gewoon wat minder knap. 1/10 is gewoon niet mooi Genoeg keuze dus Zongebruinde huid
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:47:13 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_61175360
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:07 schreef DroogDok het volgende:
Ik heb dat nog nooit naar mijn hoofd gekregen hoor TS....
Ow, ik heb het al vaak zat gehoord... Ik heb precies hetzelfde als TS. Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik Beyoncé 3x niks vind, ben ik meteen racist volgens sommige mensen. Waarom? Ik val daar totaal niet op, moet ik dan maar geforceerd doen alsof ik er wel op val?? Daarbij val ik heel erg op blauwe ogen en die ben ik nog niet vaak tegengekomen in combinatie met een negerin of halfbloedje... Ik zeg niet nooit, maar tot op heden ben ik in mijn 26 jarige leven nog nooit een getinte/bruine/zwarte vrouw tegengekomen waar ik me tot aangetrokken voelde...
Don't let my username fool you...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:54:53 #154
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_61175588
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:

[..]

waarom gaan mensen als negerinnen als niet mooi worden bestempeld altijd mocca kleurige vrouwen posten. Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
Omdat negerinnen ook mocca kleurig kunnen zijn. wat dacht je dan? dat we allemaal 1 soort huidskleur hebben. Neger verschillen (ja ik ben er ook een) van pikzwart tot geelbruin alleen weten de meeste dat niet. en denken dat elke negerin pikzwart is met een enorm dikke reet (zie de kinderachtige plaatjes echt typisch weer)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:00:18 #155
206337 aychelle
pi_61175742
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.

Overigens gaat het tintje weer verdwijnen het schoonheidsideaal wordt weer een lichte huid
voor degene die prada zijn mischien, ik zou echt nooit blank willen zijn, en ik ken echt zoveel die hub bruine klleurtje willen houden
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_61175827
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Vamps het volgende:

[..]

Halfbloedjes zijn overrated.
In mijn geval niet hoor.

Maar ik vind TS toch lelijk dus mij maakt het niet uit dat hij op blanke vrouwen valt.
Denk erover na.
pi_61176019
Ook weer een voordeel van het halfbloedje zijn trouwens: de oppervlakkige types krijg je nooit op je dak.
Denk erover na.
pi_61178228
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:04 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

In mijn geval niet hoor.

Maar ik vind TS toch lelijk dus mij maakt het niet uit dat hij op blanke vrouwen valt.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef bondgirl007 het volgende:
Ook weer een voordeel van het halfbloedje zijn trouwens: de oppervlakkige types krijg je nooit op je dak.
Aaaaaawh, is er iemand beledigd?

Trek het je niet aan meid, genoeg mannen die wel op halfbloedjes vallen. Overigens ook lelijke en opervlakkige types.
pi_61178298
quote:
.

Wat een rare reactie. Ben je onzeker over je genetische basis?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:54:52 #160
206337 aychelle
pi_61184588
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Trek het je niet aan meid, genoeg mannen die wel op halfbloedjes vallen. Overigens ook lelijke en opervlakkige types.
waarom zou ze beledigt zijn? ts zegt naar mijn smaak niks beledigend (hij valt gewoon op bleke blonde dames, ) en bondgill007 reageerd ook niet beledigend. Ik vind eerder dat hier anderen zijn die weer erg raar reageren. Ik val trouwens zelf wel op alle soorten (volgensmij ben ik een van de weinige donkere vrouwens die niet alleen op donker valt)
pi_61184801
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

waarom zou ze beledigt zijn? ts zegt naar mijn smaak niks beledigend (hij valt gewoon op bleke blonde dames, ) en bondgill007 reageerd ook niet beledigend. Ik vind eerder dat hier anderen zijn die weer erg raar reageren. Ik val trouwens zelf wel op alle soorten (volgensmij ben ik een van de weinige donkere vrouwens die niet alleen op donker valt)
Mwah, ik zeg dat ik niet op gekleurde vrouwen val en zij reageert daarop door te zeggen dat ik lelijk en oppervlakkig ben. Klinkt mij een beetje als op de teentjes getrapt zijn.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:14:10 #162
203312 zkr623
----------------
pi_61184916
ik ben hindoestaans van afkomst (ouders tenminste)
en ik val exclusief op blanke vrouwen,
en is dat ook mijn hele leven zo,

was nooit anders, en heb wel intussen menige blanke vrouw
een lekkere tijd bezorgd hihi

nou ik snap niet wat bedoeld wordt met al dat racisme
want ik ga toch niet veranderen
AJ
pi_61185113
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:04 schreef bondgirl007 het volgende:
Walgelijke ad hominem .
pi_61185144
quote:
Juist wel toch? Dat zijn toch altijd van die 'mooiboys' ? Zijn over het algemeen niet de mensen met de meeste diepgang.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:16:42 #165
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61186183
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Vamps het volgende:

[..]

Halfbloedjes zijn overrated.
* Elfy geeft vamps een lel
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_61186679
Persoonlijk vind in blanke en halfbloedjes lekker... heb nog nooit een zwarte vrouw mooi gevonden.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:52:09 #167
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61186890
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Juist wel toch? Dat zijn toch altijd van die 'mooiboys' ? Zijn over het algemeen niet de mensen met de meeste diepgang.
He? Was dit een exclusief lesje in Sesamstraat dat ik heb gemist ?
Sinds wanneer vallen mooiboys vooral op halfbloedjes, is dit niet vooral de ' breezahcultuur' waar je het over hebt, die toch echt vooral blank is in de kern ?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:54:24 #168
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61186946
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef deepart het volgende:
Persoonlijk vind in blanke en halfbloedjes lekker... heb nog nooit een zwarte vrouw mooi gevonden.
Meh valt dan zelfs nog mee ook. Je bent blank (geloof ik toch?) en valt niet op zwarten.
Zelf als halfbloedje val ik niet op zwart en wel vooral op blond (stapelgek op een fries )
pi_61187121
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:54 schreef Elfy het volgende:

[..]

Meh valt dan zelfs nog mee ook. Je bent blank (geloof ik toch?) en valt niet op zwarten.
Zelf als halfbloedje val ik niet op zwart en wel vooral op blond (stapelgek op een fries )
Ben zelf een kwart bloedje Blondjes zijn lekker... vooral die zweedse
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61187238
Tis niet de huidskleur maar karakter waar ik op val, al denk ik dat groen niet echt aantrekkelijk is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61188140
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.
Ik vind TS lelijk en doordat ik halfbloedje ben krijg ik geen minder oppervlakkige types op mijn dak.
Wat is daar mis mee?
Denk erover na.
pi_61188305
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

Klopt wel, er zijn maar weining donkere vrouwen die op blanke mannen vallen. Ik snap totaal niet waarom.
Ik val ook op alle soorten, zelfs op halfbloedjes, zoals ik.
Denk erover na.
pi_61188382
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.
Ik vind TS lelijk en doordat ik halfbloedje ben krijg ik geen minder oppervlakkige types op mijn dak.
Wat is daar mis mee?
Dat jij misschien minder oppervlakkige types op je dak krijgt heeft volgens mij helemaal niks met je huidskleur/afkomst te maken. Dat is een vergelijking die kant nog wal raakt.
pi_61188534
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

Klopt wel, er zijn maar weining donkere vrouwen die op blanke mannen vallen. Ik snap totaal niet waarom.
Ik val ook op alle soorten, zelfs op halfbloedjes, zoals ik.
Ik ken genoeg zwarte vrouwen die op blanke mannen vallen.
pi_61188893
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat jij misschien minder oppervlakkige types op je dak krijgt heeft volgens mij helemaal niks met je huidskleur/afkomst te maken. Dat is een vergelijking die kant nog wal raakt.
Waar dan wel mee?
Mensen die per definitie niet op gekleurde vrouwen vallen vind ik oppervlakkig. Omdat ik een halfbloedje ben, krijg ik die mannen sowieso al niet op mijn dak.
Daarnaast ben ik hoog opgeleid, ga ik voornamelijk met hoog opgeleide mensen om en kom op het eerste gezicht vrij 'sophisticated' over. Die zogenaamde mooiboys, die meestal niet al te slim zijn, daar heb ik zo veel minder last van. Die benaderen me niet zo gauw.
Denk erover na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')