Pff.. lekker weer allemaal. Dat is dus wel echt het grote nadeel van internet..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, alle pestprotocollen ten spijt, er wordt weinig aan gedaan. Ik heb wel het idee dat deze meester okay is, maar die van vorig jaar heeft ondanks meldingen nooit iets 'gezien' en de jaren daarvoor is er ook nooit iets opgevallen
.
Bovendien is dit natuurlijk buiten school gebeurd. Net als het feit dat we het gastenboek van de site hebben gehaald omdat de kankerverwensingen en andere scheldpartijen ons door dat soort gastjes om de oren bleven vliegen...
Dat gaat ook gebeurenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
meer omdat dit
"op het moment dat me ook nog maar iets hoor over pesterijen kan ik ervoor zorgen dat je je nog veel beroerder gaat voelen dan degenen die je uitkiest om te pesten."
een bedreiging is. daar word het denk ik niet beter van.
Maar wel goed dat je het door hebt inderdaadMijn ma kwam er ook pas achter toen ik niet meer naar school wou
Mwa dat valt nog mee danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half oktober verwachten ze hem hier![]()
gek he.. dat iedere ouder denkt dat zijn kind dat niet doetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren. Want dan stap ik idd naar de meester en zijn lieve 'dat doet mijn kind niet' mama, denk niet dat hij daar blij van gaat worden
.
11quote:
Tsjeesus wat een kwajongens!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
11. En uitgekookt, want ze troggelen elkaars wachtwoorden af (of de andere sufferds vergeten op school uit te loggen) en doen het op naam van een ander. IP-tracker kwam regelmatig bij school uit... Dit was dus eigenlijk niet eens zo'n slimme zet van 'm
.
Mijn kinderen zijn niet heilig, en als ik ter verantwoording geroepen zou worden over hun gedrag wil ik eerst beide kanten van het verhaal horen. Ik roep niet op voorhand dat 'die van mij dat niet doen'.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he.. dat iedere ouder denkt dat zijn kind dat niet doet
Ik moet er niet achter komen dat mn zoon pest later.. dan heeft ie met mij een vet probleem
Echt heh?! Zo.. dan gaat hij echt het hele huis door hoor nee dat nou ook weer niet, maar dan heeft hij/zij wel een gigantisch probleem!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he.. dat iedere ouder denkt dat zijn kind dat niet doet
Ik moet er niet achter komen dat mn zoon pest later.. dan heeft ie met mij een vet probleem
Thee hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef Klonk het volgende:
mindere kanten van het internet idd
koffie
Ik heb net de banden opgepompt... werd het op de velg rijden zatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Ik lees niet dubbel terug
spammen met 6 a 8 personenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeg maar dat je anders wel ff wat grof KSC-geschut in gaat zetten
Ik ben geen voorstander van geweld, en zeker niet van als eerste een klap uitdelen, maar ik kan je wel vertellen dat ik apetrots ga zijn als ik gebeld word door de meester dat Nina dat wangedrocht op zijn bek heeft geslagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsjeesus wat een kwajongens!!
Zulke mensen zouden ze eens de ziektes moeten geven waar ze iedereen mee verrot schelden, eens kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben..... Ze weten totaal niet waar ze het over hebben
Prima hoor. Niet te druk en niet te rustig.quote:
totdat het haar te veel is (ervaringquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van geweld, en zeker niet van als eerste een klap uitdelen, maar ik kan je wel vertellen dat ik apetrots ga zijn als ik gebeld word door de meester dat Nina dat wangedrocht op zijn bek heeft geslagen.
Ze durft niet.
KSC-knokploeg?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van geweld, en zeker niet van als eerste een klap uitdelen, maar ik kan je wel vertellen dat ik apetrots ga zijn als ik gebeld word door de meester dat Nina dat wangedrocht op zijn bek heeft geslagen.
Ze durft niet.
Count me in!quote:
Ik ben de 4e van rechtsquote:
Van mij mag ze doorslaan, heb het effect daarvan nl. ook een keer gezien en altijd gebaald dat ik niet zelf het lef of het benul had gehad om dat op de lagere school te doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat het haar te veel is (ervaring)
resultaat bij mij was dat ineens de hele school vriendjes met me wilde zijn
Maar ik bleef lekker bij de aardige, niet-popi meisjes zitten
Natuurlijk ben ik dan de 3e of 5equote:
Alleen voor cyberknokkenquote:
Ik durfde het pas op de kappersopleiding tegen al die vreselijke wijvenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mij mag ze doorslaan, heb het effect daarvan nl. ook een keer gezien en altijd gebaald dat ik niet zelf het lef of het benul had gehad om dat op de lagere school te doen.
Ik hoop dat ze het een beetje snel doet, dan kan ze nog een heel leuk laatste jaar gaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |