Ga fietsen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet hier, dus lees eens terug en quoot jezelf.
Ik ben lui. Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet hier, dus lees eens terug en quoot jezelf.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap geduvelt met mijn nek in standje onmogelijk, auwwwwww....
Aargg zo herkenbaar..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap geduvelt met mijn nek in standje onmogelijk, auwwwwww....
niet als je het slim doet, heb de mijne hier via v&a op de kop getikt 100 euro incl. een spelquote:
quote:
quote:Ik denk dat jij je wel een ontzettende grote knul zult voelen. Mensen die pesten zijn echter niets meer dan ontzettende zielige kneusjes die zich alleen goed voelen als ze ervoor kunnen zorgen dat een ander zich slecht voelt.
Je mailtje en poll zijn gemeld bij Hyves, en op het moment dat me ook nog maar iets hoor over pesterijen kan ik ervoor zorgen dat je je nog veel beroerder gaat voelen dan degenen die je uitkiest om te pesten.
Ik denk dat meester Theo bijvoorbeeld ook niet heel erg blij wordt als hij dit hoort. Aan jou de keus: Stoppen of doorgaan.
Ik soms.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef dndiek het volgende:
Wie gebruikt er hier Photoshop CS2?
Ik was gewoon meteen naar een docent gestapt of had zijn ouders gebeld..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef es70 het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen of dit een domme zet was... Mijn dochter is door een klasgenoot die haar altijd pest gevonden op Hyves, heb hem gemaild en gekrabbeld (bij gebrek aan de mogelijkheid zijn ogen uit te krabben). Hij had haar een vervelend mailtje gestuurd en een poll op zijn pagina over wie het lelijkste meisje is...
[..]
Heldenmoederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef es70 het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen of dit een domme zet was... Mijn dochter is door een klasgenoot die haar altijd pest gevonden op Hyves, heb hem gemaild en gekrabbeld (bij gebrek aan de mogelijkheid zijn ogen uit te krabben). Hij had haar een vervelend mailtje gestuurd en een poll op zijn pagina over wie het lelijkste meisje is...
[..]
dat was miss beter geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was gewoon meteen naar een docent gestapt of had zijn ouders gebeld..
Zeg maar dat je anders wel ff wat grof KSC-geschut in gaat zettenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef es70 het volgende:
[..]
meer omdat ditquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heldenmoeder
weet niet of het slim is, maar jij hebt het tenminste door..
Mijn ouders kwamen er pas achter toen ik vol spuug thuis kwam
Ik hoop dat dat eikeltje ophoudt
[..]
dat was miss beter geweest
Nou ja, alle pestprotocollen ten spijt, er wordt weinig aan gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was gewoon meteen naar een docent gestapt of had zijn ouders gebeld..
Eens kijken hoe hij het vind als zn hele hyves wordt volgespamed met bedreigingenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeg maar dat je anders wel ff wat grof KSC-geschut in gaat zetten
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeg maar dat je anders wel ff wat grof KSC-geschut in gaat zetten
Opschepperquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend
Nog één dagje werke nen 2 uurtjes
Hoe oud zijn die "helden"?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, alle pestprotocollen ten spijt, er wordt weinig aan gedaan. Ik heb wel het idee dat deze meester okay is, maar die van vorig jaar heeft ondanks meldingen nooit iets 'gezien' en de jaren daarvoor is er ook nooit iets opgevallen
.
Bovendien is dit natuurlijk buiten school gebeurd. Net als het feit dat we het gastenboek van de site hebben gehaald omdat de kankerverwensingen en andere scheldpartijen ons door dat soort gastjes om de oren bleven vliegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |