zoiets jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je 14de heb je geen eigen huis nodig. of ben je ook zo'n Dr. Phil tienermoeder?
Komt in orde..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je bent minderjarig, dus in elk geval nog niet strafbaar voor twee jaar en acht maandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben op hun 14e wel een eigen huis nodigMaar nee ik ben nog steeds kindloos haha
ik ontken allesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godver.. je weet wat je nou weer hebt veroorzaakt he..
ik krijg dat beeld niet uit mn kop!!!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt in orde..
haren op tenen maar even wegscheren?Nah, dat vraagt om gekraste tenen, dat doen we anders. ik doe er wel wat witte hars over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Toen ben ik een tijd uit huis geweest jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op je 14e? was je toen al het huis uit of heb je het over de tijd dat je leuk ging spelen in een leegstaand huis in de straat? En wie is "wij" in dit geval?
Lijkt me niet dat jij kraakt op de wijze waarop tegenwoordig 'gekraakt' wordt, zoals in de bossen van Schinveld of van die leegstaande panden waar ze met hand en tand (lees brandbommen) verdedigd worden.
walnoten?quote:
Oeh gaan we met kaarsen aan de slag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dat vraagt om gekraste tenen, dat doen we anders. ik doe er wel wat witte hars over.
Tja, toen was alles nog mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Toen ben ik een tijd uit huis geweest ja. En "wij" zijn ik en de andere mensen haha. Ik heb een tijd gewoont bij een groep die al langer aan het kraken was in groningen (tegenwoordig wonen ze allemaal in het ORKZ geloof ik, wat ooit ook kraak was). En nee wij kraakte niet met brandbommen, daar ben ik het ook absoluut niet mee eens.
Wij kraakte op de manier zoals kraken ooit begonnen is. Ik vind het ook belachelijk hoe de meerderheid het tegenwoordig doet.
Helpt niet...quote:
Die schieten bij mij altijd alle kanten opquote:
Op je 14e hoor je nog bij je papa en/of mama te wonenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Op je 14e kun je geen huis hurenEn waarom niet kraken? We hebben er niemand kwaad mee gedaan en vaak was de eigenaar alleen maar blij met ons. (en als hij dat niet was gingen we weer weg)
Ik kraak wel eens de poes van mijn vrouw. Wat klussen. Sauzen vooral.quote:
Pand afbreken voorkomt dat ook, voorkomt ook nog eens dat de jeugd verpauperts en 14 jarigen het pand kraken en tig jaar later op fok komenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Op je 14e hoor je nog bij je papa en/of mama te wonen.
Verder wel terecht dat langdurige leegstand gekraakt mag worden. Dit voorkomt o.a. verloedering van de buurt.
olie kopen..quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kraak wel eens de poes van mijn vrouw. Wat klussen. Sauzen vooral.
Als ik nu nog had gekraakt was ik waarschijnlijk juist niet op FOK geweest want we hadden heul geen internet hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pand afbreken voorkomt dat ook, voorkomt ook nog eens dat de jeugd verpauperts en 14 jarigen het pand kraken en tig jaar later op fok komen
Kinkyquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh gaan we met kaarsen aan de slag?
Ik wil een zwarte op jou gebruiken dan![]()
wifi router kraken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik nu nog had gekraakt was ik waarschijnlijk juist niet op FOK geweest want we hadden heul geen internet haha
Meld dat even bij onroerend goed eigenarenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pand afbreken voorkomt dat ook, voorkomt ook nog eens dat de jeugd verpauperts en 14 jarigen het pand kraken en tig jaar later op fok komen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |