Kinkyquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ] mijn toekomstige nieuwe laarzen
*is aant shoppen alvast*
Hou ik wel vanquote:
Wij kraakte voor goedkope woonruimte en omdat we het leuk vonden om in zo'n pand te klussenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das misschien de andere kant van de medaille, maar tis gewoon verboden en het kost geld
Waarom gaan mensen kraken?
Care, ik was al eerder. Japan is niet duur, maar een tokkie zal er nog steeds niet naar toe gaan. Die moet de zonnebank en plasmascherm nog afbetalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:33 schreef OA het volgende:
Je bent niet de enige als je naar Japan gaat... http://www.refdag.nl/arti(...)antiebestemming.html
Het zal bij veel mensen herkenbaar zijn, ook bij mij wel, maar goed... je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd gepest en heb daar een redelijke knauw van gekregen. "Je bent altijd zo 'onzichtbaar' ".
Als je maar vaak genoeg in een hoek 'geschopt' wordt, hoef je er niet meer zo nodig uit.
Het mama-kindje verhaal ken ik idd ook uit eigen ervaring, ik heb me dus ook behoorlijk afzijdig gehouden (vooral er voor haar zijn en haar sturing proberen te geven), maar Godallejezus wat doet het zeer om te zien dat je kind gepest wordt... Om f*cking niks. Ja, het feit dat we hier niet thuishoren vooral.
Erg onhandig als je ze uit moet doen. "Schat, neuken?". Ja, even wachten, over een kwartier heb ik ze uit.quote:
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
mijn toekomstige nieuwe laarzen
*is aant shoppen alvast*
toen ik het typte wist ik dat jij er op zou happenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Owwww. Maar ik ben geen werkeloze, terroristische krakert geworden
.
Mijn broer (geen idee of die gepest is eigenlijk) was vroegah wel kraker en tegenwoordig moslim, dat pleit zeker ook niet voor mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Owwww. Maar ik ben geen werkeloze, terroristische krakert geworden
.
Je kan ook een huis huren hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij kraakte voor goedkope woonruimte en omdat we het leuk vonden om in zo'n pand te klussen
waarom moeten ze uit bij het neuken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg onhandig als je ze uit moet doen. "Schat, neuken?". Ja, even wachten, over een kwartier heb ik ze uit.
Moeten die uit dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg onhandig als je ze uit moet doen. "Schat, neuken?". Ja, even wachten, over een kwartier heb ik ze uit.
GMTAquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom moeten ze uit bij het neuken?
* Frutsel doet tralies om je broerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn broer (geen idee of die gepest is eigenlijk) was vroegah wel kraker en tegenwoordig moslim, dat pleit zeker ook niet voor me.
Op je 14e kun je geen huis hurenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan ook een huis huren hoorOf wat langer bij je ouders blijven, sparen, werken etc
![]()
Hoef je niet voor te kraken... huisje opknappen kan je dan altijd nog doen.
Voor je het weet zit je in de knoop met zo'n veter om je piem0lquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opsluiten die jongen! Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn broer (geen idee of die gepest is eigenlijk) was vroegah wel kraker en tegenwoordig moslim, dat pleit zeker ook niet voor me.
ja dacht ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op je 14de heb je geen eigen huis nodig. of ben je ook zo'n Dr. Phil tienermoeder?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Op je 14e kun je geen huis hurenEn waarom niet kraken? We hebben er niemand kwaad mee gedaan en vaak was de eigenaar alleen maar blij met ons. (en als hij dat niet was gingen we weer weg)
Heb jij zo'n lange piem0l dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in de knoop met zo'n veter om je piem0l
Mits teenslippers.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij zo'n lange piem0l dan?
Okay, voor jou doe ik ze dan wel van tevoren uit..
slippers geil genoeg voor je?
Op je 14e? was je toen al het huis uit of heb je het over de tijd dat je leuk ging spelen in een leegstaand huis in de straat? En wie is "wij" in dit geval?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Op je 14e kun je geen huis hurenEn waarom niet kraken? We hebben er niemand kwaad mee gedaan en vaak was de eigenaar alleen maar blij met ons. (en als hij dat niet was gingen we weer weg)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
As usual
Altijd handig bij zon muurtje bij de voordeur
Sommige mensen hebben op hun 14e wel een eigen huis nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je 14de heb je geen eigen huis nodig. of ben je ook zo'n Dr. Phil tienermoeder?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je 14de heb je geen eigen huis nodig. of ben je ook zo'n Dr. Phil tienermoeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |