Sorryquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende Lounge kan beter De Lappenmand heten denk ik
Dat ding bestaat al jaren, maar die wordt niet vaak gebruikt. Dat ding is ook niet alles namelijk. Het probleem is, als er iets te zien is, dan is dat ding al voorbij. Dus dan weten de artsen dat er wat zit, maar kunnen geen hapje er uit nemen, of beter bekijken. Met zo'n slang kan dat wel, die buis is hol en daar kunnen ze micro instrumenten doorheen halen, om een kweekje te nemen en zo.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk, neem aan dat jij gewoon wakker bent. Maar hoe kan je je zo ontspannen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ding bestaat al jaren, maar die wordt niet vaak gebruikt. Dat ding is ook niet alles namelijk. Het probleem is, als er iets te zien is, dan is dat ding al voorbij. Dus dan weten de artsen dat er wat zit, maar kunnen geen hapje er uit nemen, of beter bekijken. Met zo'n slang kan dat wel, die buis is hol en daar kunnen ze micro instrumenten doorheen halen, om een kweekje te nemen en zo.
Er is wel een camerapil in ontwikkeling met weerhaakjes, zodat ze die tegen de beweging van de darm in kunnen verzetten, maar dat is nog in een prille fase.
Gewoon radiografisch bestuurbaar, met rupsbanden om door de kak te baggeren of zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ding bestaat al jaren, maar die wordt niet vaak gebruikt. Dat ding is ook niet alles namelijk. Het probleem is, als er iets te zien is, dan is dat ding al voorbij. Dus dan weten de artsen dat er wat zit, maar kunnen geen hapje er uit nemen, of beter bekijken. Met zo'n slang kan dat wel, die buis is hol en daar kunnen ze micro instrumenten doorheen halen, om een kweekje te nemen en zo.
Er is wel een camerapil in ontwikkeling met weerhaakjes, zodat ze die tegen de beweging van de darm in kunnen verzetten, maar dat is nog in een prille fase.
Ik las het in de krant vandaag, maar kwam op Google al bronnen uit 2004 enzo tegen inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wordt vrijwilliger?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon radiografisch bestuurbaar, met rupsbanden om door de kak te baggeren of zo
Het is een boodschap!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef frenchfries het volgende:
Post ter bevordering van de vindbaarheid van dit topic. PTBVDVVDT dus.
of een kwartetquote:
"oops, zeepje laten vallen".quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, neem aan dat jij gewoon wakker bent. Maar hoe kan je je zo ontspannen.![]()
Lijkt me vreselijk moeilijk, daar met je kont omhoog te liggen, weten wat er komen gaat en dan. "Ontspant u zich maar" .
Op je zij? Lijkt me ook niet handig, maar goed, zij zullen het weten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
"oops, zeepje laten vallen".
Nee, je ligt op je zij, knieen richting borst. En dan, uhm, ja....ontspannen![]()
Think happy thoughts
Dat is prettiger dan op je buik, zo kun je je knieeen het verst optrekken, dan doet het minder pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op je zij? Lijkt me ook niet handig, maar goed, zij zullen het weten.
Mag je geen muziek luisteren, of tv kijken? Afleiding?
Dan zie je in eens een hele andere kant van jezelfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is prettiger dan op je buik, zo kun je je knieeen het verst optrekken, dan doet het minder pijn
Er staat wel een tv, je mag namelijk meekijken met de dokter....leuk he?
Die heb ik al gezien. idem voor slokdarm/maag/ 12-vingerige darm.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zie je in eens een hele andere kant van jezelf
Nou bedoelde eigenlijk een leukere film.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is prettiger dan op je buik, zo kun je je knieeen het verst optrekken, dan doet het minder pijn
Er staat wel een tv, je mag namelijk meekijken met de dokter....leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |